שתף קטע נבחר

קמפיין חדש: הלו, אני באמת טבעוני

מותג המוצרים הטבעוניים "משומשו" משיק קמפיין חדש שינסה לשכנע אתכם שאלה באמת מוצרים טבעוניים - צפו בסרטון ראשון

מותג המוצרים הטבעוניים "משומשו", בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סרטון רשת לקידום קו תחליפי הגבינות, שכולל גבינות צהובות וגבינות מלוחות טבעוניות, שהושקו לפני מספר חודשים.

 

כתבות נוספות בערוץ המדיה

 

בסרטון, אשר הופק על ידי משרד הפרסום twentythree, נראה דייל בדוכן מכירות - הלא הוא השחקן גל פרידמן - המציע לעוברים והשבים לנסות ולטעום מהמוצרים. לאחר שאלו לא מאמינים שמדובר בגבינות 100% טבעוניות, פוצח המוכר בפעולות שכנוע וקורא לאמא שלו, לעורך הדין שלו ולחוקר מוסמך, כדי להתחייב בפני הלקוחות ולהצהיר שאכן אלו מוצרים טבעוניים.

 

לדברי היזמים, אייל אדוט ועומר אליאב, מדובר בצעד נוסף לחיזוק פעילות החברה במדיה החברתית. הסרטון יקודם בפייסבוק, יוטיוב ובאתר הבית החדש של החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים