שתף קטע נבחר

איוניר מחפש מחליף לאופיר מזרחי

מאמן עירוני קריית שמונה החל לבדוק מועמדים שייכנסו לנעליו של הקשר/חלוץ, ומחפש שחקנים יהודים מדרום אמריקה. לחץ על ראש העיר להכשיר את המגרש בעיר, שרצקי: "רוצה אצטדיון חדש"

עירוני קריית שמונה תיפרד הקיץ מאחד מהכשרונות הבולטים ביותר שלה - אופיר מזרחי. הקשר/חלוץ הצעיר יושאל ללוגאנו השווייצרית בעונה הקרובה, ובקבוצה שבקושי שרדה בליגת-העל בעונה האחרונה מחפשים אחר מחליף שייכנס לנעליו.

 

המאמן מוטי איווניר, שעסוק בתקופה האחרונה בעבודתו כפרשן משחקי יורו 2016, עודכן אמש במעבר של מזרחי לשווייץ והחל בחיפושים. בק"ש מבינים כי לא יהיה פשוט למצוא קשר קדמי ישראלי ברמה גבוהה, ואיווניר יחפש אופציות בדמות שחקן יהודי מדרום אמריקה.

 

אופיר מזרחי. יימצא מחליף? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אופיר מזרחי. יימצא מחליף?(צילום: ראובן שוורץ)

 

בתוך כך, בק"ש ממשיכים לעסוק בסאגת האצטדיון העירוני שטרם אושר. אוהדי הקבוצה מתקשים לעכל את העובדה כי הקבוצה תאלץ לנדוד עד לחיפה, מרחק של שעתיים נסיעה מהעיר, ובימים האחרונים הוצף ראש העיר ניסים מלכה בפניות של אוהדים שקראו לו להפעיל לחץ על שרת התרבות והספורט מירי רגב, כדי שתפעל על מנת להכשיר את האצטדיון.

 

על סוגיית האצטדיון אמר הבעלים איזי שרצקי ל-ynet ספורט: "המנהלת לא מאשרת את המגרש, ולכן נשחק בחיפה. ישבנו השבוע עם המנהלת ואם יראו נכונות ויתחילו לעבוד, נשחק בק"ש. אני רוצה אצטדיון חדש, הגיע הזמן. אני מקווה שמשרד הספורט ומשרד האוצר ישקיעו כמה מליונים על מגרשים במקומות שבהם לעיריות אין כסף. לא יקרה כלום אם ישקיעו 50 מיליון על אצטדיון בק"ש. זה נכון שזה רחוק לשחק בחיפה, אבל אין ברירה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מוטי איווניר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים