שתף קטע נבחר

מקורבי אלירן עטר: "לא משאירים שחקן בכוח"

החלוץ אמור להיפגש עם יעקב שחר ולהבהיר כי הוא נחוש לעזוב את מכבי חיפה. האוהדים כבר השלימו עם העובדה שלא ימשיך: "מי שלא רוצה לשחק אצלנו שלא ישחק"

אלירן עטר נחוש יותר מתמיד לעזוב את מכבי חיפה, ביחוד לאור העובדה שהצהובים נפרדו מערן זהבי ועטר מבין כי הוא יהפוך לבורג משמעותי מאוד בהרכב שלהם. עטר, שלא יצא למחנה האימונים עם חיפה וממשיך לעבור טיפולים, כבר הבהיר ליעקב שחר כי הוא מעוניין לעזוב מיידית.

 

עטר צפוי להפגש שוב עם הבעלים ולהבהיר לו כי עמדתו לא השתנתה. מקורבים לשחקן סיפרו ל-ynet ספורט: " עם כל הכבוד, אין שחקן שנשאר במועדון בכוח. לא משאירים שחקן בכוח. מכבי חיפה חייבת להבין שהיא צריכה לשחרר אותו ולעשות סוף לסאגה".

 

רוצה כבר להתאמן במקום אחר. אלירן עטר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רוצה כבר להתאמן במקום אחר. אלירן עטר(צילום: ראובן כהן)

 

גם בקרב הקהל הירוק עטר כבר לא נחשב לאליל. הקהל החל לקרוא לשחרורו ולא להשאירו בכוח. אחד האוהדים אמר: "עטר לא מעל הקבוצה ואין אף אחד מעל הקבוצה. מי שלא רוצה להישאר במכבי חיפה - שלא ישאר. זו זכות לשחק במכבי חיפה".

 

הירוקים לא נבהלו מהיכולת החלשה אמש בהפסד 2:0 לדינמו טיבליסי במשחק האימון הראשון. בחיפה זוכרים היטב את רצף הניצחונות המרשים במחנה האימון אשתקד (כולל הניצחון המרשים על נוריץ) ואמרו: "בעונה החולפת ניצחנו בכל משחקי

האימון ונראנו ממש טוב, אך בליגה לא הלך לנו. זה לא אומר כלום".

 

שחקנה החדשה של חיפה, גארי קגלמאכר התראיין לאתר הרשמי, כשבין היתר אמר: "אני שמח להצטרף למכבי חיפה. מדובר במועדון עם היסטוריה מפוארת, שבשנתיים האחרונות לא היה טוב כמו בעבר. ביקרתי באצטדיון בחיפה והוא נראה מצוין. שמעתי ש-30,000 אוהדים מגיעים בכל משחק. אני מצפה שתהיה אווירה טובה יותר אפילו מבאליאנץ ארנה".

 

השחקן הוסיף: "אני מודע לכך שהשם שלי קצת קשה לביטוי בחלק מהמדינות", אבל אם באורגוואי ובגרמניה הסתדרו עם זה, אני לא חושב שבישראל תהיה בעיה עם זה. אני יודע שזה לא קל, אבל אתם תתרגלו לזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלירן עטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים