שתף קטע נבחר

זלאטן הודיע: אני עובר למנצ'סטר יונייטד

אחת השאלות המסקרנות של הקיץ נפתרה בתשובה שרבים חזו. הכוכב השוודי הוותיק ישחק לראשונה בפרמייר ליג בעונה הבאה תחת ז'וזה מוריניו שאימן אותו באינטר

אחד משיתופי הפעולה המסקרנים ביותר שידע הכדורגל חוזר. שניים מהטיפוסים האקסצנטריים והצבעוניים ביותר בענף, זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו, שוב באותה הקבוצה. אחרי תקופה של חוסר ודאות לגבי עתידו, זלאטן הודיע היום (ה') באמצעות חשבון הטוויטר שלו שישחק בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד.

 

"הגיע הזמן לגלות לעולם, היעד הבא שלי הוא מנצ'סטר יונייטד", צייץ זלאטן וצירף את סמל המועדון. בסיום העונה האחרונה זלאטן הודיע על עזיבת פריז סן ז'רמן אך מאז סירב לחשוף לאן מועדות פניו למרות שמרבית הדיווחים הצביעו על כך שהיעד המועדף עליו הוא מנצ'סטר יונייטד.

 

זלאטן ומוריניו. שוב ישתפו פעולה (צילום: AP) (צילום: AP)
זלאטן ומוריניו. שוב ישתפו פעולה(צילום: AP)

 

זלאטן (34), מגדולי הכדורגלנים של העידן הנוכחי, עבר במועדוני פאר רבים במהלך הקריירה אך לא שיחק מעולם בפרמייר ליג. מאז שעזב את מאלמו ב-2001 הוא הספיק לשחק באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן ופריז סן ז'רמן וזכה בתארים רבים. באינטר הוא שיחק תחת ז'וזה מוריניו אך עזב לפני הזכייה של הנראזורי בליגת האלופות.

 

מלבד יכולותיו הווירטואזיות על המגרש זלאטן גם ידוע בפיו הגדול ובהתבטאויותיו השחצניות והמשעשעות. כך למשל כשעזב את פריז סן ז'רמן הוא אמר שיצטרכו להחליף את מגדל אייפל בפסל שלו כדי שיישאר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AFP
מומלצים