שתף קטע נבחר

הורים התריעו, הסל קרס על רוי שחגג בר מצווה

רוי היה אמור לחגוג הערב את בר המצווה שלו, אך הוא נפצע לאחר שסל כדורסל באולם בית ספר בפרדס חנה קרס עליו - וסובל משברים ברגלו. אמו טוענת: הוגשה תלונה על הסכנה לפני שבועיים. מועצת פרדס חנה: "הנושא בבדיקה"

 

הסל שקרס בבית הספר ()
הסל שקרס בבית הספר
רוי בן ה-13 היה אמור לחגוג הערב (יום ה') את בר המצווה יחד עם הוריו וכ-250 אורחים, אך בשעה 11 בבוקר קיבל מאיר, אביו של רוי, שיחת טלפון שבה בישרו לו כי סל כדורסל באולם בית הספר בפרדס חנה נפל על בנו ושבר את רגלו בשלושה מקומות. אמו טוענת כי קיבלה מידע שכבר לפני שבועיים נשלחה תלונה למועצה לגבי הסל והסכנה ממנו.

 

"מישהו שלח לי הודעה שלפני כמה שבועות פנו למועצה ולמוקד 106 שמשהו לא תקין עם הסל הזה. אני לא יודעת מי שלח לי ואם יש אמת בדברים, אבל אני יודעת שנפתחה חקירה של המקרה", סיפרה האם טלי ל-ynet. "אתמול התקיימה באולם הזה מסיבת סיום עם עשרות ילדים. היה יכול לקרות שם אסון נורא. קיבלתי את הילד שלי היום במתנה".

רוי עם הגבס על רגלו ()
רוי עם הגבס על רגלו

חגיגת בר המצווה בוטלה ()
חגיגת בר המצווה בוטלה

האב מאיר סיפר כי חבר שלו התקשר אליו לספר לו על מה שקרה. "רצתי לבית ספר והגעתי ממש אחרי כמה דקות וראיתי את הבן שלי שוכב על הרצפה, זועק מכאבים. המורים והתלמידים היו מסביבו וחיכו לאמבולנס, מאותו רגע לא עזבתי אותו כל היום".

 

רוי נלקח לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם החזירו את קרסולו השבור וגיבסו את רגלו. בגלל הבר המצווה, המשפחה קיבלה אישור מיוחד כדי שיוכל בכל זאת להשתתף באירוע. עם זאת, רוי זעק מכאבים והמשפחה החליטה לבטל את האירוע והם שבו לבית החולים.

 

"ממש ציפינו לאירוע הערב. אנחנו משפחה שכולה ובעלי בן יחיד ויתום ואנחנו רק רצינו לשמוח קצת בחיים ואז קרה הנורא מכול", סיפרה האם. "אני אומרת לעצמי שאני אתמודד עם הכול: ביטול המוזמנים, העלויות הכספיות, כל המשפחה שלי עם תסרוקות ואיפור, אבל הילד לא מסוגל. רק שיהיה בסדר. שלחתי אותו לבית הספר כדי שישתתף בהופעה וירקוד בפני הילדים. הוא לא רצה ללכת ביום של הבר מצווה ועכשיו הוא זועק מכאבים ואני פשוט נקרעת, אני לא באה עכשיו בטענות, אבל מישהו ישלם את המחיר שהבן שלי צועק פה בא לי למות".

 

מדוברות מועצת פרדס חנה כרכור נמסר בתגובה: "נסיבות האירוע בבדיקה של כלל הגורמים המקצועיים, ואנחנו מאחלים לילד החלמה מהירה ומלאה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים