שתף קטע נבחר

נסראללה: ישראל מדברת הרבה ותופתע שוב

לקראת ציון 10 שנים למלחמת לבנון השנייה מאיים מזכ"ל חיזבאללה על ישראל: "חושבים שאתם יודעים הרבה עלינו? לאף גורם ערבי לא היה מידע כמו שלנו יש עליכם - תחנות הכוח, מתקני גרעין ומפעלים פטרוכימיים"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הזהיר הערב (יום ו') את ישראל כי ארגונו יודע עליה יותר מכפי שידע עליה אי פעם כל גורם ערבי אחר. בנאום לרגל "יום ירושלים העולמי" המצוין היום באיראן ובמדיניות ערביות ואיסלאמיות שונות התייחס נסראללה בביטול לאזהרות שהעבירו לו בפומבי גורמים ישראלים לאחרונה.

 

"באיומים שנשמעו אין כל חדש", אמר נסראללה, "אבל מה שחדש הוא שישראל מדברת על כך הרבה. האיום להשמיד ולהרוג אותנו הם לא חדשים".

חסן נסראללה. גם אז חשבתם שידעתם הרבה (צילום: AFP / AL-MANAR) (צילום: AFP / AL-MANAR)
חסן נסראללה. גם אז חשבתם שידעתם הרבה(צילום: AFP / AL-MANAR)

מיצג בהפגנה באיראן היום: מנהיגי סעודיה, דאעש, ארה"ב וישראל נתלים ()
מיצג בהפגנה באיראן היום: מנהיגי סעודיה, דאעש, ארה"ב וישראל נתלים

נסראללה לעג לישראל: "אתם אומרים שיש לכם מידע עלינו שאי אפשר לתאר. ייתכן שזה נכון – יש לכם מנגנוני מודיעין חזקים והמזל"טים שלכם חגים יומם וליל מעל לבנון, אבל גם במלחמת לבנון השנייה היה לכם הרבה מידע מודיעיני עלינו, אבל מי הכין לכם הפתעות ב-2006?". בעוד פחות משבועיים ימלאו עשר שנים בדיוק למלחמת לבנון השנייה.

 

נסראללה התגאה: "הדבר החשוב והחדש הוא היקף המידע שיש לנו עליכם – על תחנות הכוח, המפעלים הפטרוכימיים, מתקני הגרעין, המרכזים הכלכליים החשובים, על נקודות החוזק שלכם ונקודות התורפה שלכם". הוא התרברב: "אנחנו הגורם הערבי הראשון שיש לו כמות כזו של מידע על האויב הישראלי".

נשיא איראן רוחאני ומאחוריו שלט עם צלב קרס משולב בשם ישראל ()
נשיא איראן רוחאני ומאחוריו שלט עם צלב קרס משולב בשם ישראל


איום בעברית בהפגנה היום באיראן ()
איום בעברית בהפגנה היום באיראן

רומסים, קורעים ושורפים את דגלי ישראל וארה"ב ()
רומסים, קורעים ושורפים את דגלי ישראל וארה"ב

הבוקר השתתפו רבבות בני אדם בתהלוכות באיראן לציון "יום ירושלים העולמי", שנקבע לאות הזדהות עם הפלסטינים. מי שנצפה בין הצועדים בטהרן הוא נשיא איראן, חסן

רוחאני, שמאחוריו נראו שלטי שנאה נגד ישראל. באחד מהם נכתב באנגלית בליווי צלב קרס נאצי: "ישראל מחוץ לפלסטין עכשיו". רבים קראו "מוות לישראל ולארה"ב".

 

"העם הפלסטיני לא יישאר לבד בשום אופן", אמר רוחאני לעיתונאים בתהלוכה, "הניצחון יהיה לצדנו ללא כל ספק". לאחר מכן קרא לעמים המוסלמיים באזור להתאחד כדי להשכין ביטחון באזור ותקף את ישראל: "העם הפלסטיני המוסלמי גורש ממולדת האם שלו לפני 70 שנה. הכובשים גזלו את האדמה הזו ולא עומדים בחוקים הבינלאומיים ובעקרונות ההומניטריים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה
מומלצים