שתף קטע נבחר

"נתניהו וליברמן מחזרו מכרז לבנייה בקריית ארבע"

אחרי ביקור תנחומים בבית משפחתה של הלל אריאל שנרצחה החליטו ראש הממשלה ושר הביטחון להוציא מכרז לבניית יחידות דיור בשכונה סמוכה. אחרי שהתברר שמדובר במכרז שהוקפא החלו בבית היהודי לתקוף: "הציבור לא קונה את זה"

המכרז הממוחזר והביקורת. אמש (יום ו'), בתום ביקור תנחומים בבית משפחתה של הלל אריאל בקריית ארבע, החליטו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן להוציא מכרז לבניית 42 יחידות דיור בשכונה סמוכה לביתה.

 

הערב, אחרי שהתברר כי לא מדובר בתוכנית חדשה אלא במכרז שיצא לפני כשנה וחצי והוקפא, החלה הביקורת על המהלך. בסביבת השר נפתלי בנט תקפו ואמרו: "הפעולות כרגע הן מעטות מדי ומאוחרות מדי ולא יעצרו את הטרור הויראלי. מדובר במחזור החלטות ישנות מלפני שנה וחצי".

נתניהו אתמול בבית משפחת אריאל (צילום: הצלה יו"ש) (צילום: הצלה יו
נתניהו אתמול בבית משפחת אריאל(צילום: הצלה יו"ש)

 (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ) (צילום: עמוס בן גרשום, לע
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
 

 

לקראת כינוס הקבינט טענו בסביבתו של בנט למדיניות רופסת מצד הממשלה כנגד גל הטרור ואמרו: "ניכר שהמחבלים אינם מורתעים ואינם פוחדים מאיתנו. בעוד אנו אבלים, משפחות הרוצחים חוגגות ועתידות לקבל משכורת חודשית גדולה".

 

גם בקרב חברי הכנסת של הבית היהודי נשמעת ביקורת דומה. "לעג לרש", כתב ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ על המכרז. "אסור בשום אופן להסתפק בזה". יו"ר הסיעה, שולי מועלם, אמרה כי אישור המכרז הוא "לא יותר מאשר כותרת חלולה. מדובר בסך הכול באישור תוכניות שכבר אושרו בעבר, ושיתקעו גם הפעם מסיבה כלשהי. הציבור כבר לא קונה את זה, וגם באיחוד האירופי וברשות הפלסטינית לא מוטרדים מההצהרה".

 

בתום ההתייעצות בין נתניהו וליברמן הוחלט בנוסף לבטל 2,800 היתרי עבודה לכפר בני נעים, שממנו הגיע המחבל שרצח את הלל אריאל, להקים בית קברות למחבלים ולבצע קיזוז נוסף מכספי המסים של הפלסטינים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
נתניהו וליברמן בקריית ארבע
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
מומלצים