שתף קטע נבחר

בזכותכם: גולשי ynet תרמו – חייו של אנטולי בן ה-39 ניצלו

לפני כשנה פרסמנו כאן את סיפורו של אנטולי גרצנשטיין הסובל מהפטיטיס C בו נדבק במהלך טיפול רפואי ומצבו הלך והידרדר. רק תרופה אחת יכולה הייתה להציל את חייו. גולשי ynet נרתמו ותרמו מעל 300 אלף שקלים, וחייו ניצלו

בזכותכם אנטולי יכול לחיות: לפני כשנה פרסמנו כאן את סיפורו של אנטולי גרצנשטיין שנדבק בדלקת כבד נגיפית מסוג C במהלך טיפול רפואי. רק תרופה אחת היתה הסיכוי שלו לחיות. גולשי ynet נרתמו למשימה, תרמו מאות אלפי שקלים וחייו של אנטולי ניצלו.

 

צפו באנטולי מספר על הטיפול וההחלמה:

 

 

 

אנטולי גרצנשטיין, תושב מעלה אדומים בן 39, נשוי ואב לילד קטן, סבל בילדותו מדלקת ריאות. ככל הנראה במהלך הטיפול שקיבל, נדבק בזיהום בווירוס הפטיטיס C שהרס את הכבד.

 

בשנת 2009 עבר אנטולי השתלת כבד בהצלחה, אך לאחר זמן מה התברר כי הווירוס מתחיל לפגוע בכבד החדש. הוא עבר מספר ניסיונות של טיפולים קשים למיגור הווירוס, אך ללא הצלחה.

 

לפני כשנה הידרדר מצבו עוד יותר. הרופאים המטפלים בו במרכז הרפואי הדסה, קבעו כי רק תרופה אחת שאינה בסל הבריאות, ועלותה 104 אלף שקלים לטיפול, עשויה להציל את חייו. אנטולי נזדקק לשלושה חודשי טיפול, שעלותם 312 אלף שקלים.

 

"בזכותכם אני חי היום"

"אני מסתכל על העיניים של הבן שלי גיא וחש המון כאב", אמר אז אנטולי, "מצבי הולך ומידרדר. אני לא מצליח לבצע כבר דברים בסיסיים בחיי היום יום, ולא מצליח לבלות עם בני. אני שואל את עצמי הרבה פעמים למה אני, ואין לי תשובה. הדמעות זולגות, אחרי שנים רבות כל כך של מאבק בחיים. אני מקווה שעם ישראל יפתח את הלב ויציל אותי".

 

עמותת המתנדבים "חברים לרפואה" התגייסה כדי לאסוף את הסכום הדרוש. בעקבות הכתבה שפורסמה כאן, תרמו הגולשים את מלוא הסכום הדרוש, התרופה נרכשה ואנטולי קיבל את מלוא הטיפול. כיום הוא מבשר כי הבריא.

 

"אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם" הוא אומר, "בזכות רוחב הלב שלכם אני חי היום. אין לי מילים להביע את ההערכה שלי לאצילות, וזה רק מראה עד כמה כל ישראל חברים. אני מקווה שנצליח לעזור לעוד חולים בדרך".





 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנטולי גרצנשטיין. חי בזכותכם
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים