שתף קטע נבחר

נהריה: ניב ברקוביץ' ואיגור נסטרנקו חתמו

הרכז שניהל מו"מ עם מכבי חיפה החליט להישאר בקבוצה בה שיחק אשתקד. היו"ר ניסים אלפסי: "הוא היה בורג חשוב, אין לי ספק שימשיך להנהיג". גם הסנטר של נס ציונה בעונה שעברה הצטרף

עירוני נהריה כמעט השלימה את הסגל הישראלי לקראת עונת המשחקים הבאה לאחר שהחתימה היום, באופן רשמי, את ניב ברקוביץ' ואיגור נסטרנקו.

כזכור, ברקוביץ' הגיע לנהריה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בינוניות באילת ולאחר שקיבל את המפתחות מהמאמן, אריק אלפסי, עשה הרכז קאמבק וסיים כמלך האסיסטים של הליגה.

 

ב-29 דקות בהן שיחק תרם ברקוביץ' בממוצע 6.3 נקודות ומסר 6.6 אסיסטים למשחק. למרות פציעה שפקדה אותו לקראת סיום העונה הוא הצליח, בניגוד לכל ההערכות, לחזור ולקחת את נהריה למקום הרביעי בטבלה.

 

היה מבוקש במועדונים אחרים, אבל נשאר בנהריה. ניב ברקוביץ' (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
היה מבוקש במועדונים אחרים, אבל נשאר בנהריה. ניב ברקוביץ'(צילום: גיל נחושתן)

 

בתום העונה, ובזכות יכולתו הטובה, קיבל ברקוביץ' הצעות מהפועל אילת, מכבי אשדוד ומכבי חיפה. במהלך השבועיים האחרונים, ניהל ברקוביץ' מו"מ מתקדם עם חיפה ונראה היה שהצדדים על סף חתימה. אבל, שבימים האחרונים התגלו פערים כספיים וברקוביץ' החליט לחזור ולחדש את המו"מ מול נהריה.

 

במשך 48 השעות האחרונות, התנהלו שיחות מרתוניות בין השחקן לנהריה בניסיון לקדם את המו"מ ולאחר קשיים לא מעטים הושג ההסכם שהוביל לחתימה הרשמית.

 

נסטרנקו במדי נס ציונה (צילום: עודד קרני, מכבי ראשל"צ ) (צילום: עודד קרני, מכבי ראשל
נסטרנקו במדי נס ציונה(צילום: עודד קרני, מכבי ראשל"צ )

 

ישראלי נוסף שהוחתם היום הוא איגור נסטרנקו, ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה, בה העמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. כזכור, לפני שהגיע לנס ציונה, איתה ירד

ליגה בעונה שעברה, שיחק נסטרנקו (26, 2.03), במשך שש עונות במכבי ראשל"צ ובין לבין במכבי יבנה מהליגה הלאומית.

 

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי אמר: "אין ספק שנבנת קבוצה חזקה ואטרקטיבית לשני המפעלים כפי שהתחייבנו בפני האוהדים, וכמובן בתמיכתו הגדולה של ראש העיר מר ז'קי סבג. אני שמח מאוד שניב ברקוביץ ממשיך איתנו עונה נוספת, וזאת לאחר העונה המוצלחת. ניב הפך להיות בורג חשוב בקבוצה ואין לי ספק שימשיך להנהיג ולהוביל את המועדון להישגים ספורטיביים וזאת בדרכו השקטה והצנועה".

 

השניים יצטרפו ליהונתן שולדרבראנד, סטו דגלאס וערן אסנטי, שכבר חתמו על חוזה לעונה הבאה. כעת, יתמקדו החיפושים בהחתמתם של שחקנים זרים ולשם כך אמור לטוס הערב המאמן, אריק אלפסי, ללאס ווגאס להיפגש עם סוכנים ולהתרשם ממספר מועמדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ניב ברקוביץ'
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים