שתף קטע נבחר

הלילה: שון דוסון פותח את ליגת הקיץ

הישראלי צפוי לקבל דקות ראשונות בווגאס במשחקה של וושינגטון מול יוטה. בהמשך יתמודד מול אטלנטה וברוקלין. ת'ון מייקר הרשים בבכורה שלו נגד קליבלנד

ב-1:30 בלילה (א') שון דוסון עשוי לערוך את הבכורה שלו בליגת הקיץ בלאס וגאס, כשוושינגטון תפגוש את יוטה. הישראלי בן ה-22 שהגיע לארה"ב לפני יותר משבועיים, ערך אימונים אישיים בניו יורק ובהמשך עם קבוצתו, הוא אחד השמות המסקרנים בליגה, ואף קיבל התייחסות במספר כתבות לקראת האירוע.

 

בהמשך הליגה תתמודד וושינגטון מול אטלנטה (ב', 23:00), וברוקלין (ג', 23:00). עפ"י תוצאותיה במשחקים המוקדמים היא תדע מול מי היא תתמודד בהמשך.

 

אמור לרשום דקות ראשונות בליגת הקיץ. דוסון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אמור לרשום דקות ראשונות בליגת הקיץ. דוסון(צילום: ראובן שוורץ)

 

דוסון הוא לא השם המעניין היחיד בוושינגטון. לצידו ישחקו טיי מקי שזכה עם הפועל ירושלים באליפות ב-2015, ואת העונה החולפת העביר בצרפת, וג'יימס נאנלי, אקס מכבי אשדוד, שזכה בתואר ה-MVP בליגה האיטלקית. גם די.ג'יי קופר ששיחק בעבר בפנאתינייקוס נמנה על הסגל של הוויזארדס.

 

הופעה מבטיחה לת'ון מייקר

ליגת הקיץ נפתחה בווגאס נפתחה כבר לפנות בוקר עם לא פחות מ-11 משחקים. הבחירה ה-10 בדראפט האחרון, הענק הסודני-אוסטרלי - ת'ון מייקר (19, 2.16 מ'), הרשים במדי מילווקי עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-13 ריבאונדים בניצחון 75:81 על קליבנלד. כריס דאן (בחירה חמישית), להט במדי מינסוטה נגד דנבר עם 27 נקודות, אבל זה לא הספיק לקבוצתו שהפסידה 88:82 (עמנואל מודאי 23 נקודות).

 

בכורה מרשימה. מייקר (צילום: AP) (צילום: AP)
בכורה מרשימה. מייקר(צילום: AP)

 

שאר משחקי היום הראשון בליגת הקיץ: דאלאס - שארלוט 92:97, אוקלהומה - שארלוט 72:86, אורלנדו וואייט - אינדיאנה 85:79, לוס אנג'לס קליפרס - ניו יורק ניקס 106:77, שחקני ליגת הפיתוח - ממפיס 99:79, אטלנטה - יוסטון 78:83, סקרמנטו - טורונטו 88:47, לוס אנג'לס לייקרס - ניו אורלינס פליקנס 65:85

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שון דוסון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים