שתף קטע נבחר

מסתמן: ייקבע תג מחיר עבור עומר אצילי

עד סוף החודש אמור בורר ההתאחדות, עו"ד חנוך קינן למסור את החלטתו בנוגע לדרישתו של הקשר להשתחרר מיידית מבית"ר ירושלים. דראפיץ': "חשוב לכולם שהסיפור הזה כבר ייגמר". שחקן אמריקאי-יהודי ינחת למבחנים

בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד חנוך קינן, ימסור עד סוף החודש את החלטתו לדרישתו של קשר בית"ר ירושלים, עומר אצילי להשתחרר מיידית מהקבוצה.

 

עו"ד קינן צפוי לקבוע מה המחיר שעבורו תחויב בית"ר לשחרר את השחקן על רקע המשבר הגדול בינו למועדון, שהחל עוד בעונה שעברה.

 

בירושלים חוששים מאוד שהבורר יקבע סכום נמוך ומאיימים שלא לקבל את ההחלטה ולפנות לערכאות משפטיות נוספות. הבורר ייקח בחשבון את העובדות שלאצילי יש חוזה שמסתיים בתום העונה, שבית"ר שילמה עבורו להפועל ראשון לציון ואת מערכת היחסים הסבוכה בינו לטביב.

 

אתמול (ב') נערך שלב ההוכחות האחרון לפני הסיכומים וקבלת ההחלטה על ידי הבורר. המאמן סלובודן דראפיץ' חויב להגיע להעיד. גם נציגי הצוות הרפואי של בית"ר הגיעו עם הבעלים, הדובר אושרי דודאי ועורכי הדין רוני מוזסון ואלעד אייזנברג.

 

צפוי להיקבע מחיר לשחרורו. אצילי בבוררות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
צפוי להיקבע מחיר לשחרורו. אצילי בבוררות(צילום: עוז מועלם)

 

דראפיץ' סיפר בבוררות את מה שהתרחש סביב אצילי וציין את מה שזכר מתקופת הפציעה, האישורים הרפואיים וההשעיה. "ברור שלא נעים להיות בסיטואציה של בוררות. חשוב לכולם שהסיפור הזה כבר ייגמר", אמר דראפיץ', "אני מקווה ומאמין שיימצא פיתרון לאצילי ושכולם יסתדרו. הוא כישרון טוב לבית"ר".

 

במהלך הבוררות נשאל דראפיץ אם המשך דרכו בבית"ר הותנה במתן תצהיר בפרשת אצילי, אך הוא השיב בשלילה וציין כי שבועיים קודם לכן הוא כבר החליט שלא להמשיך. דראפיץ' התייחס ספציפית לשאלת המשחק מול מכבי ת"א והדגיש כי אצילי היה זה שביקש שלא לשחק.

 

במקביל, בבית"ר סיכמו על הגעתו למבחנים של כדורגלן אמריקאי-יהודי, אדם קארן-ספרשטיין, ששיחק באוניברסיטת סנטה ברברה. הוא יכול לשחק כמגן וקשר אחורי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר אצילי
צילום: עוז מועלם
מומלצים