שתף קטע נבחר

צפו: האם הטילו על נטלי להב כישוף?

אחרי שגבר זר אמר לה שהוטלה עליה קללה, החליטה נטלי להיפגש עם קורא בקלפים כדי לבדוק אחת ולתמיד את אמיתות השמועה, ועל הדרך גם לברר מה עליה לעשות כדי לקרב אליה את האהבה

 

 

לפני שבוע פנה אליי בחור מוזר בפייסבוק, וכתב לי שהוא הכין לי מפה אסטרולוגית מבלי שביקשתי ממנו (דבר שבעקרון אסור לעשות). הסתקרנתי, והוא התחיל לספר לי כל מיני דברים על החיים שלי, ולבסוף שאל אותי למה אני תמיד בוחרת בבחורים בעייתיים. לפני שהספקתי לענות לו על זה, הוא מיהר להגיד שהוא רואה שעשו עליי כישוף. אז אומנם בימים רגילים אני לא בדיוק צופה ב"זמן מיסטיקה" או מאמינה בכוחותיהם של כל מיני יועצים רוחניים לקרוא את העתיד, אבל כשמישהו מזהיר אותי מפני כישוף, גם אני נלחצת.

"כשמישהו מזהיר אותי מפני כישוף, אני נלחצת". נטלי להב (צילום: מתוך הוידאו) (צילום: מתוך הוידאו)
"כשמישהו מזהיר אותי מפני כישוף, אני נלחצת". נטלי להב(צילום: מתוך הוידאו)

 

החלטתי לברר האם נכון הדבר, והאם אותו "כישוף" מתועב הוא שאחראי על הסיבה שאני לא מצליחה למצוא אהבה כבר כל כך הרבה שנים. המפגש עם יריב אפרת היה מרתק במיוחד, ומעבר לכל הדברים שהוא אמר לי שאכן היו מאד מדויקים עבורי, הוא אישר את החדשות הטובות: אין עליי כישוף! למעשה, אין ממש דבר כזה כישופים בדת היהודית. הוא סיפר לי שרוב האנשים שאומרים דברים כאלה הם שרלטנים שלוקחים הרבה מאוד כסף כדי להסיר את ה״כישוף״ המפחיד, ושאני יכולה להיות רגועה.

 

הוא גם אמר לי שפתיחת הקלפים שלי נראית מצוינת (טפו-טפו), אבל שכן יש לי חסם, וכל מה שאני צריכה לעשות כדי למצוא אהבה זה להחליף את המזרן שלי, ותוך שבעה שבועות משהו כבר יקרה. הסיבה שהאמנתי לו לגבי המזרן - זה כבר סיפור לכתבה אחרת, אבל בינתיים קניתי השבוע מזרן חדש, ואני מבטיחה לעדכן אתכם בעוד שבעה שבועות במצבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Index Open
קלפי טארוט. לנטלי יצאה פתיחה מצוינת
צילום: Index Open
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים