שתף קטע נבחר

מאזדה 3 מתעדכנת – בישראל באמצע 2017

מאזדה 3 עוברת מתיחת פנים קלה שעיקרה עדכון מערכות הבטיחות ושיפור התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה. בישראל באמצע שנה הבאה

שלוש שנים לאחר שהושק הדור השלישי של מאזדה 3, עוברת המכונית מתיחת פנים קלה שתגיע לישראל במהלך אמצע שנה הבאה. מדלק מוטורס היבואנית נמסר שה-3 תמשיך להיות משווקת כבעבר בגרסת סדאן 4 דלתות והאצ'בק 5 דלתות. יחידות הנעה יישארו ללא שינוי: 1.5 ליטר עם 120 כ"ס ו-2.0 ליטר 165 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בשני המקרים. הצפי הוא שהמכוניות יתייקרו בעקבות העלייה האחרונה של שער היין.

 

 

השינויים הויזואלים קלים עד בלתי מורגשים ומסתכמים בפנסי ערפל בעיצוב שונה, סבכה קדמית מעט גדולה יותר ומסיט אוויר קטן בקצה תא המטען בגרסת הסדאן. בתא הנוסעים השינויים הם בעיצוב גלגל ההגה, תצוגה עלית לנתונים ומסגרת מסך התצוגה, בגימור מתכתי סביב ידיות פתיחת הדלתות.

 

 

ה-3 המעודכנת תהיה הדגם הראשון לקבל את מערכת GVC (ר"ת G-Vectoring Control) החדשה של מאזדה. מדובר במערכת השולטת במומנט שמפעיל המנוע על הגלגלים הקדמיים ובכך משנה את המשקל האנכי המופעל עליהם. בכך היא מסייעת לצמצם את כוחות ה-G הפועלים על המכונית בעת תאוצה, בלימה וסיבוב ומקנה התנהגות כביש מדויקת יותר ונוחות נסיעה עדיפה כמעט בכל תנאי דרך, כך מאזדה.

 

 

גם מערך הבטיחות עודכן - מערכת בלימה אוטונומית עירונית מתבססת בדגם המעודכן על מצלמה לעומת לייזר בדגם הקודם מה שמאפשר לה לפעול בטווח מהירויות גדול מבעבר. בנוסף תוצע תאורת לד מלאה אדפטיבית עם מעבר אוטומטי בין אורות נמוכים לגבוהים. מדלק מוטורס לא נמסר האם מערכות הבטיחות החדשות יוצעו כחלק ממפרט הציוד התקני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים