שתף קטע נבחר

קסל בהוד-השרון, כצנלסון במטה אשר/עכו

כדורעף: המוסר שזכה בדאבל עם הקבוצה מהצפון עובר לשרון, את מקומו יתפוס כצנלסון שחוזר אחרי שנה אחת בלבד באירופה. עומרי שוורץ וליאו דוס סנטוס סיכמו במכבי ת"א. בצ'קלה בכפ"ס

ליגת העל בכדורעף תיפתח רק באמצע חודש אוקטובר, אבל הקבוצות, בעיקר אלה מהצמרת, מתחילות להתחזק ולהעמיד סגלים מעניינים. ההעברה המפתיעה של הקיץ עד כה היא זו של המוסר, שון קסל, שעזב את הפועל מטה אשר/עכו לטובתה של מכבי הוד השרון.

 

קסל נפצע בשתי רגליו (נקעים) במהלך הקמפיין של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בנורבגיה. במטה אשר/עכו הבינו כי מצבו אינו ברור, וכדי לבנות קבוצה שתוכל להתמודד כראוי גם במוקדמות ליגת האלופות, החליטו לא לחכות ולצרף במקומו את אריאל כצנלסון שצפוי לחתום בזמן הקרוב.

 

כצנלסון. חוזר אחרי שנה לצפון (צילום: איגוד הכדורעף)
כצנלסון. חוזר אחרי שנה לצפון(צילום: איגוד הכדורעף)

 

כצנלסון שיחק לפני שנתיים במטה אשר/עכו, ובעונה החולפת יצא לראשונה בקריירה לאירופה, כששיחק בקובורג הגרמנית. קבוצתו התפרקה עוד לפני תום עונת 2015/16 ובשבועות האחרונים הוא חיפש מועדון בישראל שיקלוט אותו.

 

עוד קבוצה שנראה כי תתמודד גבוה בטבלה היא מכבי תל אביב. הצהובים אומנם עדיין לא סגרו את התקציב, אבל לפי אתר איגוד הכדורעף כבר סיכמו עם הליברו עומרי שוורץ ששב למועדון אחרי שנה אחת בהפועל כפ"ס. גם ליאו דוס סנטוס הברזילאי צפוי להצטרף לחבורה של זוהר בר נצר, לאחר שהעדיף את הצעתה על זו של מטה אשר/עכו.

 

בכפ"ס שלא הופתעו מעזיבתו של שוורץ, צירפו את סלבה בצ'קלה שגם הוא חוזר אחרי הרפתקה קצרה באירופה (פולין). סבה דבש חתם לעונה נוספת אצל הירוקים שמתכננים להחתים מוסר זר.

 

דוס סנטוס. ילבש צהוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דוס סנטוס. ילבש צהוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעקבות הקשיים הכלכליים אליה נקלעו ק.ק. תל אביב, ואלופת הליגה השנייה, בני הרצליה, שלא הצליחו להעמיד תקציב ראוי לליגת העל, הוחלט באיגוד לצמצם לשמונה קבוצות בלבד את הליגה הראשונה בעונה הקרובה. במהלך הליגה ייערכו שני סיבובים שבסיומם הקבוצה במקום הראשון תעפיל אוטומטית לחצי גמר הפלייאוף, והאחרונה תנשור לליגה הלאומית. שאר הקבוצות ישחקו בסדרות רבע הגמר (2-7, 3-6, 4-5).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ליאו דוס סנטוס
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים