שתף קטע נבחר

הזוכה בשער השנה בעולם פרש מכדורגל

וונדל לירה (27), עד לפני שנה שחקן אלמוני במיוחד שהתפרסם תודות לשער המדהים שזיכה אותו בפרס פושקאש, החליט לתלות את הנעליים ויהפוך להיות שחקן מקצוען בתחום משחקי הווידאו: "זו תמיד הייתה התשוקה האמיתית שלי"

רק מספר חודשים לאחר שגבר על ליונל מסי וקרלוס טבס, כשזכה בפרס פושקש לשער השנה בעולם לשנה 2015, החליט הכדורגלן וונדל לירה להודיע על פרישה ממשחק פעיל.

 

הברזילאי בן ה-27 כבש רק שישה שערים בקריירה המקצוענית מרובת הפציעות שלו, אבל השער האקרובטי שלו לזכות גויאנסיה נבחר לשער היפה ביותר בטקסה הגאלה החגיגי, בו הוכרז גם מסי ככדורגלן השנה בעולם.

 

אחרי שעזב את קבוצתו וילה נובה במאי האחרון, וונדל החליט לפרוש כדי לרדוף אחר "קריירת החלומות" מבחינתו – ולחבור לערוץ יוטיוב כשחקן משחקי וידאו במשרה מלאה.

 

"אני מגדיר את החיים שלי בשני חלומות – אחד אפשרי ואחד כמעט אפשרי", אמר לירה לתקשורות בארצו, "אחד הוא להיות שחקן ולרשום הישגים, שזה קשה, כי בכדורגל הברזילאי קשה להפוך להיות מקצוען. והיה לי חלום להיות גיימר, תמיד הייתה לי את התשוקה לחיות אותו".

 

וונדל הוכיח לכולם וגם לעצמו שהשינוי בקריירה הוא כנראה נכון, כשלא הרבה לאחר זכייתו בתואר שער השנה בעולם, הוא הביס 1:6 את עבדולעזיז אלשהרי, אלוף העולם לשנת 2015 במשחק פיפ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים