שתף קטע נבחר

מאזדה 6 מתעדכנת - בישראל לקראת סוף השנה

מאזדה מעדכנת את המשפחתית הפופולרית ומבטיחה לשפר איכויות נסיעה ולשדרג אבזור בטיחות, אך שינויי העיצוב קלים בלבד. תגיע לישראל בסוף השנה

מאזדה 6 מתעדכנת ותגיע לישראל לקראת סוף השנה, כך מעדכנת היבואנית, דלק מוטורס. הדור השלישי למכונית הסדאן של המותג ששלט בעבר בשוק הרכב המקומי, התקשה לשחזר את ההצלחה של קודמיו. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא הפגיעה הקשה שספגה הקטגוריה עקב הצלחתם של רכבי הפנאי. במקביל לזינוק חד בפופולריות של אלה, סבלה קטגוריית המשפחתיות מצמצום דרסטי של כ-50% במכירות (מממוצע של 20 אלף שנים יחידות בשנים עברו לשפל של כ-10,000 מכוניות ב-2015) ולא פחות משמעותי מכך בנתח השוק - מ-10 ל-4 אחוזים. כך למשל מוכרת מאזדה בישראל כפליים CX5, וגם את הבכורה בקטגוריה איבדה ה-6 לסקודה סופרב ב-2016.

 
מערכת GVC החדשה של מאזדה


השינויים העיצוביים בדגם המעודכן כוללים חזית שונה עם סבכה בגימור מתכתי וקישוט ניקל, יחידות תאורה שונות ופנסי ערפל קטנים יותר. בתא הנוסעים מסתכמים השינויים בגרפיקה עדכנית למסך המגע, עיצוב שונה לגלגל ההגה, ומסך תצוגת נתונים למחשב הדרך בגודל "4.6 בלוח המחוונים עצמו. גם היצע מנועי הבנזין הרלוונטי לישראל נותר ללא שינוי - 2.0 ליטר עם 165 כ"ס ו-2.5 ליטר עם 192 כ"ס, בשני המקרים בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

 

 

כמו ה-3 המעודכנת, גם ה-6 תקבל את מערכת GVC (ר"ת G-Vectoring Control) החדשה של מאזדה, השולטת במומנט שמשוגר לגלגלים המניעים (קדמיים) ומסוגלת כך להקטין את הכוחות הפועלים על המכונית בעת תאוצה, בלימה ופנייה, תוך הבטחה להתנהגות כביש מדויקת יותר ונוחות נסיעה עדיפה.

 

צמצום המרווחים בספי הדלתות, בין חלקי המרכב, חומרי בידוד שנוספו לגחון ושינוי בחלונות הקדמיים, אמורים להקטין את כמות הרעש החודר לתא הנוסעים. גם אבזור הבטיחות עודכן עם מערכת לזיהוי תמרורים ומערכת בלימה אוטונומית עירונית מבוססת מצלמה, לעומת יחידה מבוססת לייזר בדגם הקודם. בהתאם, טווח הפעילות שלה עלה - בין 4 ל-80 קמ"ש. מחירה של מאזדה 6 הנוכחית מתחיל ב-166 אלף שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים