שתף קטע נבחר

הפינות הרומנטיות המקוריות ביותר בישראל

ט"ו באב הגיע, ואם עייפתם מלנסות לחפש איפה לחגוג השנה - ביקשנו מאנשי ynet להמליץ על המקומות המיוחדים שלהם שיהפכו אתכם לקצת יותר מקוריים. חג אהבה שמח

הירח מלא ובוהק, אמצע חודש אב הגיע וזה אומר שהגיע הזמן לחגוג אהבה בעברית: ט"ו באב מזמן איתו הרבה אהבה ורגשות אבל גם רצון להיות מקוריים מפעם לפעם. השנה לא תצטרכו לשבור את הראש. לפניכם 14 המלצות למקומות קצת יותר מיוחדים להעביר את היום או הלילה עם אהוביכם. 

 

נחל הירדן, ליד קיבוץ נאות מרדכי

ניר בן זקן, כתב בערוץ הרכב

 

מתוקף תפקידי יוצא לי להסתובב לאורכה ורוחבה של הארץ ולפגוש במקומות ונופים שלא חשבתי שקיימים בכלל בישראל. כשהתבקשתי לבחור אחד עבור הכתבה, אני מודה שלא ששתי לקרב כי ידעתי שאצטרך להתלבט לא מעט.

החוף הסודי של קיבוץ נאות מרדכי (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
החוף הסודי של קיבוץ נאות מרדכי(צילום: ניר בן זקן)

בסופו של דבר, דווקא מקום שהכרתי לפני כעשור הוא שנצרב לי בזיכרון ועליו ארצה להמליץ ואולי גם באמת אחזור אליו השנה, מי יודע.

איפה בארץ? נחל הירדן ליד קיבוץ נאות מרדכי. למגיעים מצומת הגומא נוסעים בכביש 977 לכיוון מערב. כמה עשרות מטרים אחרי הפניה שמאלה לכפר בלום פונים ימינה לשביל כורכר (הכניסה היא סמוך לתחת אוטובוס) ונוסעים בין הפרדסים עד שמגיעים לנחל. ממשיכים כמה מאות מטרים עד להגעה לעץ תאנה גדול מצד שמאל.

מה יש שם? אחת מהנקודות היפות, הנוחות והשקטות ביותר על הירדן.

מה עושה לך את זה במקום? המים הקרירים, הצל של עץ התאנה והשקט מסביב

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? לתפוס את המקום מוקדם בבוקר כי מדובר באחת הנקודות המבוקשות על הנחל.

איך הכרת את המקום? חבר קיבוץ.

 

כדור פורח בגלבוע

הילה ציאון, עורכת ערוץ הנדל"ן

 

תשכחו מצימר מפנק בגליל, אוהל רומנטי במדבר או מלון יוקרה בת"א ליד הים: הדרך האולטימטיבית לחגוג את יום האהבה היא בכדור פורח בגלבוע.

מה יש שם? טיסה רומנטית בשמי הארץ עם נוף פנורמי - כי איך אפשר לקחת את האהבה שלכם שלב אחד למעלה – אם לא לשמים?

תשכחו מהכל: טיסה רומנטית בשמי הארץ בכדור פורח (צילום: דורון קופרשטין) (צילום: דורון קופרשטין)
תשכחו מהכל: טיסה רומנטית בשמי הארץ בכדור פורח(צילום: דורון קופרשטין)

מה עושה לך את זה במקום? מי שמפחד מגבהים יוכל לקבל מבן או בת הזוג את החיזוק ההכרחי, חובבי האקסטרים ישמחו לחלוק את החוויה הכל כך מקורית הזאת. כי אם וויליאם פוג הצליח לעשות את זה ב-80 יום, אין סיבה שאתם לא תעשו זאת בשעה.

מתי הכי מומלץ לבוא? אפשר לבוא בכל יום לאורך כל השנה, אבל מי שרוצה לראות את השקיעה צריך להתכוונן לחודשי החורף כי הטיסות מתבצעות עד 16:00 אחר הצהריים. אם אתם מעדיפים את הזריחה – אפשר גם להגיע לטיסה מוקדמת. קחו בחשבון שבחורף יהיה לכם קר שם למעלה.

איך הכרת את המקום? לטוס בכדור פורח זה חלום ילדות, על המקום שמעתי מחברים וקראתי ברשת.

אם כבר עפים בשמי הארץ אז מעל האזור הכי פוטוגני ויפה: הגלבוע (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אם כבר עפים בשמי הארץ אז מעל האזור הכי פוטוגני ויפה: הגלבוע(צילום: shutterstock)
 

 

פארק המדרון, דרומית לנמל יפו

אסף קוזין, במאי וקריאייטיב

 

לא תמיד צריך להרחיק מהבית, מהסביבה המוכרת, למלא דלק במיכל ולנסוע למדבר או לצפון הירוק. לפעמים "הספוט" המושלם הוא דווקא באזור החיוג שלך.

איפה בארץ? אחת מהגבעות הירוקות של פארק המדרון, דרומית לנמל יפו.

מה יש שם? שרשרת גבעות ירקרקות עם כמה עצים בודדים שנמשכת עד בת ים. נותנת מצפה עילי על קו החוף משורה ראשונה.

גבעת המדרון ליד נמל יפו - יש בה הכל (באדיבות עיריית תל אביב-יפו) (באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
גבעת המדרון ליד נמל יפו - יש בה הכל(באדיבות עיריית תל אביב-יפו)

מה עושה לך את זה במקום? קודם כל ההנאה בלמצוא פיסת טבע בתוך גן החיות האורבני שנקרא תל אביב-יפו, בידיעה שהיא כמעט תמיד תהיה שמורה רק לך בלי פולשים לא רצויים (לפעמים תפגשו שם בעוד זוג או שניים אבל אל דאגה, הם יתפסו מרחק מכם בדיוק כמו שייחלתם בלב כשראיתם אותם מגיעים).

 

שנית, זאת הרוח שבאה מן הים, גם בלילות הכי לוהטים של הקיץ, הרגשה של טבע חופשי וחושך כמעט מוחלט שהופך את הסיטואציה ליותר אינטימית וזה מספק מראה  מהפנט של שמים שטופי כוכבים.

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? שעות השקיעה תמיד יעשו את העבודה ואז אפשר גם להישאר כבר לשעות החשכה. רק אל תשכחו להצטייד בכמה מצרכים טעימים מאחת המעדניות בעיר, משקה אלכוהולי לפי טעמכם והכי חשוב - אל תשכחו פותחן.

איך הכרת את המקום? זה מה שקורה בזמן שהוויז מחשב מסלול מחדש. 

 

כל ים שהוא

רותם כנעני, עורך מדיה חברתית

 

כותבים כאן על אהבה לשניים ועל רומנטיקה ופינות חמד קסומות אי שם, אבל מה בדבר האהבה שלנו אל עצמנו? לא על נרקסיזם אני מדבר אלא על אהבה בסיסית של האדם כלפי עצמו. שנים רבות נדרשו לי להגיע אל התובנה הזו, שלחלקכם נראית אולי פשוטה ומובנת מאליה. מה שהביא אותי להתחיל לאהוב את עצמי נוצר מתוך שקט - מצב חמקמק ונדיר שזמינותו מצטמצמת ככל שחיינו הבוגרים מתקדמים.

יום האהבה העברי של רותם כנעני: ללמוד לאהוב את עצמנו, בים (צילום: אלי סגל) (צילום: אלי סגל)
יום האהבה העברי של רותם כנעני: ללמוד לאהוב את עצמנו, בים(צילום: אלי סגל)
 

כך יצא שעם הזמן, לילות לבנים הפכו לרגעים בהם נפשי מוצאת מרגוע אמיתי דווקא בים. בלילות בהם הגלים שקטים, תוכלו גם אתם להיכנס אט אט למים, לצוף בחופשיות מול רקיע מלא כוכבים ולהתחבר אל כל מה ששכחתם לגבי עצמכם.

 

איפה בארץ? בים, כל ים שהוא.

מה יש שם? שקט מוחלט.

מה עושה לך את זה במקום? הפרופורציה שהחיים מקבלים באותו רגע קטן, השחרור הרגעי הזה, הזמינות הבלתי נגמרת בימים של חול או בחגים, כל אלה הופכים את הים למקום האהוב עליי.

מתי הכי מומלץ להגיע? בלילות של ירח מלא, לכו אל הים לאהוב את עצמכם, זו זכות בסיסית של כל אדם, ט"ו באב שמח.

"כשהגלים שקטים, תוכלו גם אתם להיכנס אט אט למים, בכל ים" (צילום: רשות הטבע והגנים) (צילום: רשות הטבע והגנים)
"כשהגלים שקטים, תוכלו גם אתם להיכנס אט אט למים, בכל ים"(צילום: רשות הטבע והגנים)

 

גבעה מעל הים

עמית קוטלר, עורך ערוץ החופש

 

על חוף ימה של תל אביב, היתה בעבר גבעה מפוקפקת מעט, בעיקר אם מתייחסים לגבעה שמעליה, הידועה בשמה "גן העצמאות" הצופה אל החוף. בשנים האחרונות הפכה הגבעה ליעד אטרקטיבי לאימוני כושר עבור המתחטבים אל מול הים, אך במקביל גם לפינת חמד רומנטית ממנה ניתן לצפות אל הגלים המתנפצים על השובר.

הכי אוהב את הנוף הנשקף מהגבעה ליד חוף הילטון ()
הכי אוהב את הנוף הנשקף מהגבעה ליד חוף הילטון
 

איפה בארץ? רצועת החוף שבין מלון קרלטון למלון הילטון.

מה יש שם? הספסלים שלצד אנדרטת הטייסים (לזכר טייסי מלחמת העצמאות) שהוצבה על הגבעה לפני 60 שנה, הם אולי הנקודה הרומנטית ביותר בתל אביב. בשנים האחרונות גילו את העניין גם התיירים שעוברים ומתפעלים מהנוף המרהיב על הגבעה - המתפרש מיפו ועד הרצליה, אך עדיין לא פגה מהמקום האווירה הרומנטית שאפשר לחוש באוויר. רוכבי האופניים (בזוגות, כן?) יוכלו ליהנות ממסלול רכיבה המגיע עד למקום עצמו - ואף ממשיך אל החוף.

מה עושה לך את זה במקום? הנוף כמובן. הים הפתוח ורעש הגלים.

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? בשקיעה, אלא מה.

איך הכרת את המקום? ברכיבה על האופניים בדרך לים.

"הספסלים ליד אנדרטת הטייסים, אולי הנקודה הכי רומנטית בעיר" ()
"הספסלים ליד אנדרטת הטייסים, אולי הנקודה הכי רומנטית בעיר"

 

במטבח הביתי

הגר בוחבוט, כתבת בערוץ דיגיטל

 

מותר כבר להודות, ט"ו באב בעיקר עושה לנו גירודים של קיטש ורומנטיקה בגוף. אז במקום למחזר עוד איזו פעילות שמישהו בהוליווד חשב פעם שהיא מצטלמת יפה ורומנטי ומאז כולנו מדמיינים שרק ככה אפשר להראות אהבה (או במילים פשוטות: ארוחת ערב לאור נרות עם כנר עיוור ומאה שושנים אדומות), לא עדיף פשוט להיות אנחנו?

 

בטריינינג אחרי יום עבודה, מעוכים על הספה ומנסים להכריע שתי שאלות הרות גורל: הראשונה, מה אוכלים? והשניה – במה צופים? כי ככה נראית זוגיות אמיתית, גם ביום האהבה. אי לכך ובהתאם לזאת, אני מציעה שאת ט"ו באב הקרוב נחגוג במקום הכי אינטימי, רומנטי ומסעיר שיש.

הדייט המוצלח של הגר בוחבוט הוא במטבח הביתי (צילום: הגר בוחבוט) (צילום: הגר בוחבוט)
הדייט המוצלח של הגר בוחבוט הוא במטבח הביתי(צילום: הגר בוחבוט)

איפה בארץ? במטבח הביתי

מה יש שם? אינטימיות אמיתית בלי עלויות דלק, בלי נדנודים של גברת צימר ובעיקר – בלי עוד אלפי זוגות מתוקים שמנסים להיות מקוריים עם עוד נסיעה לחצבני או שקיעה בחוף הצוק.

מה עושה לך את זה במקום? בינינו, אין מחווה רומנטית יותר מלקחת אותה למטבח, להביט יחד אל המגנטים שעל המקרר וללחוש לה באוזן: "מאמי, היום את בוחרת מאיפה מזמינים".

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? כל היום אבל הכי שווה אחרי כל תלאות היום, בערב.

איך הכרת את המקום? יוצא לי לעבור שם אחת ליום לפחות..

 

פינות נסתרות בפארק הירקון

לורי שטטמאור, עורכת ערוץ יחסים

 

אפתח ואומר שאינני נמנית על הטיפוסים הסנטימנטליים שקשורים מאד למקומות מסוימים, וכמו בשירו הידוע של אריק איינשטיין, גם אני תמיד אעדיף להיות ספונה בביתי. ולמרות זאת.. 

איפה בארץ? אם בא לי לצאת קצת מהשגרה האורבנית ולקבל הבזקון קטן של רומנטיקה, כנראה שזה יקרה באחת מפינות החמד הנסתרות של פארק הירקון.

מה יש שם? פיסת טבע אותנטית בתוך העיר העמוסה.

המקום המועדף על לורי שטטמאור: פארק הירקון בשעות החשיכה (צילום: אילן שחם) (צילום: אילן שחם)
המקום המועדף על לורי שטטמאור: פארק הירקון בשעות החשיכה(צילום: אילן שחם)

מה עושה לך את זה במקום? הכי כיף למצוא שם פינה נחמדה מתחת לאחד העצים, לפרוס שמיכה ולהתכרבל. כוכבים, לצערי, קצת יותר קשה לראות מהפארק. אבל אי אפשר לקבל הכל.

מתי הכי מומלץ להגיע? בסביבות שמונה בערב, כשאחרונת המשפחות מכבה את גחלי המנגל ומעמיסה את שארית החטיפים לבגאז' המכונית, מקבל הפארק איזו איכות בינלאומית כזאת. העשן ורעש הפיקניקים מפנים את מקומם לדממת טבע ממכרת, שבילי ההליכה זוכים לתאורה נעימה שמאירה את דרכם של המבקרים הליליים, וכל החוויה מקבלת מעטפת אינטימית ורומנטית מאד.

 

אי יווני בחיפה

אסף זגריזק, מפיק ועורך תוכן באולפן ynet

 

דמיינו את זה: הליכה בתוך שביל, חצי נסתר, שיוצא בסמוך למצפור המשקיף אל הים ומוביל לגבעה קטנה, מוקפת באורנים וצמחיית בר. במרכז הגבעה ישנה קפלה קטנה שגגה צבוע בלבן. נשמע אולי כמו באיזה אי יווני אבל המראה המרהיב הזה דווקא חיפאי לחלוטין וזאת ההמלצה שלי.

נראה כמו יוון? הפינה השקטה של אסף זגריזק בחיפה (צילום: גיא שחר)
נראה כמו יוון? הפינה השקטה של אסף זגריזק בחיפה(צילום: גיא שחר)
 

איפה בארץ? בשכונת סטלה מאריס בחיפה.

מה יש שם? גבעה המשקיפה על הקלישאה החיפאית האהובה - ההר הירוק שנשפך אל הים התיכון. מרפסות התצפית שנמצאות במקום הן בעצם שרידי ביצורים שהקימו הבריטים כדי להדוף את הנאצים בתכנית "מצדה על הכרמל".

מה עושה לך את זה במקום? הנוף השקט והקסם שבפינות החמד שנמצאות רק בחיפה.

איך הגעת לכאן? הכרתי את המקום כתלמיד תיכון בבית ספר ליאו באק הסמוך, הייתי בורח לשם עם חברים להפסקות ארוכות.

מתי הכי מומלץ להגיע? באמצע השבוע. אז המקום די מבודד ובשעה הכי יפה ביממה, כשעה לפני שקיעת השמש. שווה להצטייד מראש בבקבוק יין לבן מזיע מקור, גבינות, פירות ומאפים טריים מאחת הקונדיטוריות הטובות שיש בכרמל.  

 

מצוקי דרגות 

הלל פוסק, עורך ערוץ הרכב

 

איפה בארץ? מצפה דרגה, מצוקי דרגות, ים המלח. עולים מכביש 90 בדרך המתפתלת. ניתן להסתפק בתצפית המוכרת במנחת המסוקים המפורסם משמאל לכביש, אבל אם אתם מחפשים מקום קצת יותר מבודד תמשיכו ישר לשביל כורכר בסימון שבילים ירוק ואחרי 1.5 ק"מ פונים שמאלה עד ההגעה לתצפית.

מה יש שם? אחת התצפיות היפות ביותר לים המלח ולהרי אדום.

מצפה דרגות הוא המקום ליום כזה (צילום: איתמר רותם) (צילום: איתמר רותם)
מצפה דרגות הוא המקום ליום כזה(צילום: איתמר רותם)

מה עושה לך את זה במקום? הזריחה הכי יפה בארץ.

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? לפני הזריחה כמובן.

איך הכרת את המקום? כמו הרבה מקומות יפים בארץ שלא מזדמן להגיע עליהם "על הדרך", הכרתי את המקום לראשונה בזמן הצבא.

 

בין ישראל למצרים

הדר ספורמס, מפיקה ועורכת תוכן באולפן

 

איפה בארץ? על כביש מדברי, בערך 2 ק"מ צפונית ממעבר הגבול בין ישראל למצרים, באחד האזורים בארץ שרוב האנשים לא יגיעו אליהם כל ימי חייהם, נמצא תל ניצנה.

תל ניצנה: גבעה מבודדת באמצע המדבר (צילום: ליאור ברטוב) (צילום: ליאור ברטוב)
תל ניצנה: גבעה מבודדת באמצע המדבר(צילום: ליאור ברטוב)

מה יש שם? התל, שמוכרז כיום כגן לאומי, הוא בעצם שריד של העיר הנבטית העתיקה "ניצנה" ובמקום מבנים וכנסיות שנשתמרו עד היום מתקופת השלטון הביזנטי. התל, שמוכרז כיום כגן לאומי, הוא בעצם שריד של העיר הנבטית העתיקה "ניצנה" ובמקום מבנים וכנסיות שנשתמרו עד היום מתקופת השלטון הביזנטי.

מה עושה לך את זה במקום? מדובר בגבעה מבודדת באמצע המדבר שמנקודות מסוימות ממש אפשר לראות ממנה למרחקים... (אם מישהו מתקרב).

איך הכרת את המקום? את האזור הכרנו במקרה בדרך לטיול גמלים. 

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? באזור לא עובר כמעט איש בטח לא בימי הקיץ החמים, אבל כדי להבטיח פרטיות מומלץ להגיע בימות אמצע השבוע.

 

טל שחר

זהבית שאשא, מפיקה ועורכת תוכן באולפן ynet

 

איפה בארץ? מושב טל שחר

מה יש שם? מקום רומנטי והרבה ירוק. מסלולי הליכה קלילים, אוויר צח, אוכל טוב והרבה שקט. 

"הנוף בטל שחר הכי עושה לי את זה" ()
"הנוף בטל שחר הכי עושה לי את זה"
מה עושה לך את זה במקום? השקט שיש שם. פשוט נכנסים למושב ומרגישים בחו"ל. אווירה מושלמת!

איך הכרת את המקום? הכרתי את המקום דרך גיסי שגר שם עם אחותי לתקופה ופשוט התאהבתי במקום. 

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? יום ראשון בבוקר. להתחיל את השבוע בטוב.

 

מכתש רמון 

אלכסנדרה לוקש, כתבת ומגישה באולפן ynet

 

אין באמת דבר כזה מקום רומנטי. הרי על כל דייט קסום ברצועת החוף שעכשיו אתם נזכרים בה בנוסטלגיה, בטח חוויתם - באותו החוף - כמה דייטים שאווירת האהבה לא בדיוק נשבה בהם. רומנטיקה זה הכימיה והטיימינג.

איפה בארץ? אבל אם יש מקום שמעצים תחושה אם היא קיימת, הוא מכתש רמון.

"ההרגשה האינטימית של מצפה רמון הכי שווה" ()
"ההרגשה האינטימית של מצפה רמון הכי שווה"

מה יש שם? מבחינה אישית הקסם חדר אליי דווקא במסגרת צילומי כתבה. ניתוק מהמרכז, מצוק, נוף פרוש, שמיים צלולים, כוכבים בצבעים לוהטים הן בזריחה והן בשקיעה, וצבר נסיבות שיוצרות תחושת אינסופיות.

מה עושה לך את זה במקום? הכי לשתות יין קר בלב מדבר. נ.ב. אל תשכחו גם טיול גמלים בבוקר שאחרי.

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? בשבת הקרובה לפנות בוקר המעלות ירדו אל מתחת ל-20 מעלות. תירוץ טוב לחיבוק.

איך הכרת את המקום? בטיול שנתי (או שניים או שלושה).

 

כל מועדון אפלולי

עמי פרידמן, כתב מוזיקה

 

לוקיישן לוקיישן לוקיישן. עזבו אתכם מאטרקציות מלאכותיות, כשהרצון והנכונות שם – מיקום הוא עניין גיאוגרפי זניח. גם פעילות לט"ו באב לא באמת קשה למצוא ואין צורך לשבור את הראש בפיצוחה.

איפה בארץ? מועדונים אפלוליים, הופעות חיות, ספריות ציבוריות, בתי קולנוע או במקרים חריגים אפילו מטוסים. ארץ ישראל שלכם יפה וגם פורחת, וכולה מלאה נקודות נהדרות להצתת הניצוץ שמחזיק כל זוג בחיים.

"ככל שהמקום הומה יותר כך הריגוש עולה. מועדון, מטוס, מה שעושה לכם את זה" (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
"ככל שהמקום הומה יותר כך הריגוש עולה. מועדון, מטוס, מה שעושה לכם את זה"(צילום: Shutterstock)
מה יש שם? אם תסתכלו סביב ותחפשו היטב ודאי תבחינו בכך שלא ממש קשה למצוא מקום אינטימי גם בסביבה הומה. למען האמת, ככל שיש יותר אנשים, כך הריגוש שבהתניית אהבים בפומבי גדל. וכשהוא נעשה מתחת לאף של כולם, הוא מכריח אתכם להשתכלל עד לרמת אמנות.

מה עושה לך את זה שם? הרי העניין פה הוא באיתור נקודת המסתור מתחת לאף של כולם, הריגוש שבמציאתו והידיעה שעשיתם זאת יחד. במקרה הטוב ניצחתם את העולם, במקרה הרע תתפסו ויהיה לכם סיפור לספר לילדים.

מי יודע אולי יצא לכם הפעם סיפור לספר לילדים, או שלא... (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
מי יודע אולי יצא לכם הפעם סיפור לספר לילדים, או שלא...(צילום: Shutterstock)

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? מתי שמזדמן.

איך הכרת את המקום? כל מקום והסיפור שלו...

 

חוף השרון 

יעל ביר-כץ, ס. עורך Pplus

 

איפה בארץ? חוף השרון. קצת אחרי קיבוץ שפיים.

מה יש שם? דק מאוד יפה לאורך הצוק עם view לים בלי הפרעות.

מה עושה לך את זה במקום? הוא שקט, מבודד, אבל לא צריך לנסוע קילומטרים כדי להגיע אליו.

מתי הכי מומלץ לבוא לשם? לפני השקיעה.

איך הכרת את המקום? בעלי הציע לי נישואים שם. כמובן שלא ידעתי את זה אז, וחשבתי שאנחנו סוף סוף מתרגלים את הדבר החמקמק הזה שכולם מדברים עליו שנקרא ספונטניות.

אחרי הצעת נישואין במקום, הוא תמיד יהיה פינה חמה בלב של יעל ביר-כץ (צילום: חנן ישכר, אתר מפה) (צילום: חנן ישכר, אתר מפה)
אחרי הצעת נישואין במקום, הוא תמיד יהיה פינה חמה בלב של יעל ביר-כץ(צילום: חנן ישכר, אתר מפה)
 

וזה הסיפור המורחב של ביר-כץ למיטיבי לכת ואוהבי רומנטיקה מושבעים:

הגענו לשם, עשינו טיול על הדק, יושבים, מסתכלים על הים, יש רוח יחסית טובה (אז גם באוגוסט הנוראי אפשר לשבת שם. כמובן רק כשהשמש מתחילה לשקוע, לפני זה מדובר בגיהינום צרוף וחסר צל).

לשבת על הדק ולהסתכל על הים, ההמלצה של יעל ביר-כץ: חוף השרון (צילום: שרה גולד) (צילום: שרה גולד)
לשבת על הדק ולהסתכל על הים, ההמלצה של יעל ביר-כץ: חוף השרון(צילום: שרה גולד)
 

היו שם עוד כמה זוגות אבל בגלל שזה באמת מקום מהמם ומרווח, אף אחד לא יושב לידך ומצוטט לשיחות שלך. אז ראינו זוג מנגנים בגיטרה, הוא הלך לבקש מהם את הגיטרה תוך כדי שאני צועקת לו "אבל אתה לא יודע לנגן על גיטרה" ואז הוא הביא אותה אלינו והתחיל לנגן את השיר שאני הכי אוהבת, "כמה אהבה" של מאיר בנאי. מנגן ושר לי, מזייף זו מילה יותר נכונה. אבל זה היה מקסים. ואז הוא שלף טבעת. ואז התחלתי לבכות. ואז הסתבר שהזוג עם הגיטרה הם חברים שלו, והכל היה מתוכנן וזהו.

 

מאז יש לי פינה בלב אל המקום הזה. אבל גם אם אתם לא מתכננים לשלוף טבעת, מדובר באחת הנקודות הכי יפות בארץ, שלא עולה לכם שקל, אפשר להגיע עם סל פיקניק, בקבוק יין, שמיכה, גיטרה או כל דבר אחר שאוהבים ופשוט לבלות שם זמן.

 

ומה הם המקומות הרומנטיים ביותר בישראל לדעתכם?

כתבו לנו בתגובות ובפייסבוק ynet חופש

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שכחו מעוד מסעדה מפונפנת או מלון משעמם וקבלו המלצות מקוריות לט"ו באב
מומלצים