שתף קטע נבחר

חיכיתם לספטמבר? הרווחתם

אם גם אתם חיכיתם שגלי החום וגלי התיירים של חודש אוגוסט יחלפו לפני שיצאתם לחופשת בטן הגב שלכם, עכשיו זה הזמן. בפתחו של חודש ספטמבר מחכים לכם ארבעה יעדים חמים, עם מזג אוויר נעים ובמחירים לוהטים. מוכנים לחופש הגדול האמיתי?

בשיתוף smartair

 

לרנקה

איפה? עיר מרכזית בדרום מזרח קפריסין.

מה עושים? כאן תוכלו ליהנות מכל מה שמושלם בקיץ, בעיקר מכיוון שקפריסין הוא אי קטן יחסית ומגוון ערים ואטרקציות נמצאות במרחק נסיעה קצר.

צילום: shutterstock (צילום: istock) (צילום: istock)
צילום: shutterstock
בלרנקה ובסביבתה תיהנו מטיולי ג'יפים להרי הטרואודוס (Troodos Mountains), חופים מסודרים כשהמפורסם יותר הוא חוף פיניקודס (Finikoudes Beach‬) הכולל טיילת דקלים יפייפיה, צלילה לספינת זנוביה הטרופה, מגוון סוגי ספורט ימי אתגרי, פארק מים חוויתי (WaterWorld Admission) באיי נאפה, טיול גמלים, ביקור באגם המלח של לרנקה, שייט ביאכטה רומנטית, טיול בעיר פאפוס הסמוכה ועוד אין ספור אטרקציות המתאימות לכל הגילאים.

 

טיסה ללרנקה הינה החל מ-209$, להזמנות לחצו כאן.

בשורה התחתונה: 1,2,3 צוללים....

 

מלטה

איפה? מדינה המורכבת משלושה איים- מלטה (Malta), גוזו (Gozo) וקומינו (Comino), השוכנים דרומית לאיטליה.

מה עושים? עיירות דייג קטנות לצד ארמונות מפוארים, צוקים לצד חופים, אתרים היסטורית ומלונות מפוארים, כל זה מחכה לכם במלטה, מדינה הקטנה יותר מישראל בשטחה, אך קלילה, חוויתית ומטריפה.

צילום: shutterstock (צילום: istock) (צילום: istock)
צילום: shutterstock
 

כיאה לאי, גם כאן תיהנו מחופי ים יפייפיים, עיירות חוף תיירותיות ומפרצים רומנטיים כמו מפרץ גו'ליאנס הקדוש (St. Julian's). אם אתם אוהבים לצלול כדאי שתדעו שהאי גוזו הוא האידיאלי לכך, בזכות הלגונות הכחולות שבו.

 

במלטה תוכלו גם ליהנות מכפר האומנים טא אלי (ta` Qali), לצאת לשייט למערות הכחולות שבחוף הדרומי של מלטה, לסייר בעיר העתיקה ולהתרשם מהאדריכלות הבארוקית, לבקר בגני באראקה ובקתדרלת סנט ג'ון ולצפות בטקס שיגור פגזים ליד ארמון קסטיל.

 

טיסה למלטה הינה החל מ-350$, להזמנות לחצו כאן.

בשורה התחתונה: הרבה מעבר לחופים.

 

ורנה

איפה? עיר נמל מרכזית בבולגריה.

מה עושים? ורנה הינו יעד מבוקש מאוד בשנים האחרונות, הן בגלל הטיסה הקצרה, חבילות הנופש המשתלמות, חופי רחצה פופולאריים, מוזיאונים ואתרים היסטורים עוד מימיה תחת השלטון היווני והרומי. נ

צילום: shutterstock (צילום: istock) (צילום: istock)
צילום: shutterstock
 

תחיל מהחופים, כי כאן הבחירות קשות במיוחד, החופים בוורנה נקיים, מסודרים ומתויירים. אחד המומלצים הוא "חולות הזהב", אשר זכה באיתור הדגל הכחול והוא כולל גם שמורת טבע, מגוון מלונות, מעיינות חמים ועוד.

 

לצפייה רומנטית בשקיעה, מומלץ לבקר בתצפית Cape Kaliakra – שמורת טבע המשקיפה אל הים השחור וכדי להתרענן קצת מהחום תוכלו לבקר בפארק המים Aquapolis הכולל מגוון מגלשות מים ובריכות קרירות.

 

טיסה לורנה הינה החל מ-266$ , להזמנות לחצו כאן.

בשורה התחתונה: שילוב מושלם של עבר היסטורי לצד הווה מודרני.

 

קוסטה דל סול

איפה? רצועת חופים בחבל אנדלוסיה שבדרום ספרד.

מה עושים? קוסטה דל סול הוא איזור נופש קייצי וחוויתי המהווה גם נקודת יציאה מושלמת לטיולים בעיירות שבאזור. בנמלדינה (Benalmadena) היא אחת מבין העיירות אותן לא תרצו לפספס, הכוללת מגוון אטרקציות כגון פארק שעשועים Tivoli World, פארק פרפרים, טיילת שוקקת חיים, דולפינריום, מסעדות וחיי לילה, מלונות מפנקים ועוד.

צילום: shutterstock (צילום: istock) (צילום: istock)
צילום: shutterstock
  

עיירה נוספת ומעט יותר נוצצת היא מרבלה (Marbella) כוללת מגוון מסעדות יוקרה, בתי נופש יוקרתיים, בתי קפה ומרינה ליאכטות. באזור מומלץ לבקר גם ב"כפרים הלבנים" - כינוי של עשרות כפרים קסומים הקרויים כך בעקבות הצבע הלבן של הבתים ובשמורת הטבע איי טורקל (El Torcal Natural Park) הכוללת סלעים, אגם ומסלולי טיול.

 

טיסה לקוסטה דל סול הינה החל מ-499$, להזמנות לחצו כאן.

בשורה התחתונה: פירוש השם קוסטה דל סול הוא "חוף השמש" בספרדית,  שזה כבר אומר הכל.

 

לפרטים נוספים על טיסות זולות ליעדים הכי חמים באירופה, היכנסו לאתר  smartair שלנו או חפשו אותנו בפייסבוק.  

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: istock
חיכיתם לספטמבר? הרווחתם. קוסטה דל סול מחכה לכם במחירים לוהטים
צילום: istock
מומלצים