שתף קטע נבחר

ילדה סורית שרה לאביה - ואז מתרחש הפיצוץ. צפו

לאחר תמונת הילד שזעזעה את העולם, עוד עדות לחיים הקשים של הילדים במדינה השכנה. הילדה נראית שרה שיר לאביה, ולפתע נשמע פיצוץ עז

 

 

 

ימים ספורים אחרי פרסום תמונת הילד הסורי שזעזעה את העולם, סרטון של ילדה סורית מראה שוב את הטרגדיה הגדולה של החיים במדינה השכנה. בסרטון נראית הילדה שרה שיר המוקדש לאביה, ולפתע פיצוץ עז נשמע והמצלמה זזה לכל עבר. הסרטון הקשה לצפייה מופיע בתחילת הכתבה.

 

הילדה הסורית ()
הילדה הסורית

כלי תקשורת ערביים המזוהים עם המורדים פרסמו בימים האחרונים את הסרטון שעלה לרשתות החברתיות. "אנחנו בסדר. אנחנו בסדר", נשמעת האם, שצילמה את הילדה, אומרת לאחד מהאנשים שככל הנראה רצה לדרוש בשלום האם והבת, לאחר הפיצוץ. פעילי אופוזיציה סוריים טענו כי הסרטון צולם לאחרונה ושהוא תולדה של הפצצה מצד המשטר הסורי על אחת השכונות בחלב, אולם אין אפשרות לאמת את אותן טענות.

הילד עומראן דאקניש. התמונה שזעזעה את העולם (צילום: AP) (צילום: AP)
הילד עומראן דאקניש. התמונה שזעזעה את העולם(צילום: AP)

בשבוע שעבר הזדעזע העולם בעקבות פרסום תמונתו של עומראן דאקניש, הילד הסורי שחילוצו מבין ההריסות בחלב תועד במצלמות. בתמונה נראה הילד בן החמש יושב על כיסא בתוך אמבולנס, צד אחד של פניו מדמם, הוא מכוסה מכף רגל ועד ראש באבק ממה שהיה פעם ביתו - ונראה המום.

 

בסרטון שעלה לרשת על ידי פעילי אופוזיציה סורים נראה דאקניש מחולץ מביתו ההרוס, מועבר לאמבולנס ומושב על כיסא. הוא מנגב עם ידו את מצחו המאובק ואז מגלה שהוא מדמם ושב להניח את ידיו על ברכיו. הוא לא בוכה ורק ממתין שמחלציו ייקחו אותו לבית החולים ביחד עם כמה ילדים נוספים.


פורסם לראשונה 23/08/2016 22:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים