שתף קטע נבחר

מדריך: איך לארוז מזוודה

לגלגל במקום לקפל, לתכנן בקפידה את מספר הפריטים שתצטרכו וללבוש את המעיל הכבד ביותר עליכם. כל חופשה מתחילה באריזה וזו לא תמיד משימה פשוטה כשכל גרם יכול לעלות לכם יותר, אז בדקנו איך לארוז מזוודה באופן נכון ויעיל

 
 

איך לארוז מזוודה? אתם אולי חושבים שאתם יודעים את התשובה לשאלה הזאת, אבל כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה ולגלות כמה טיפים וטריקים שלא הכרתם. במיוחד בעידן טיסות הלואו קוסט, חשוב לארוז נכון, חכם וחסכוני. כל גרם עודף עלול לגרור תשלום נוסף, ולא מעט כאב ראש. אז קדימה, בואו נצא לדרך.

 

מדריך: איך להתכונן לטיול הגדול


איך לארוז מזוודה (צילום: shutterstock)
איך לארוז מזוודה? הטיפים שיעזרו לכם במשימה הקשה(צילום: shutterstock)

 

לפני שמתחילים לזרוק דברים למזוודה, צריך לחשב מה לקחת. בחרו שתי הופעות לכל יום (בוקר וערב). זכרו שלרוב חלק מכמות הבגדים שארזתם לחופשה מתגלה כמיותרת. אין צורך לארוז הופעה שלישית לכל יום.

 

בחרו זוג נעליים נוחו להליכה וזוג אלגנטי יותר ליציאה לערב. מומלץ לבחור נעליים בצבעים נייטרלים כגון שחור, לבן או בז' שיתאימו לכל הבגדים. טיפ נוסף בקשר לנעליים: ניתן להשתמש בהן כמקום אחסון במזוודה לתכשיטים, גרביים, מטען לנייד ודברים קטנים נוספים. את הנעליים כדאי לארוז בתוך שקיות.

איך לארוז מזוודה  ()
 

 

חשבו כמה זוגות גרביים, תחתונים וחזיות תצטרכו במהלך החופשה שלכם. לאחר שהחלטתם על הכמות, הכניסו אותם לשקית בד שתפריד אותם משאר הבגדים והציוד. הטיפ הזה גם יסייע לכם לשמור על ההלבשה התחתונה נקייה וגם על הסדר במזוודה. איפה משיגים שקיות בד לאריזה? לעתים רבות, חנויות הלבשה והנעלה אורזות את המוצר שקניתם בתוך שקיות בד. שמרו אותן בדיוק בשביל רגע האריזה.

איך לארוז מזוודה (צילום: shutterstock)
הלבשה תחתונה בתיקי בד ופריטים שבירים בין הבגדים(צילום: shutterstock)

 

מומלץ לגלגל את הבגדים ולא לקפל אותם. גלגול נכון יחסוך לכם מקום במזוודה וימנע מהבגדים להתקמט בדרך. יוצאים מהכלל הם המעילים והז'קטים העבים יותר – אותם מומלץ לקפל לשניים ואת המעיל הכבד ביותר ללבוש עליכם לטיסה.

 

את כל הסבונים עדיף כמובן לקחת בצורתם המינימלית. אם מדוגמיות שקיבלתם בעבר או שניתן פשוט לרכוש בקבוקונים קטנים המתאימים בדיוק למטרת נסיעה. בקבוקים המכילים נוזלים מומלץ לארוז בשתי שקיות כדי להפחית את הסיכוי לדליפה.

איך לארוז מזוודה (צילום: shutterstock)
לגלגל ולא לקפל(צילום: shutterstock)

 

סיימתם לחשב את כל ההופעות, הלבוש ושאר האריזה. יופי. עכשיו התחילו באריזה: בתחתית המזוודה - נעליים, מעליהן הבגדים, לבסוף תיקי רחצה וטואלתיקה. אם ישנם חפצים שבירים, הניחו אותם בין מספר שכבות של בגדים שיגנו עליהם.

 

יש לכם כמה חפצים שאתם לא חושבים שייכנסו למזוודה העמוסה שלכם? נסו לרכוס את המזוודה לחלוטין (גם אם זה אומר שאתם צריכים לשבת עליה כדי להצליח), ואז פתחו אותה שוב ונסו לצרף את החפצים במקומות שהתפנו (פינות צרות, חלל בין חפצים גדולים וכדומה). לעיתים, ברגע שתסגרו את המזוודה עם הרוכסן ותפתחו אותה לאחר מכן - תגלו שפתאום צץ לו עוד מקום שיכול להתאים בדיוק לחפץ כזה או אחר. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
כך תארזו את המזוודה שלכם בצורה הכי חכמה וחסכונית
צילום: shutterstock
מומלצים