שתף קטע נבחר

יצאה עם המאהב לבצע פיגוע - כדי "לנקות" את שמה

ררד חודור (20) מהעיירה בני נעים שבנפת חברון ביקשה לכפר על הרומן שניהלה עם פארס חודור. בצוואה שהשאירה היא הסבירה מדוע יצאו יחד לבצע את פיגוע הדריסה ליד קריית ארבע ביום שישי. גם אחותה ביצעה פיגוע דריסה

 

זירת פיגוע הדריסה בצומת אליאס (צילום: מועצת קרית ארבע) (צילום: מועצת קרית ארבע)
זירת פיגוע הדריסה בצומת אליאס(צילום: מועצת קרית ארבע)

יצאה לבצע פיגוע כדי לכפר על פרשת אהבים: ררד חודור (20), הצעירה שישבה במכונית בזמן פיגוע הדריסה ביום שישי בצומת אליאס בכניסה לקריית ארבע, ביקשה לנקות את שמה בעקבות רומן שניהלה עם הנהג, פארס חודור. בצוואה שמצאו בני משפחתה בעיירה בני נעים היא כתבה שהיא יוצאת לפיגוע עם המאהב שלה.

 

בפיגוע נפצעו קל שלושה צעירים ישראלים. הנהג - גם הוא תושב בני נעים - נורה למוות ואילו הצעירה נפצעה קשה ופונתה לבית החולים. על פי דיווחים פלסטיניים, אחותה של חודור - מג'ד - ביצעה גם היא ניסיון פיגוע באזור.

 

לאחר הפיגוע נמסר מדובר צה"ל כי הכוח שאבטח את תחנת ההסעה הגיב בירי לעבר המחבלים וציינו לשבח את תגובתו. הצבא הציב חסימות בכניסות לעיירה במטרה למנוע יציאה של מפגעים נוספים מהמקום. היציאה מהכפר מתאפשרת במקרים הומניטריים בלבד.

 

 

גל הפיגועים בסוף השבוע הוביל את צה"ל להחלטה לתגבר את אזור חברון בגדוד שמשון של חטיבת כפיר, שבו שירת החייל היורה אלאור אזריה. מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי, סייר במוקדי הפיגועים שהתרחשו בחברון ביומיים האחרונים. במסגרת הסיור שמע מפקד האוגדה סקירה מפי מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף משנה איציק כהן, וקיים הערכת מצב בשטח עם מפקדי גדוד בזלת של חטיבת הנח"ל.

 

במהלך שישי ושבת בוצעו חמישה פיגועים וניסיונות פיגוע בירושלים ובשומרון – האחרון שבהם בבוקר שבת סמוך לתל רומיידה: חאתם שאלודי, בן 25 מחברון, ניסה לדקור חייל מגדוד 50. הוא פצע אותו באורח קל לפני שנורה וחוסל.

 

שלשום נורה ונהרג מחבל ירדני כבן 20 שרץ עם שתי סכינים בידיו לעבר כוח מג"ב המוצב בשער שכם בירושלים. איש מהלוחמים לא נפגע. חייל נוסף נפצע קל בפיגוע דקירה במחסום ג'ילבר שבחברון.


פורסם לראשונה 17/09/2016 23:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מועצת קרית ארבע
אחרי פיגוע הדריסה בצומת אליאס
צילום: מועצת קרית ארבע
מומלצים