שתף קטע נבחר

מנקר עיניים: פנטהאוז למכירה ב-16 מיליון ש'

אגף דירות היוקרה במלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח מעמיד למכירה דירת פנטהאוז בקומה ה-12 בשטח של 105 מ"ר עם נוף לים. הצצה

מנכ"ל חברת אפל, הזמר ג'סטין טימברלייק וגם השחקנים מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס: כולם התארחו בדירת הפנטהאוז בקומה ה-12 שבמלון היוקרה ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח. כעת אגף דירות היוקרה מעמיד את הפנטהאוז, בשטח של 105 מ"ר עם מרפסת בשטח של 55 מ"ר המשקיפה לים, למכירה - תמורת כ-16 מיליון שקל. צפו בכתבה:

 

 

המלון, שבו התארחו בביקורם בישראל באחרונה חברי להקת קווין, כולל נוף לים ו-82 דירות נופש. מי שהפרוטה מצויה בכיסו כדי לרכוש את דירת הפנטהאוז (אחת מתוך שש דירות - השאר כבר נמכרו), יהנה משירותי הפרימיום שיש למלון להציע לאורחיו - שימוש בבריכה, בספא המלון, בחדר הכושר ובשירותי קונסיירז'. המחיר משקף סכום של כ-125 אלף שקל למ"ר. מדובר בקהל היעד של תושבי חוץ מאירופה, ארה"ב, דרום אפריקה ודרום אמריקה, לצד תושבים ישראלים ולמשקיעים יהודים.

מלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח (צילום: מתיו שו) (צילום: מתיו שו)
מלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח(צילום: מתיו שו)

הבריכה בקומת הפנטהאוז במלון (צילום: ריץ קרלטון הרצליה) (צילום: ריץ קרלטון הרצליה)
הבריכה בקומת הפנטהאוז במלון(צילום: ריץ קרלטון הרצליה)

ויש גם מועדון ספא (צילום: אסף פינצ'וק) (צילום: אסף פינצ'וק)
ויש גם מועדון ספא(צילום: אסף פינצ'וק)

לדברי מירי עזורי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של המלון, "מדובר בדירות למגורים הממוקמות בתוך מלון, ולפיכך זוכות לניהול שוטף של הרשת, והן משמשות את בעליהם עד 180 יום בשנה". על פי פסיקת בית המשפט העליון, הדירות במרינה הרצליה מוגדרות כדירות נופש, ובעלי הנכסים יסתפקו במגורים בדירותיהם רק מספר חודשים מצומצם במשך כל השנה. בשאר הימים הנכס יעמוד להשכרה כדירת נופש או יחידה מלונאית.

 

המלון כולל בסך הכל 12 קומות ו-115 חדרי אירוח ב-6 הקומות הראשונות. על תכנונו הופקד אדריכל ומתכנן הערים הבינלאומי רני זיס ועל העיצוב הופקד GAIA Studio ממנהטן, האחראי בין היתר לעיצוב רשת בתי המלון W במקסיקו סיטי ובסיאול (וכיום נבנה סניף גם ביפו). המלון הוקם על ידי קבוצת תדהר, בראשות גיל גבע, אריה בכר ומרק וויסמן, וקבוצת עדי'ס השקעות, בראשות עדי שטראוס ועירית שטראוס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אסף פינצ'וק
הכניסה למלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח
צילום: אסף פינצ'וק
מומלצים