שתף קטע נבחר

רפי רפאלי נגד השוטרים שעצרו אותו

אביה של הדוגמנית בר רפאלי פנה ליועמ"ש בבקשה לאפשר לו להגיש קובלנה פלילית נגד השוטרים שהגיעו לביתו לפני כחודש

רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, לא מתכוון לעבור לסדר היום על התקרית עם השוטרת והפקח שנכנסו לביתו לפני כחודש ושבסיומה הוא נעצר בחשד לתקיפה. אתמול שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, שבו הוא מבקש את אישורו להגיש קובלנה פלילית נגד השניים ונגד שוטרים אחרים שהיו מעורבים באירוע.

 

באמצעות עו"ד שרון נהרי טוען רפאלי כי הרקע להופעת השוטרת ופקח בביתו הוא תלונת שווא של אחד משכניו על רעש שעלה כביכול מהבית. לטענת רפאלי באותה שעה הוא שהה בביתו עם חבר ועם שני ילדיו של החבר, ובעת ששער חצר הבית היה פתוח "הופיעה לפתע בחורה לא מוכרת בכניסה כשהיא מלווה בבחור זר, בלי שזהותם ידועה לאיש. השניים צעדו פנימה תוך שהם נועצים מבטים חודרניים בכל פינות הבית ומחייכים".

 

במכתבו מוסיף עו"ד נהרי כי מהבית לא עלה כל רעש, וכי "אין זו הפעם הראשונה ולא השנייה שמגיעים שוטרים 'סקרנים' לבית מטעמים לא ברורים". לטענת רפאלי מאוחר יותר התברר לו כי השוטרת והפקח שהגיעו לביתו הם בני זוג, וכי הוא "חש שהם עשו שימוש נואל בתפקידם, כפלטפורמה לכאורה חוקית לחדור לביתו מתוך יצר הרפתקנות, סקרנות וחטטנות, ומתוך תקווה לפגוש ידוענים רוחצים בבריכה, בהיות משפחתו מהידועות והמדוברות בישראל".

 

על פי החוק הגשת קובלנה נגד עובד מדינה רק באישור היועמ"ש. בבקשתו טוען רפאלי כי "לא ייתכן שבמקרה כה ברוטאלי שוטרים יהיו שונים מאזרחים ויזכו ל'שמורת טבע' המקנה להם חסינות מפני קובלנה פלילית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים