שתף קטע נבחר

שי לחג: מארזי יופי מהודרים לטיפוח השיער

חברת הטיפוח לשיער amika משיקה מארזי טיפוח חדשים מושלמים להתחדשות והתרעננות מראה השיער. עכשיו במהדורה מוגבלת מגוון מארזים:

 

1. מארז תיק שחור-לבן טרנדי הכולל שמפו ומסכה בגודל מלא, שמפו יבש וספריי וויזרד מיני, כובע רחצה שחור-לבן.

2. מארז עיצוב השיער הכולל פן שחור עם הדפס פרחים ברונזה, תיק תואם שחור ברונזה, פריימר ויזרד "הקוסם" בגודל מלא, מברשת פן עץ, מברשת עץ קרמית.

3. תיק GO GO צבעוני לשדרוג תהליך ייבוש ועיצוב השיער הכוללפריימר ויזרד "הקודסם" בגודל מלא, סרום לשיער בגדול מלא, ספריי מיני טאצ'בל לעיצוב השיער, מברשת שיער ומברשת קרמית לפן.

 

סדרת מוצרי טיפוח לשיער של amika מבוססים על פרי דובדבן האובליפחה (גרגר אשחר רוסי) ממנו מייצרים את שמן הבסיס לכל מוצרי הטיפוח של החברה.

 

האשחר הרוסי נחשב לשמן של כל הזמנים, את השמן מפיקים מהפרי והוא משמש כזרז להחלמה מכוויות, פצעים, חתכים, צלקות ועוד. לפרי הייחודי יכולת עמידה בתנאי מזג אויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים. מקורו של פרי האובליפחה הוא בערבות הגדולים של סיביר, בהרי ההימלאיה ובהרי סין ("האדמה הישנה"). הפרי הוא קטן, קשה ומחזק את עצמו באמצעות חומרים מזינים אותם הוא מייצר. הפרי מכיל ריכוז גבוהשל אומגה 6,3,9 והחשוב ביותר אומגה 7, העשיר בחומצות שומן וויטמין C, הקריטיים לייצור קולגן ופרוטאין המסייעים בשמירה על העור,השיער וציפורניים בריאים.

 

  ( ) ( )

שמן האובליפיחה מעניק לשיער טיפול עמוק, שומר על השיער, על גמישותו וחיוניותו, מגן עליובתהליכים כמו ייבוש בפן או צבעוכן מסייע בהגנה מנזקי מזג האוויר ומונע קצוות מפוצלים. מומלץ להוסיף לשמפו או למסיכה טיפות של שמן אובליפיחה להזנה מקסימאלית ושיקום השיער. השמן מעניק הזנה אופטימאלית לשיער תוך שמירה על תחושת קלילות.לאחר החפיפה השיער יהיה חזק ובריא, בעל ברק ומראה רך כמשי.

 

399-699 שקל, להשיג באתר





 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מארזי יופי מהודרים לטיפוח השיער
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים