שתף קטע נבחר

2-3 זרים יעזבו את הפועל ת"א בינואר

מאמן האדומים, גיא לוזון, הבטיח לאחר ניצחון הבכורה העונה, 0:2 על הפועל אשקלון, שיתבצעו שינויים בחלון ההעברות הקרוב. דולי מנגה המחזיק בחוזה לחצי עונה בלבד, צפוי להיפרד מהמועדון. גם גורובסוב ושובשיץ' עשויים להיחתך

"אין לי ספק שבינואר יהיו שינויים", אמר גיא לוזון בסיום הניצחון הראשון של הפועל תל אביב אתמול (ש') 0:2 על הפועל אשקלון. ל-ynet ספורט נודע כי המאמן מעוניין להחליף שניים או שלושה זרים בחלון ההעברות הקרוב.

 

 

דולי מנגה המרוויח 6,000 דולר בחודש, מחזיק בחוזה עד לינואר בלבד והוא יהיה ככל הנראה בין העוזבים. שני זרים שאיבדו את מעמדם ועשויים אף הם לעזוב הם הקשר האחורי, ניקולס גורובסוב ששותף כמחליף נגד אשקלון ודאמיר שובשיץ' שהוצא אתמול מהסגל, בשל הגישה שלו כשעלה כמחליף בדרבי.

 

לוזון. "יהיו שינויים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לוזון. "יהיו שינויים"(צילום: אורן אהרוני)

 

שחקני הקבוצה התלבטו בסיום המשחק אם לגשת לקהל בשל המתיחות אחרי השבוע הסוער. כשהתקרבו אל היציע, הם ספגו שריקות בוז ונפנוף כמי שלא רצויים. "אני יכול להבין את הקהל", אמר אחד משחקני הפועל. "השפלנו אותם בדרבי וזה מגיע לנו".

 

המשטרה אסרה אתמול על אוהדי הקבוצה להכניס ציוד עידוד. בסיום אירעה תקרית בין מספר אוהדים לבלם מרקו סימיץ' שקילל אותם. גם אריאל הרוש התעמת עם אוהדים בירידה לחדר ההלבשה.

 

ומה גוטמן חושב? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ומה גוטמן חושב?(צילום: אורן אהרוני)

 

למרות הניצחון, בקבוצה עדיין קיימת אכזבה מכל הזרים, כולל הקפטן נמניה ניקוליץ' וגם משני המגנים, גל שיש ואוראל דגני. "אני יודע עם מי אני יוצא למלחמה", הסביר לוזון בסיום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דולי מנגה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים