שתף קטע נבחר

מי הפליל את טום קרוז

ג'ק ריצר חוזר ומנסה להבין למה הממשלה מנסה להעליל עליו עלילות שווא, וגם גל גדות חוזרת, הפעם בתור סוכנת סמויה שמנסה להבין למה השכנים שלה עושים לה צרות צרורות - "חיים בסרט" מגזין הקולוע השבועי

בשיתוף גלובוס מקס

 

 

ג'ק ריצ'ר הפך במרוצת השנים לאחת הדמויות המובילות בספרי המתח של לי צ'יילד, שיודע בדיוק איך למתוח את הקורא וליצור עוד ועוד סיפורים, כשכל אחד מהם שונה מהאחר, למרות שהגיבור הוא אותו גיבור. טום קרוז הוציא את הספרים מהטקסט והפך לדמותו של ריצ'ר ובהצלחה גדולה. הפעם, ב"ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה", ריצ'ר עוזר לחברה שמואשמת ברצח, ועליו לחזור אל עברו הצבאי כדי להבין למה בדיוק מפלילים אותה ורודפים אותו ומה הממשלה רוצה ממנו. קובי סמולדרס, הלא היא רובין שרבטסקי מ"איך פגשתי את אמא" והסוכנת היל מסרטי "הנוקמים", מצטרפת אליו בניסיון לגלות מה בדיוק רוצים מהם.


אחרי שהפכה לדיאנה פרינס עם האלטר-אגו בתור וונדר-וומן, אין ספק שתפקיד הסוכנת הסמויה תפור על גל גדות בדיוק, בעיקר כשהיא נשואה לאחד, מרגל, שהוא במקרה ג'ון האם, והיא גם מתגוררת מול זאק גלפניאקיס ואיילה פישר. בסרט החדש שלה, "השכנים של ג'ונס", השכנים הרגילים (והמצחיקים מאוד) של מסתבכים איתה ועם בעלה, זוג המרגלים, בפרשייה בינלאומית וזה רק הולך לנעשה מצחיק יותר.

  

מה עוד שווה לראות בקולנוע?

 

בשיתוף גלובוס מקס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים