שתף קטע נבחר

חשד להצתה בבית הספר שמנהלו נחשף בתמונות אינטימיות

במשטרה חושדים שאלמוני הצית את בית הספר שמנהלו תועד בתמונות אינטימיות עם מורה מבית ספר אחר. ההורים הכריזו על שביתה ודרשו להשעות את המנהל, שטען כי התמונות מפוברקות

 

 

שריפה פרצה הלילה (שבת) לאחר חצות בבית הספר היסודי בגליל המערבי שמנהלו תועד בתמונות אינטימיות עם מורה מבית ספר אחר. איש לא נפגע אך נגרם נזק משמעותי. במשטרה חושדים כי מדובר בהצתה.

 

צוות כיבוי אש מהמחוז הצפוני שהגיע למקום זיהה כמה חדרים בוערים, כיבה את האש, אוורר את המבנה וסרק אותו. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. בהמשך היום יגיע חוקר שריפות כדי לבחון את נסיבות השריפה.

 

בתחילת השבוע הכריזו ההורים בבית הספר על שביתה פתוחה ודרשו להשעות את מנהל בית הספר מתפקידו. למחרת הגיעו מכובדי הכפר וההורים הגיעו להחלטה שהמנהל ימשיך בעבודתו והפסיקו את השביתה.

 

מנהל בית הספר והמורה טענו כי "כל התמונות שהופצו מפוברקות ואין להן בסיס". עוד האשימו: "זה חיסול חשבונות". בעלה של המורה אמר בשיחה עם ynet: "אשתי מכובדת וכולנו תומכים בה. התמונות הללו מפוברקות. אנו ננקוט צעדים משפטיים נגד כל מי שעמד מאחורי הפצת תמונות כוזבות אלו".

 

אחד ההורים אמר: "נכון שהמנהל חזר לתפקידו אבל עדיין מורגשת אווירה מתוחה וכעס". הוא ציין כי ההורים עומדים על דרישתם שהמנהל יעזוב את בית הספר בגלל התמונות הקשות שהופצו. "כל הכפר מדבר על הנושא. הם לא ישכחו אותו כל עוד והמנהל יושב באותו התפקיד. הם מתקשים להאמין שמדובר בתמונות מפוברקות".

 

ההורה העריך כי השריפה קשורה להפצת התמונות, "אני אישית מגנה בחריפות את המעשים הללו. כך לא פותרים בעיות אלו אלא מסבכים את העניין יותר. אם המנהל יישאר בתפקידו, המעשים האלו יימשכו".

 

הורה אחר אמר כי השבתת בית ספר גורמת נזק חינוכי לתלמידים. "לא רוצים שהם יפסידו עוד חומר. צריכים להמשיך בלימודים כרגיל ולאפשר למשטרה ולמשרד החינוך לחקור את נושא התמונות. איש מאיתנו לא יכול לקבוע אם התמונות אמיתיות. בינתיים הכול שמועות. ברגע שנקבל את התוצאות נחליט מה לעשות. לצערי, יש אנשים שרוצים להבעיר את הכפר ולהוביל אותנו לבעיות ולסכסוכים. לא צריכים להיגרר לדרך הזו. אנחנו יודעים טוב מאוד איך לטפל בנושא בצורה מקצועית וחוקית ללא שום אלימות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון
בית הספר שנשרף הלילה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון
מומלצים