שתף קטע נבחר

"50% מהקבוצה הבוגרת תורכב משחקני בית"

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, סיפק הצהרה מפתיעה אחרי ניצחון קבוצת הנוער של המועדון במוקדמות ליגת האלופות: "התכנית היא שהחלק המהותי של הסגל יורכב מבוגרי מחלקת הנוער"

בזמן שהקבוצה הבוגרת לא נותנת יותר מדי נחת לאוהדי והנהלת מכבי חיפה, קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה להביא תוצאות. בראשית השבוע שעבר ניצחו הירוקים 0:5 את שחטאר סוליגורסק במוקדמות ליגת האלופות, ואתמול שמרו על מאזן מושלם גם בליגה וניצחו 1:2 את קרית שמונה.

 

החלוץ מוחמד עוואד, שעלה לקבוצה הבוגרת בתחילת העונה, צפוי לקבל צ'אנס בקרוב לאחר שהספורט דירקטור תור קרלסן, והמאמן רנה מולנסטיין התרשמו מאוד מיכולתו. אסף בן דב, מנכ"ל המועדון, התמוגג מהיכולת של הצעירים בליגת האלופות ואמר: "התוכנית האסטרטגית היא שהחלק המהותי של הקבוצה הבוגרת יורכב משחקני בית. אי אפשר לייצר זהות אמיתית משחקני רכש. אנחנו שואפים כי תוך חמש שנים 50 אחוזים מסגל הקבוצה הבוגרת יהיו שחקנים שגדלו במחלקת הנוער".

 

מוחמד עוואד (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מוחמד עוואד(צילום: ראובן כהן)

 

הקבוצה הבוגרת תצא לחופש הדרגתי כאשר הזרים יצאו החל ממחר לחופש ושאר השחקנים מאמצע השבוע. בראשית השבוע הבא תחל הקבוצה בהכנות למשחק מול מכבי ת"א. אלירן עטר ממשיך להראות מצויין באימונים והערכה היא שהחלוץ יפתח בהרכב מול האקסית במחזור הקרוב. אוהד לויטה לא צפוי לעמוד לרשותו של רנה מולנסטיין ומי שצפוי להמשיך לקבל קרדיט הוא עומרי גלזר ששמר על שער נקי במחזור האחרון מול ק"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים