שתף קטע נבחר

עיריית חיפה: "הופעת תאמר נפאר תתקיים, מצרים על השמועות". שני פעילי ימין הורחקו

בהמשך לערפל סביב קיום הופעתו של הראפר תאמר נפאר בפסטיבל חיפה, העירייה מאשרת כי הופעתו של הזמר תתקיים כמתוכנן. שני פעילי ליכוד שפעלו לביטול ההופעה נחקרו והוצאו להם צווי הרחקה מהאירוע

בדרך לסוף הסאגה: עיריית חיפה הודיעה היום (שני) כי הופעתו של הראפר תאמר נפאר תתקיים מחר, כמתוכנן.

 

"מופע פתיחת הפסטיבל הקהילתי נווה יוסף - אשר הינו מפגש תרבות יהודי-ערבי ותיק בחיפה - יתקיים כמתוכנן", נמסר מהעירייה. עוד נמסר כי הם "מצרים על הפרחת השמועות המיותרות ומזמינים את הציבור לבוא ולהינות מאירוע המקדם שיתוף והידברות".

 

נפאר. לא שמע על ביטול ()
נפאר. לא שמע על ביטול

כעת עדיין לא ברור מההודעה העדכנית, לאילו שמועות מתייחסים בעיריית חיפה, שם הודיעו אתמול שההופעה "ככל הנראה" תבוטל. מאוחר יותר אף הגיעה ההכחשה של נפאר שאמר כי יופיע כמתוכנן ולא הודיע לעירייה על ביטול כפי שטענו בהודעתם.

 

במקביל, שני אנשי ליכוד שביקשו לפעול נגד הופעתו של נפאר, נחקרו היום במשטרה וקיבלו צווי הרחקה מהאירוע. השניים הם עו"ד אושר טקאטש, המשמש כעוזר הפרלמנטרי של ח"כ נאווה בוקר, וראש תא הליכוד באוניברסיטת חיפה, דניאל סיגלוב. בימים האחרונים פעלו השניים למנוע את הופעת הזמר.

 

לדברי עו"ד טקאטש, הכוונה הייתה לפעול בצורה דמוקרטית, למרות שבפוסט שפרסם בפייסבוק קרא "לפוצץ" את האירוע.

 

טקאטש אמר כי לדעתו מדובר בסתימת פיות. "כנראה שמותר להגיד 'מחיר מפוצץ' או על מי שהיא 'פצצה' כדרך ביטוי, אבל אסור לומר לפוצץ אירוע כאשר מדובר בהפגנה לגיטימית, והבהרנו את הנקודה הזו יותר מפעם אחת".

 

 (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
(צילום: אלכס קולומויסקי)

הרקע לסערה סביב הופעתו של נפאר, מעבר להתנגדותם של פעילי הליכוד בפייסבוק, היה התערבותה של שרת התרבות מירי רגב שפנתה לראש עיריית חיפה יונה יהב בבקשה לשקול שנית את הופעתו של הראפר בעיר. זאת בטענה כי נפאר "בוחר בכל הזדמנות ומעל לכל במה אפשרית לצאת כנגד הרעיון של מדינת ישראל".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים