שתף קטע נבחר

בוז, קללות ודגל פריסה נגד יוסי בניון

אוהדי מכבי חיפה מתכננים קבלת פנים חמה במיוחד לסמל שעזב בסיום העונה שעברה למכבי תל אביב ויפגוש ביום שני (21:00) את האקסית. אלירן עטר עשוי לפתוח בהרכב על חשבון רוקאביציה החולה

לראשונה מאז עזב את המועדון בטונים צורמים, יפגוש יוסי בניון, יחד עם קבוצתו מכבי תל אביב, את האקסית מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור השביעי בליגת העל (ב', 21:00).

 

 

כמו תמיד, פיקנטריה רבה כרוכה במפגשים בין שני המועדונים אך מעל הכל, יעמוד המשחק בסימן בניון שעזב בטריקת דלת את הירוקים, עם סיום העונה שעברה, זמן קצר לאחר הזכייה בגביע המדינה.

 

יוסי בניון (צילום: מכבי ת"א האתר הרשמי) (צילום: מכבי ת
יוסי בניון(צילום: מכבי ת"א האתר הרשמי)

 

הניצחון באותו גמר (0:1) היה נגד מכבי ת"א והגיע שלושה ימים בלבד לאחר התבוסה של מכבי חיפה בבלומפילד, 6:0, במחזור הסיום של הליגה. המשחק הקרוב עשוי להיות קריטי בעונה של הירוקים שיתרחקו עשר נקודות מהפסגה במקרה של הפסד.

 

כ-1,100 כרטיסים הועברו לקהל של מכבי חיפה שיגיע לנתניה ומתכנן קבלת פנים "חמה במיוחד" לבניון. נראה שרוב הקהל לא מתכוון לסלוח לקפטן לשעבר ו"לברך" אותו בקללות, שריקות בוז ואפילו דגל פריסה ענק כנגדו.

 

אלירן עטר (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה) (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אלירן עטר(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

בצד המקצועי, נראה שאלירן עטר יקבל את חולצת ההרכב מרנה מולנסטיין ויפתח, ככל הנראה, על חשבונו של ניקיטה רוקאביציה שנעדר מהאימון אתמול עקב מחלה.

 

מי שזוכה לשיחות עידוד רבות הוא השוער הצעיר עומרי גלזר שיעמוד בשערה של הקבוצה בחודש הקרוב, בעקבות הפציעה של אוהד לויטה. בקבוצה סומכים על השוער הצעיר אך יחד עם זאת, מבינים כי התזמון החשוב והלחץ שהוא נתון בו, עלולים לפגוע בו ועל כן מנסים לתת לו ביטחון.

 

תגובת מכבי חיפה: "בימים האחרונים מסתובב ברשת האינטרנט שיר שנכתב בגנותו של יוסי בניון. מדובר בשיר אותו אנו מגנים מכל וכל. המועדון ערך בדיקה מול ארגוני האוהדים ממנה עולה כי אין להם קשר לשיר האמור בכתיבה או כוונה להשתמש בו. מועדון כדורגל מכבי חיפה קורא לקהל הואהדים שיגיעו למשחק להתרכז בעידוד הקבוצה ולהשקיע את מלוא האנרגיה בדחיפת מכבי חיפה ולא בשחקן/קבוצה זו או אחרת. מועדון כדורגל מכבי חיפה יעשה הכל למגר את תופעת האלימות ביצייעי הקבוצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי בניון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים