שתף קטע נבחר

המבורג הובסה בבית 3:0 ע"י פרנקפורט

בונדסליגה: המארחת עדיין ללא ניצחון העונה והיא במקום הלפני האחרון עם שתי נקודות משמונה משחקים. הולטבי (ע', 35), טרשאיי (60) וספרוביץ' (69) כבשו, טוואטחה נכנס בדקה ה-82. בצרפת, 2:6 משוגע למונאקו על מונפלייה

המבורג קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר שעצרה במחזור הקודם רצף של חמישה הפסדים וסיימה בתיקו 0:0 מול מנשנגלדבאך. הערב (ו') היא חזרה ליכולת הרעה של פתיחה העונה והובסה בבית 3:0 על ידי איינטרכט פרנקפורט. טאלב טוואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-82.

 

האורחת לא הייתה יכולה לבקש יותר עזרה ממה ששחקני המבורג העניקו לה. בדקה ה-35, לואיס הולטבי דחק לשערו הוא כדור רוחב ו-12 דקות בתוך המחצית השנייה, ביצע דניס דיקמייר עבירה מיותרת שזיכתה אותו בצהוב שני. שאני טרשאיי (60) והאריס ספרוביץ' (69) ניצלו זאת כדי להגדיל את היתרון עד הסיום.

 

טרשאיי חוגג. אדלר סובל (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
טרשאיי חוגג. אדלר סובל(צילום: גטי אימג'ס)

 

בצרפת, עלתה מונאקו למקום השני, לפחות זמנית, אחרי ניצחון 2:6 משוגע בבית על מונפלייה. ריאד בודבוז כבש ראשון לזכות האורחת (9), פלקאו (פ', 36) וקיליאן מבאפה (49) הפכו. בודבוז כבש שוב (61) אבל אז בליץ של מונאקו עם שלושה שערים ב-12 דקות (ג'מרסון 64, ואלר ז'רמיין 74, תומא למאר 76) הכריע את המשחק. לפני הסיום, הוסיף אדאמה טראורה שער משלו (89).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים