שתף קטע נבחר

מטוס ובו סגנו של טראמפ החליק לאחר נחיתה

המטוס הביא את מייק פנס מאירוע בחירות באיווה לאירוע גיוס כספים ב"טראמפ טאוור" בניו יורק. למרות שאיש לא נפגע בתקרית, פנס ביטל את השתתפותו באירוע. טראמפ: "הוא היה בסכנה רצינית מאוד"

 

 

 

דרמה לילית במטה טראמפ: מטוס שעליו היה מייק פנס, סגנו המיועד של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, החליק הלילה (יום ו') מהמסלול לאחר נחיתתו בנמל התעופה לה-גוארדיה בניו יורק. ממטה הבחירות של טראמפ נמסר כי איש לא נפגע באירוע.

 

על האירוע דיווחה לראשונה רשת "פוקס ניוז", נוכח העובדה שמפיק מטעמה היה על סיפון המטוס. הנוסעים, בהם פנס, פונו מהמטוס לאחר האירוע דרך חלקו האחורי. המטוס ככל הנראה פגע בקרקע באופן לא טוב בעת הנחיתה, מה שגרם לטייס ללחוץ חזק על הבלמים. הנוסעים דיווחו כי הריחו ריח חזק של גומי שרוף בעת הבלימה.

החליק מהמסלול לאחר הנחיתה. מטוסו של פנס בנמל התעופה בניו יורק (צילום: AP) (צילום: AP)
החליק מהמסלול לאחר הנחיתה. מטוסו של פנס בנמל התעופה בניו יורק(צילום: AP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

איש מ-30 הנוסעים לא נפגע. פנס יוצא מהמטוס לאחר הנחיתה (צילום: AP) (צילום: AP)
איש מ-30 הנוסעים לא נפגע. פנס יוצא מהמטוס לאחר הנחיתה(צילום: AP)
  

"טראמפ שמח שכולם בסדר". פנס עם אנשי כוחות ההצלה לאחר הנחיתה (צילום: AP) (צילום: AP)
"טראמפ שמח שכולם בסדר". פנס עם אנשי כוחות ההצלה לאחר הנחיתה(צילום: AP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)
 

בצילומי וידאו ממקום האירוע ניתן היה לראות את פנס עומד בגשם ליד המטוס, בין רכבי ההצלה שהוזעקו למקום. הוא סיפר לכלי התקשורת כי בוץ ניתז על שמשת תא הטייס.

 

טראמפ עצמו התקשר לפנס לאחר האירוע כדי לוודא שהוא בסדר. "טראמפ שוחח עימו, והוא שמח שכל מי שהיה על סיפון המטוס בריא ושלם", אמרה סטפני גרישם, דוברת מטעם מטה המועמד הרפובליקני.

 

רשת MSNBC דיווחה כי המטוס, שעליו היו 30 בני אדם, הגיע לניו יורק מאיווה, שם השתתף פנס באירוע בחירות. עוד דיווחה הרשת כי בעקבות התקרית, פנס ביטל את השתתפותו באירוע גיוס כספים ב"טראמפ טאוור" בניו יורק, ונסע להעביר את הלילה בבית המלון.

 

זמן קצר לאחר מכן נשא טראמפ נאום בעצרת בחירות בעיר ז'נבה שבמדינת אוהיו, והתייחס לתקרית: "פנס היה בסכנה רצינית מאוד. הרגע דיברתי איתו והוא בסדר, כולם בסדר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
המטוס החליט מהמסלול לאחר הנחיתה
צילום: AP
מומלצים