שתף קטע נבחר

האייטיז פה: הרובוט וולטרון חוזר בלייב-אקשן

אחרי התחייה הטלוויזיונית של רובוט הענק מסדרת האנימציה הפופולארית מהאייטיז "וולטרון", הגיע תורם של אולפני יוניברסל לשחזר את העולם הבדיוני שלו בלייב-אקשן. תסריטאי אקס-מן כבר גויס לפרויקט

ילדי שנות השמונים ודאי זוכרים את וולטרון, אותו רובוט ענק שהופעל על ידי צוות צעירים במלחמה על האנושות בסדרת האנימציה. גם הילדים של היום יוכלו ליהנות מהסיפור ומהדמויות, שעודכנו על ידי גיירמו דל-טורו ברימייק הטלוויזיוני העכשווי מבית נטפליקס "Voltron: Legendary Defender". אלה ואלה יוכלו להתרשם גם מהסרט העתידי עליו עובדים באולפני יוניברסל, ושיביא את העולם הפנטסטי שעוצב בסגנון אנימה יפנית למסך הגדול בלייב-אקשן.

 

"וולטרון" הוא יוזמה של ג'פרי קצנברג ואנשיו באולפני דרים-וורקס. עסקת המיזוג עם יוניברסל, שהושלמה מוקדם יותר השנה, פתחה פתח להתנעת הפרויקט שצפוי להיות רב תקציב. טום אנגלמן כבר מונה כמפיק האחראי, ודיוויד הייטר נשכר כדי לגבש את התסריט. הרזומה של התסריטאי הוותיק כולל את סרטי האקס-מן הראשונים וכן את "השומרים", כך שאפשר לצפות לעלילה מורכבת יותר ממה שניתן היה לצפות.

 

היישר מהאייטיז. וולטרון
היישר מהאייטיז. וולטרון

הסדרה המקורית נוצרה ביפן בתחילת שנות ה-80 ונקראה "Beast King GoLion". ב-1984 היא עלתה לשידור בארצות הברית לאחר שנערכה מחדש וקוצרה משמעותית בהתאם לציפיות הקהל האמריקני. העלילה מתרחשת בכוכב ארוס שנמצא תחת התקפה מצד זרקאן - שליטו הנבזי של הכוכב דוּם וצוות המכשפים הנורא שלו. לטובת ההגנה על ארוס מתגבש צוות של חמישה צעירים שנוהגים ברובוטים דמויי אריה. בשעת הצורך הם מתאחדים לכדי רובוט לוחם ענק ושמו וולטרון.

 

לא ברור עדיין מי יהיה אמון על הבימוי ומי ילוהקו לצוות השחקנים, אולם סביר להניח כי המפיקים תולים תקוות בהצלחת סרטי הרובוטריקים, וכן בהפקה ההולכת ומתגבשת של הרימייק הקולנועי של "פאוור ריינג'רס".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים