שתף קטע נבחר

הסכם קיבוצי ראשון בחברת yes

עובדי החברה יוכלו להשתתף בפרסומות ובהפקות מקור של החברה. העובדים יקבלו גם עלייה בשכר של 2% בכל שנה, ויזכו לקרן השתלמות, תשלום ארוחות והעלאת דמי הבראה. מנכ"ל yes: "המהלך יסייע לנו להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת בישראל"

בטקס שהתקיים היום (א') במשרדי yes במעמד מנכ"ל yes, רון אילון, ויו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, נחתם הסכם קיבוצי ראשון לעובדי החברה.

 

כתבות נוספות בערוץ הקריירה

צה"ל יאחד את מתקני האחזקה ויעבירם לצפון

הבאת עובד חדש למקום העבודה? תקבל 10,000 שקל

מנכ״ל האוצר התערב - והשביתה באגד בוטלה

 

שבוע לאחר שעובדי חברת HOT Mobile חתמו על הסכם קיבוצי ראשון, חתמו עובדי חברת yes על הסכם קיבוצי, גם הוא ראשון מסוגו בחברה. במסגרת ההסכם נקבעו בין השאר כי השכר לכלל העובדים יגדל בסך 2% מדי שנה, והעובדים יקבלו מענק חתימה, העלאת דמי הבראה, קרן השתלמות, אש"ל (אוכל, שתייה, לינה), תוספת כוננות, הגדלת ימי מחלת ילד והשתתפות בקייטנות. זאת לאחר שלפני יותר משנה, הכריזה ההסתדרות הלאומית על היותה הארגון היציג של עובדי החברה.

 

עוד נקבע בהסכם כי תקציב הרווחה לעובדי החברה יעמוד על שבעה מיליון שקל לשנה, וינוהל במשותף עם ההנהלה וועד העובדים. בנוסף, ועד העובדים הגיעה להסכמות עם ההנהלה לפיהם העובדים יצאו לנופש שנתי מדי שנתיים וכי לעובדים ולילדיהם תהיה הזכות להשתתף בהפקות מקור ופרסומות של yes, זאת על חשבון יום עבודה ובהתאם לצרכי ההפקה. לצד זאת, נקבעו מנגנוני פיטורים, ניוד עובדים ואיוש משרות, ונהלים הנוגעים לקביעות ומעורבות ועד העובדים בתהליכים העוברים על החברה.

 

רון אילון, מנכ"ל yes, סיפר: "נחתם הסכם קיבוצי המבוסס על שותפות ושקיפות ואשר מיטיב עם רווחת העובדים ויעדיה של החברה. מהלך זה יסייע לנו להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת בישראל תוך שמירה על ההון האנושי שהינו סוד הצלחתנו". יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, הוסיף: "אין ספק כי ההסכם אליו הגענו מוביל את חברת yes לדרך חדשה. אני משוכנע כי מעתה אנו צועדים קדימה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים