שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    המועדון הגדול ביותר חוזר לעצמו

    בזמן שקבוצות גדולות אחרות מסרבות ללכת לתהליך בנייה, בלייקרס החליטו לאמץ את הדור החדש. לא יהיה מפתיע אם נראה אותם כבר בשנה הבאה מרביצים לקליפרס במאי ואולי מגיעים אף רחוק יותר בעתיד

    בין שישי לשבת קיבלנו עוד פרק בטלנובלת השנה שנקראת גולדן סטייט.א חרי שבחמישי דוראנט פגש את האקסית אוקלהומה ולא ריחם, היה זה תורו של לוק וולטון להתעמר באקסית מאוקלנד. מעבר לסיפור האישי הצבעוני שניתן למצוא פה, קיבלנו אולי טעימה ראשונית מקבוצה שיכולה בבוא העת לחזור להיקרא "לוס אנגלס לייקרס".

     

    כביכול, עונת 2016/17 אמורה להיות העונה של אחרי עידן קובי ברייאנט, אבל משהו בפתיחת העונה ובשפת הגוף של השחקנים מרגיש כמו היום הראשון של האביב אחרי חורף קר.

     

    וולטון ובראיינט (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
    וולטון ובראיינט(צילום: gettyimages)

     

    הכל מתחיל מלמעלה, במשפחת באס, שהחליטה להחזיר את וולטון מהדלת הראשית לתפקיד המאמן כשהוא בסך הכל בן 36. למרות גילו הצעיר שימש לוק כעוזר בקבוצה שרצה לשני גמרים וזכייה בגולדן סטייט. ההחלטה ללכת על וולטון אומרת הרבה, כי בזמן שקבוצות גדולות אחרות מסרבות ללכת לתהליך בנייה בלייקרס החליטו לאמץ את הדור החדש .

     

    הבנייה של הסגל לאורך השנתיים-שלוש האחרונות הגיעה לסיום השלב הצעיר, כשהסגל העונה מאוזן בין צעירים לוותיקים בצורה מרשימה. החבורה הצעירה כוללת את דיאנג'לו ראסל (בחירה 2), ג'וליוס רנדל (בחירה 7), ברנדון אינגרם (בחירה 2), ג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס, לצד הסקורר הוותיק לו וויליאמס, הסנטר הרוסי טימופיי מוזגוב, לואול דנג וניק יאנג.

     

    אחד התהליכים החשובים בבניית קבוצה מחדש הוא לספק הצגות ולהחזיר את השמחה לקהל, ולמי יש גנים יותר טובים לשואו טיים מאשר ללייקרס. בין שישי לשבת עלתה החבורה הצעירה של וולטון למשחק מול זאת שנחשבת לטובה ביותר בעיני רבים ופשוט נתנה הצגה. החבורה בצהוב סגול ניצחה ב-20 הפרש, בדרך לחלק העליון של הנקודות בין קבוצות הליגה, ועל הדרך גם עצרה רצף בן 158 משחקים של סטף קרי שכלל שלשה לפחות בכל משחק.

     

    רנדל ואינגרם (צילום: AP) (צילום: AP)
    רנדל ואינגרם(צילום: AP)

     

    כרגע הלייקרס במאזן שווה של 3:3 וסיכוייה להגיע לפלייאוף נראים נמוכים, ואולי עוד שנה ללא ציפיות יכולה לעשות רק טוב לחבורה מהסטייפלס סנטר שתגיע בשלה יותר לעונה הבאה. בזמן שבליגה מדברים על הבנייה מחדש בקבוצות כמו מינסוטה או מילווקי ובוסטון, אחת הנמושות של השנים האחרונות עושה את צעדיה חזרה לצמרת. אני לא אופתע אם נראה אותם כבר בשנה הבאה מרביצים לקליפרס במאי ואולי מגיעים אף רחוק יותר בעתיד, כי ככה זה שאתה המועדון הגדול ביותר בליגה הגדולה ביותר.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים