שתף קטע נבחר

הבית שהפך למלון בוטיק: השנה של ביתילי

במסגרת אסטרטגיית העיצוב במרכז, נכנסה השנה ביתילי לתחום עיצוב והלבשת מלונות בוטיק - כשהיא מציעה לאדריכלים פתרון של One Stop Shop להלבשת המלון, החל בריהוט ייחודי, דרך השטיחים והפרקטים וכלה בגופי התאורה

בשיתוף Superbrands

 

רשת העיצוב לבית והריהוט ביתילי הוקמה בשנת 1986 על ידי משפחת איתני, כמרכז לעיצוב הבית ברמת גן. בהמשך התרחבה הרשת עם פתיחת סניפים נוספים, שכל אחד מהם משתרע על שטח של כ-1,500 מ“ר. כיום מפעילה הרשת 13 סניפים בפריסה ארצית - מאילת בדרום ועד כרמיאל בצפון.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands:

הכי ישראלית: השנה של גולדסטאר

הדרך היצירתית למעלה: השנה של ויסוצקי

 

ביתילי מעניקה לצרכן הישראלי מענה כולל ברמת עיצוב חלל הבית - החל ברהיטים, דרך הום-סטיילינג (כדים, תמונות, מפות, וילונות, כריות וכו'), פתרונות תאורה מגוונים, חיפויי רצפה כגון שטיחים ופרקט - וכלה בריהוט משלים כגון שידות, מגירות, ויטרינות וספסלים.

 

המוצרים ברשת נמכרים במחירים הנתפסים כנוחים, וכך יכולה ביתילי להציע פתרונות לקהלים רחבים ומגוונים מכלל שכבות האוכלוסייה. יותר מ-50% מהריהוט המוצג בחנויות מעוצב ומיוצר בארץ בשני מפעלים שבבעלות הרשת.

 

האתגר השיווקי

בעקבות עליית חשיבותו של ערך העיצוב בעיני הצרכן הישראלי, נדרשה ביתילי לבצע בשנים האחרונות שינוי אסטרטגי שימצב אותה כרשת המציעה מצד אחד עיצוב עדכני באיכות גבוהה, ומצד שני - מחירים נוחים ונגישים לחלקים נרחבים באוכלוסייה.

 

הפתרונות היצירתיים

גם השנה המשיכה ביתילי ביישום האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, ששמה את העיצוב והאיכות במרכז. החזון מאחורי האסטרטגיה הוא למצב את הרשת ככזו הנותנת פתרונות עיצוב לבית ברמה הגבוהה ביותר, אבל במחירים הוגנים ושווים לכל כיס, או במילים אחרות - עיצוב בר-השגה.

 

במהלך 2014 יצאה ביתילי לראשונה במהלך שנועד להדגיש ולחזק את הקשר של הרשת לעולם העיצוב והמעצבים. בכל חודש בחרה החברה מעצב פנים או אדריכל אחר, ששולב במערך התקשור והפרסום של הרשת ותיקשר את הפתרונות שהיא מציעה, בתחום שבו הוא מתמחה ופועל. בשנה שעברה המשיכה הרשת במהלך באמצעות שיתוף פעולה עם מספר מעצבים נוספים.

 

אסטרטגיית “העיצוב במרכז“ של ביתילי אינה מסתכמת רק ברמת התקשור והפרסום. במהלך כל השנה מעבירה ביתילי לאנשי המכירות בסניפים השונים הרצאות והדרכות של מומחים בתחום העיצוב והאדריכלות. במסגרת הסדנאות לומדים אנשי המכירות על הטרנדים העדכניים בעולם ומקבלים כלים מעשיים, המאפשרים להם להפוך את תהליך המכירה לחווייתי ומדויק יותר עבור הקונים.

 

פעילות בשוק המקצועי והמוסדי

תחום נוסף שבו פועלת הרשת בשנים האחרונות הוא עבודה ישירה מול השוק המקצועי, הכולל אדריכלים ומעצבי פנים. כדי לתמוך ולחזק את הקשר עם בעלי המקצוע, בכל סניפי הרשת קיים רפרנט/ית העומד/ת בקשר עם האדריכלים והמעצבים באזור, ומספקים ליווי לפרויקטים השונים שהם מובילים.

 

בביתילי מצפים כי פעילות זו תהווה מנוע צמיחה משמעותי במהלך השנים הקרובות, ולכן משקיעים בה מחשבה ומשאבים.

 

עיצוב והלבשת מלונות הבוטיק

במסגרת הפעילות שמבצעת ביתילי בשוק המוסדי, בשנים האחרונות החלה הרשת לקבל פניות מאדריכלים ומעצבי פנים המבצעים עבודות עיצוב פנים עבור מלונות בוטיק, שזוכים מצידם לפריחה מואצת בשוק הישראלי.

 

בשלב הראשון סיפקה הרשת למעצבי המלונות פריטים מתוך הקולקציות המוצעות בסניפים, עם התאמות קטנות שנעשו בהתאם לאופיו העיצובי של המלון

המוקם.

 

בשלב השני, הבינו ברשת ביתילי כי יכולות היצור הנרחבות של החברה - החל במפעליה, ועד למפעלים בהודו, סין, אינדונזיה, פולין ואיטליה - מאפשרות לה לספק למלונות הבוטיק פתרון של One Stop Shop, החל בעיצוב הרהיטים ללובי ולחדרי השינה, דרך השטיחים והפרקטים במלון, ועד לתאורה - ואפילו למגבות הים המחולקות לאורחים.

 

היתרון של ביתילי על חברות מתחרות בענף הוא היכולת שלה לספק לאדריכלים ולבעלי המלונות מגוון רחב מאד של פתרונות ופריטים, גם בכמויות קטנות יחסית.

 

לאחרונה סיימו ברשת ביתילי את עיצובו והלבשתו של מלון בוטיק בצפון הארץ, כמו גם שני מלונות בוטיק באזור שדרות רוטשילד בתל אביב.

 

ההתמחות שרוכשת ביתילי בתחום מלונות הבוטיק משפיעה גם על המגוון והעיצובים שהיא מציעה לקהל הצרכנים הרחב בחנויות הרשת, החל בחדרי אמבטיה בסגנון מלונות יוקרה, ועד לחדרי שינה מעוצבים.

 

דברים שלא ידעת על ביתילי

ביתילי היא הרשת הראשונה בארץ המתמחה בתחום עיצוב הבית. משנת 1986 ואילך היא מציעה בסניפיה מגוון מוצרים רחב הכולל רהיטים, שטיחים, כלי בית, תאורה וכן הלאה.

ביתילי הייתה הראשונה בארץ שהשתמשה במושג Mix & Match בסידור הסניפים.

ביתילי הביאה לארץ את הטרנד החדש של Home Styling והייתה הראשונה להשתמש במושג.

ביתילי היא הרשת הראשונה שהכניסה רהיטים בשילוב בטון.

 

אבני דרך בחיי ביתילי

1986 - משפחת איתני מקימה את החנות הראשונה של ביתילי ברמת גן.

1991 - החנות הופכת לרשת בת 5 סניפים.

1997 - הרשת מנפיקה בבורסה בת"א.

2005 - הרשת גדלה ל-12 סניפים.

2010 - ביתילי יוצאת בקמפיין מיצוב מחדש עם הפרזנטורית מיה דגן.

2012 -  החברה משיקה קו רהיטים בהשראת מעצב הפנים דניאל חסון.

2013 - ביתילי נכנסת לתחום חדרי השינה, המזרנים והטקסטיל לחדר השינה.

2014 - השקת קמפיין המעצבים וכניסה לתחום התאורה.

2015 - השקת קולקציית Béton.

2016 - כניסה לתחום עיצוב והלבשת מלונות בוטיק.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands

 

בשיתוף Superbrands


פורסם לראשונה 14/11/2016 09:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אביב איתני, מנכ“ל
מיכל פארי, סמנכ"ל סחר
יובל חן, סמנכ"ל מכירות ותפעול
ליטל צרפתי חזן, מנהלת שיווק
מומלצים