שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מדינה שלמה על הגב של הפרעוש

    טור אוהד מקיק: לאו מסי יעלה הלילה (1.30) לאחד המשחקים הלחוצים בקריירה שלו. ארגנטינה, שנמצאת אולי במשבר הקשה בתולדותיה, חייבת לנצח את קולומביה כדי להישאר בתמונת העלייה למונדיאל. הדיווחים על ההקאות במהלך ההכנות בטח לא מבשרים טובות עבור כוכב ברצלונה

    יכול להיות שתחשבו שהטור הזה הוא הזיה, אך הדברים נכתבו מתוך התבוננות וקריאה על השחקן הטוב בעולם, שמתכונן לאחד המשחקים היותר לחוצים בקריירה שלו, הלילה בבית מול קולומביה במוקדמות המונדיאל. המשמעות של הפסד כמעט בלתי נתפסת: סכנה אמיתית שלאו מסי וארגנטינה לא יהיו במונדיאל ברוסיה ב־2018.

     

    מאז ההפסד בגמר הקופה אמריקה בשנה שעברה לצ'ילה, נראה שמשהו כבה אצל הפרעוש בגיזרת הנבחרת. זה לא סוד, הוא הרי פרש מהמדים הלאומיים לאחר המשחק וחזר ללבוש אותם רק בעקבות לחץ אדיר שהופעל עליו, כולל מצדם של דייגו מראדונה וחברו הטוב סרחיו אגוארו. הציפיות/דרישות להוכיח את עצמו בנבחרת הן אדירות. אומה שלמה שעבורה כדורגל הוא דת מחכה שיביא את היכולות והתארים מבארסה, וזה לא ממש קורה.

     

    ארגנטינה זקוקה לו יותר מתמיד. מסי (צילום: AP ) (צילום: AP )
    ארגנטינה זקוקה לו יותר מתמיד. מסי(צילום: AP )

     

    נכון, מסי לקח את ארגנטינה עד לגמר בברזיל ב־2014, אבל כבש רק בשלב הבתים ולא היה השחקן הבולט של נבחרתו. פחות מתואר לא יספק אף אחד במדינה, והדיווחים על ההקאות שלו במהלך ההכנות לא מוסיפים אופטימיים שם.

     

    בברצלונה החיים טובים יותר, כמובן. יש לו שם את שני חבריו הטובים, לואיס סוארס וניימאר, הוא השליט הבלתי מעורער של הקבוצה – כובש, מבשל, חוגג – וכמובן...זולל תארים. אין פלא שברצלונה מנסה להחתים אותו על חוזה חדש במקום החוזה שייגמר ב־2018.

     

    אבל לאחרונה נדמה שמצב הנבחרת משפיע יותר ויותר על מסי, שלא ממהר לחתום. הבחור נראה שבע, מעט עייף מהקרב הבלתי נגמר עם רונאלדו, מתעניין פתאום באופנה וקעקועים.

     

    מי יודע, אולי הוא הולך להפתיע את כולנו ובכלל לתלות את הנעליים בגיל צעיר יחסית? נשמע מופרך, אבל לכו תדעו.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים