שתף קטע נבחר

צפו: מרכז הנהיגה החדש של פורשה בלוס אנג'לס

יצרנית רכבי הספורט פורשה פתחה מרכז נהיגה חדש בלוס אנג'לס. בשטח שנבנה על פני 53 דונם מסלול עם מגוון פניות, משטחי החלקה ומסלול שטח המאפשר לכל אחד לחוות את היכולת של מגוון דגמי החברה בסביבה סטרילית. המחיר - החל מ-385 דולר לסשן נהיגה בן שעה וחצי

פורשה פותחת מרכז נהיגה חדש בלוס אנג'לס קליפורניה, כחצי שעה נסיעה משדה התעופה LAX. מדובר במרכז נהיגה שני שמקימה היצרנית בארה"ב, אחד מהשווקים הגדולים והחשובים עבורה. לדבריה, הוא יאפשר לכל אחד לחוות את היכולות הדינמית של מגוון הדגמים בסביבה סטרילית ובו בזמן לשפר את מיומנויות הנהיגה.

 

 

במרכז המשתרע על פני 53 דונם מסלול באורך 6.4 ק"מ הכולל מגוון פניות עם גולת כותרת של העתק הפניה המדמה את הקרוסלה המפורסמת מהנורבורגרינג ומשטחי החלקה בעלי מקדם חיכוך נמוך המורטבים על ידי ממטרות ומאפשרים לחוות מצבי אובדן אחיזה במהירות נמוכה וגם להתנסות בנהיגת דריפטים.

 

 

יש גם מסלול שטח עם מעברי מים, הצלבות צירים ושיפועי צד לדגמי הפנאי של החברה. בנוסף כולל המתחם מרכז מבקרים עם תצוגת דגמים חדשים והיסטוריים, סימולאטורים לנהיגה, חדר כושר עם תרגילים ייעודיים לנהגי מירוץ ומסעדת שף יוקרתית.

 

 

פורשה תציע דגמים לבחינה לסשן בסיסי של שעה וחצי. החל מבוקסטר שתעלה לכם 385 דולר דרך התנסות בקאיין בנהיגת שטח במחיר 440 דולר ועד ה-911 GT3 במחיר 950 דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרכז נהיגה פורשה לוס אנג'לס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים