שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

הטכניון עושה כבוד למורט צוקרמן

פרושאור מצטט את פרס, אמיר גלעד מנבא מי יהיה ראש הממשלה הבא, מרכנתיל מחלק מחשבים. רכילות עסקית

כ-100 מוזמנים צפו בפילנתרופ ואיש העסקים, מורט צוקרמן, עת שקיבל את מדליית הטכניון, אות ההוקרה החשוב ביותר שמעניק הטכניון, מידי מנשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא, על ייסוד תכנית המנהיגות STEM שלו, שנועדה לטפח שיתוף פעולה בין מדענים מארה"ב ומישראל. צוקרמן, היו"ר והעורך הראשי של המגזין U.S. News & World Report, ויו"ר ומו"ל של העיתון New York Daily news, שימש בעבר יו"ר ועידת הנשיאים, ארגון הגג של הארגונים היהודיים בארה"ב. מאז ייסודה הוענקה המדליה על ידי הטכניון 15 פעמים.

מורט צוקרמן, פרופ' פרץ לביא, פולה זאן, ג'ף ריצ'רד (צילום: ATS) (צילום: ATS)
מורט צוקרמן, פרופ' פרץ לביא, פולה זאן, ג'ף ריצ'רד(צילום: ATS)
 

אמיר גלעד מתנבא

"היום שאחרי הבחירות בארה"ב" - זה הנושא שעמד במרכז הכנס, שקיימו ברמת החייל חברת גלעד ממשל ולובינג ומשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון ושות'. יעל שילוני ועמית אבנר, מנכ"לים משותפים בגלעד, עדי שטראוס, מבעלי קבוצת עדיס, ניר דגן, מנכ"ל ארקיע, ענת לוין, משנה למנכ"ל כלל ביטוח, דורון ספיר, מנכ"ל כאל, בנימין זומר, מנכ"ל נובל אנרג'י ישראל, נועז בר ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות, ישראל רייף, עו"ד אלדד כורש ובכירים נוספים, חשבו ביחד איך תשפיע מדיניות הממשל החדש על עסקי הטכנולוגיה, הנדל"ן, הנאסד"ק והאנרגיה. כדי להיכנס לתוך הרגשה של "אמריקה", החל האירוע בקוקטייל על טהרת ה"פינגר פוד". אמיר גלעד, הבעלים ויו"ר גלעד, אמר כי טראמפ אפשר להציץ מהיכן יגיע ראש הממשלה הבא של ישראל: "להערכתי מרבית הסיכויים כי יבוא מהמגזר העסקי ולא מהצבא", התנבא. המדור מחכה לראות אם הנבואה תגשים את עצמה.

אמיר גלעד, יעל שילוני, ישראל רייף, אלדד כורש (צילום: משה כהן) (צילום: משה כהן)
אמיר גלעד, יעל שילוני, ישראל רייף, אלדד כורש(צילום: משה כהן)

 

רון פרושאור מצטט

לאירוע לקוחות שקיים הבנק השוויצרי יוליוס בר בתל אביב, במעמד הכלכלן הראשי של הבנק, ג'אן וויליאם אקט, הגיע שגריר ישראל באו״ם לשעבר, רון פרושאור, כאורח הכבוד. סטפן קאמפ, מנהל אזור דרום אירופה וישראל בבנק, ויריב נורנברג, ראש נציגות הבנק בישראל, שמעו גם הם את תשובתו של פרושאור על איך ישפיעו תוצאות הבחירות בארה"ב על היחסים עם ישראל: "אם שמעון פרס היה פה, הוא היה אומר שהתרומה הכי גדולה של היהודים היא חוסר שביעות רצון". פעם דיפלומט – תמיד דיפלומט.

יריב נורנברג, ג'אן וויליאם אקט, רון פרושאור וסטפן קאמפ (צילום: אלפא אוונט) (צילום: אלפא אוונט)
יריב נורנברג, ג'אן וויליאם אקט, רון פרושאור וסטפן קאמפ(צילום: אלפא אוונט)
 

 

נועה ירון מפרישה חלה

עמית בר ציון, מנכ"ל easywed, חברת ארגון החתונות, אירח כ-400 נשים לטקס הפרשת חלה אלטרנטיבי בהנחיית הסופרת נועה ירון. הנשים זרמו למתחם ארגון החתונות בנמל תל אביב, הקשיבו למוסיקה שניגנה גילי סער, ולדברי בר ציון, שהיה הגבר היחיד באולם.

נועה ירון ועמית בר ציון (צילום: אירית זום 18) (צילום: אירית זום 18)
נועה ירון ועמית בר ציון(צילום: אירית זום 18)

 

על עסקים וסרטים

זהבה ודני ישראלי אירחו לארוחת ערב בביתם המפואר בבייל אייר את יוצרי הסרטים הישראלים, שהשתתפו בפסטיבל הסרטים ה-30 בלוס אנג'לס. מאיר פניגשטיין (פוגי, המתופף המיתולוגי של כוורת), יזם הפסטיבל, נראה נרגש וחגיגי. ישראלי, איש עסקים, סיפר, כי הסרט "פאפא", שהוא כתב את התסריט שלו ורעייתו הפיקה, ייצא בקרוב לאקרנים.

זהבה ישראלי, מאיר פניגשטיין, אבי ישראלי ()
זהבה ישראלי, מאיר פניגשטיין, אבי ישראלי

 

קיסר - האבן הנחשקת

אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר, התבשר, שמותג המטבחים נכנס למקום ה-63 ברשימת המותגים הנחשקים בעולם של "דיזן" deezen", מגזין האדריכלות והעיצוב הלונדוני. אבן קיסר הוא המותג הישראלי היחיד ברשימה. הזכייה התבססה על שיתופי פעולה של אבן קיסר עם מעצבי על בינלאומיים. פייגלין סיפר, שהשנה צפויה אבן קיסר להקים מיצג משותף עם מעצב העל חיימה חיון.

אלי פייגלין ()
אלי פייגלין

 

מרכנתיל מחלק מחשבים

בנק מרכנתיל חילק עשרות מחשבים לילדים ממשפחות קשות יום באזור קריית אונו, זאת לאחר ששוקי בורשטיין, חתם גם השנה על הסכם לשיתוף פעולה עם עמותת "מחשב לכל ילד", שבראשות אריה סקופ. מדי שנה מעניק הבנק מאות מחשבים, תוכנות והדרכות לילדים ובני נוער, ועד כה תרם הבנק כ- 1000 מחשבים לעמותה.

אריה סקופ ושוקי ברנשטיין (צילום: מורג ביטן) (צילום: מורג ביטן)
אריה סקופ ושוקי ברנשטיין(צילום: מורג ביטן)

 

הבנק שמשקיע בג'יפסי

בנק ההשקעות האמריקאי Rodman & Renshaw, שמתמקד בהשקעות בחברות ביומד והיי-טק, ערך את הכנס השנתי שלו בישראל. מייקל ואסינקביץ', מנכ"ל ושותף מייסד בבנק, נעם רובינשטיין, ראש תחום בנקאות השקעות, ועודד שפינדל, סמנכ"ל בנקאות השקעות, דיברו. פרופסור דרור חרץ, מנכ"ל VBL, יוסי מימון מחברת פרוטליקס, גיל עפרון מחברת קמהדע, פנינה פישמן מחברת כן פייט, ועוד מנכ"לים בתחום, היו בין המקשיבים. על החלק האמנותי: להקת ה-Gipsy Kings, שהוטסה במיוחד לאירוע.

עודד שפינדל, מייקל ואסינקביץ', נעם רובינשטיין (צילום: ארז בלסברג) (צילום: ארז בלסברג)
עודד שפינדל, מייקל ואסינקביץ', נעם רובינשטיין(צילום: ארז בלסברג)

 

קצרים

1. מצטיינים בתיירות

קרן גילה, ספיר אביזמיל ודוד סנדרוביץ', שלושה סטודנטים מצטיינים במסלול תיירות בחוג לניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה בירושלים קיבלו מלגות הצטיינות מהתאחדות המלונות בישראל בגובה 3000 ש"ח לסטודנט.

 

2. מינוי: אלעד פרנקל

אלעד פרנקל, מנכ"ל חברת הקלינטק אקוויז (Aqwise), מונה ליו"ר ההנהלה הציבורית של ענף המים הישראלי במכון הייצוא. פרנקל מחליף בתפקיד את אריק דיין, מנכ"ל חברת עמיעד לשעבר. פרנקל פעיל למעלה מעשור בתעשיית המים.

 

3. מחזקים את ישראל.

ארגון "vibe Israel", הפועל לחיזוק המותג 'ישראל' בעולם בהובלת ג'ואנה לנדאו, ערך סדרת אירועי התרמה חגיגיים בניו יורק. אחד מהם יועד לתורמים, אנשי ונשות עסקים מקומיים בקהילה הישראלית והיהודית בניו יורק. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים