שתף קטע נבחר

דודו אברהם: "נשאף לנצח את נתניה, אצלנו בבית זה אפשרי"

הליגה הלאומית: מאמן הפועל רמת השרון אופטימי לפני המפגש מול הקבוצה של דראפיץ', שעדיין לא הפסידה העונה: "הביטחון חזר לשחקנים אחרי הניצחון בעפולה". עוד בשישי במסגרת המחזור ה-11: אוהד בוזגלו והפועל ירושלים נגד עכו, מכבי הרצליה נגד הפועל ראשל"צ וקרב

המחזור ה-11 בלאומית ייפתח מחר (ו') עם חמישה משחקים. המוליכה הפועל רמת גן תשחק רק ביום שני, והדולקות בעקבותיה ינסו לשפר עמדות. המשחק המסקרן ביותר יתקיים בגרונדמן, שם הפועל רמת השרון תשחק מול מכבי נתניה ותנסה להנחיל לה הפסד ראשון. המאמן דודו אברהם, שרשם ניצחון בכורה בעפולה, אמר ל-ynet ספורט: "אין ספק שמכבי נתניה היא הקבוצה הכי טובה בליגה. אנחנו מרגישים טוב אחרי הניצחון והביטחון חזר לשחקנים. הניצחון בעפולה ובעיקר בדרך שבו הוא הושג חשוב להמשך הדרך. נשאף להנחיל לנתניה הפסד, ואצלנו בבית זה אפשרי".

 

שתי האחרונות בטבלה, נצרת עילית ומכבי שעריים, יתמודדו ביניהן. הקבוצה של אלדד פרי תנסה לרשום ניצחון ראשון. הפועל עכו תצא לאצטדיון טדי ותנסה להמשיך במומנטום מול הפועל ירושלים, בית"ר ת"א/רמלה מארחת את אחי נצרת שמגיעה אחרי שני נצחונות ברצף, ובהרצליה יתקיים משחק מעניין בין מכבי הרצליה להפועל ראשון לציון.

 

נתניה תאבד נקודות בגרונדמן? דראפיץ' (צילום: יאיר שגיא ) (צילום: יאיר שגיא )
נתניה תאבד נקודות בגרונדמן? דראפיץ'(צילום: יאיר שגיא )

 

הפועל רמת השרון – מכבי נתניה (שישי, 15:00, גרונדמן)

מכבי נתניה גדולה על הליגה. נקודה. נכון שהם פה ושם מסיימים בתיקו, אבל הקבוצה של סלובודן דראפיץ כבר עם שבעה נצחונות. אם היא תוסיף את השמיני בגרונדמן, היא תוכל לטפס עד למקום השלישי בטבלה וברור שזו תהיה רק שאלה של זמן עד שיגיעו לשני המקומות הראשונים שמהם עולים ליגה. מנגד, הניצחון בעפולה ובעיקר הדרך שבה הושג (הייתה בפיגור 2:0 עד לדקות האחרונות) הרחיק את הקבוצה של דודו אברהם מהחלק התחתון, וברמה"ש מאמינים שהם יהיו הראשונים שיעצרו את נתניה.

 

נצרת עילית – מכבי שעריים (שישי, 15:00, גרין)

אפשר להגיד בשקט שמכבי שעריים היא האכזבה הכי גדולה בליגה. 4 נקודות מתוך 30! זה לא היה בתכניות של קבוצה עם תקציב מהגבוהים בליגה. כמו שזה נראה, בחלון ההעברות בינואר שחקנים ישלמו את המחיר, אלא אם כן יתעוררו ויתחילו לנצח.

המארחת עם שני הפסדים, תיקו ורק ניצחון בודד מאז שעידן בר-און הגיע לקבוצה, יודעת שהפסד נוסף והיא עשויה לצנוח למקום האחרון. צפוי משחק לוהט ושום תוצאה לא תפתיע, גם לא ניצחון לשעריים.

 

הפועל ירושלים – הפועל עכו (שישי, 15:00, טדי)

ירושלים מתחילה להרגיש את התחתית אחרי שצברה שתי נקודות מתוך תשע, אבל קיבלה חיזוק עם החתמתו של אוהד בוזגלו למאמן. לרוע מזלו יש לו במשחק הראשון את הפועל עכו על הראש, שתרצה להמשיך במומנטום. מעניין יהיה לראות עם המשפט "משנה מאמן משנה מזל" יהיה בתוקף גם הפעם.

 

בית"ר ת"א/רמלה – אחי נצרת (שישי, 15:00, רמלה)

מינויו של אדהם האדיה למאמן אחי נצרת עשה טוב לאורחת, שבשני משחקיה האחרונים ניצחה את מכבי הרצליה (0:1) ובני לוד (0:3), מה שקידם את הקבוצה מעילוט למקום השישי. אלא שמולה תשחק הפעם קבוצה ביתית מאוד שבמאזנה חמישה ניצחונות, שלא רק צוברת ניצחונות אלא גם מרשימה במשחקיה. אף על פי שהקבוצה של עמיר תורג'מן מגיעה אחרי ההפסד בנתניה (1:0) שהיה צפוי, סביר להניח שהפעם הקבוצה לא תפסיד.

 

מכבי הרצליה – הפועל ראשון לציון (שישי, 15:00, הרצליה)

שתי הקבוצות מגיעות למשחק במגמות שונות. הרצליה עם שני הפסדים ותיקו, ראשל"צ עם שני ניצחונות ותיקו. המשחקים בין הקבוצות תמיד היו מעניינים וגם הפעם צפוי להיות משחק כזה. המארחת תלויה בעיקר ביום טוב של ג'ורדן פושה שכבש 8 שערים מתוך ה-10 של קבוצתו. בראשל"צ אוהד קדוסי עם 5 כיבושים ויש לו עזרה מנס זמיר עם 3 שערים.

 

המשחקים ביום שני (19:00): הפועל רמת גן – הפועל עפולה, עירוני נשר – הפועל פתח תקווה, בני לוד – הפועל קטמון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יוסי שבחון, הפועל רמה"ש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים