שתף קטע נבחר

צרפת: מונאקו ראשונה אחרי 0:3 על לוריין

מחזור 13: הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים העפילה לפחות זמנית לפסגה תודות לשערים של רדאמל פלקאו (64), תומאס למאר (67) וגבריאל בושיליה (90+4). 0:1 לליון על ליל. ספרד: 0:2 לבטיס על לאס פלמאס

אם לא העונה אז מתי? בארבע השנים האחרונות פריז סן ז'רמן הראתה עליונות אדירה על שאר קבוצות הליגה וזכתה באליפות אחר אליפות. העונה פ.ס.ז' פתחה בצליעה את המסע לשמירה על התואר וניס המפתיעה לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים וכבשה את הפסגה. הערב (ו') מונאקו העפילה (לפחות זמנית) על חשבונה של ניס למקום הראשון אחרי 0:3 חלק על לוריין.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

זה היה הניצחון התשיעי של הקבוצה מהנסיכות העונה ולמרות התוצאה המרשימה, קל זה ממש לא היה. המחצית הראשונה הסתיימה רק ב-0:0 ותודות לבליץ של שלוש דקות, השחקנים של לאונדרו ז'ארדים סגרו סיפור. רדאמל פלקאו ממשיך להראות ניצוצות ממה שהפך אותו לאחד הטובים בעולם וכבש בדקה ה-64. תומאס למאר (67) הכפיל.

 

זו העונה שלהם? סידיבה ומונאקו כבר ראשונים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
זו העונה שלהם? סידיבה ומונאקו כבר ראשונים(צילום: רויטרס)
 

 

ארבע דקות בתוך תוספת הזמן גבריאל בושיליה חתם את התוצאה עם השלישי בדרך כאמור למקום הראשון

ויחס שערים מדהים של 15:39. ממוצע כיבוש של שלושה שערים למשחק. במשחק נוסף, מקסוול קורנה נתן לליון 0:1 קטן וחשוב על ליל בחוץ.

 

ספרד: 0:2 לבטיס על לאס פלמאס

בטיס התרחקה מעט מהתחתית עם ניצחון ביתי על לאס פלמאס. ברונו גונסאלס שם את הפדחת בדיוק במקום הנכון כדי לכבוש את הראשון. איסה מאנדי חתם (45+2) במהלך דומה מאוד לשער הראשון.


פורסם לראשונה 18/11/2016 21:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים