שתף קטע נבחר

בגיל 36 - סטיבן ג'רארד הודיע על פרישה

סופה של תקופה: אחד הכוכבים הגדולים בתולדות ליברפול, ששיחק בעונה שעברה בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, החליט לתלות את הנעליים. הוא רשם 710 הופעות במדי המרסיסיידרס וזכה ב-8 גביעים במדיהם, כולל בצ'מפיונס ב-2005

בגיל 36 - סטיבן ג'רארד, אחד הכוכבים הגדולים בתולדות ליברפול, הודיע: "אני תולה את הנעליים".

 

בהודעה שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו רשם השחקן: "לאחר לא מעט שמועות בכלי התקשורות לגבי עתידי, אני יכול לאשר שאני פורש מכדורגל מקצועני. הייתה לי קריירה מדהימה ואני אסיר תודה על כל רגע ורגע שהייתי בליברפול, אנגליה ולוס אנג'לס גלאקסי".

 

אותו לילה מופלא באיסטנבול. ג'רארד עם גביע ליגת האלופות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אותו לילה מופלא באיסטנבול. ג'רארד עם גביע ליגת האלופות(צילום: AFP)

 

ג'רארד המשיך: "כשנער מתבגר הגשמתי את חלום הילדות שלי כשלבשתי את החולצה האדומה של ליברפול וכשעשיתי את הבכורה שלי במדיה מול בלקבורן בנובמבר 1998. לא יכולתי לדמיין שהקריירה שלי תלך לכיוון בו הלכה במהלך 18 השנים הבאות".

 

"אני מרגיש בר מזל שהייתי חלק מכל כך הרבה רגעים מדהימים לאורך הקריירה שלי. אני גאה ששיחקתי מעל 700 משחקים עבור ליברפול, רובם כקפטן הקבוצה ועזרתי למועדון לזכות בתארים וגביעים, כשאף אחד מהם לא משתווה כמובן לאותו לילה מדהים באיסטנבול".

 

מעל 700 הופעות במדי ליברפול. ג'רארד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מעל 700 הופעות במדי ליברפול. ג'רארד(צילום: רויטרס)

 

בראיון שנתן האנגלי לרשת בי טי ספורט הבריטית סיפר: "לאורך השנים האחרונות אני מרגיש שאני כבר לא מהיר כמו פעם ואני כבר לא יכול להביא לקבוצה את מה שפעם הבאתי. זה הפך עבורי למסתכל ככל שהזמן עבר".

 

על העתיד אמר: "יש לי שאיפות להשתלב בתחום האימון או להיות לפחות עוזר מאמן ולשוב חזרה אל תוך חדרי ההלבשה".

 

אגדה. ג'רארד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אגדה. ג'רארד(צילום: EPA)

 

ג'רארד רשם את הופעת הבכורה באנפילד בשנת 1998 ושיחק עד 2015 במועדון נעוריו, לפני

שעבר ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS.  הוא רשם 710 הופעות כשחקן ליברפול וזכה בשמונה גביעים במדי המרסיסיידרס. הגדול ביותר כמובן גביע האלופות אי שם ב-2005.

 

הוא השחקן בעל מספר ההופעות הרביעי בהיסטוריה של הנבחרת האנגלית עם 114 ושימש כקפטן שלושת האריות בשלושה מתוך ששת הטורנירים הגדולים בהם שיחק איתה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים