שתף קטע נבחר

אשתו של סטודמאייר נגד איגוד הכדורסל

טוענת כי בנה, דוס, לא יכול להשתתף במשחקי הליגה בישראל יחד עם קבוצת הילדים של הפועל ירושלים מאחר ומקשים עליו לקבל כרטיס שחקן. יש לציין כי תושב זר לא יכול לשחק בארץ בלי אישור מיוחד

לאשתו של אמארה סטודמאייר, אלכסיס, ישנן טענות כלפי איגוד הכדורסל שלא מאפשר לבנה, דוס, לשחק כדורסל בקבוצת הילדים של הפועל ירושלים. הסיבה לסירוב של האיגוד היא העובדה כי אין מדובר באזרח ישראל, ואלה החוקים. 

 

אלכסיס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של בנה עם ההסבר: "כל פעם שאני אוספת את בני מאימון הכדורסל אני מרגישה עצובה, כי הוא מספר לי שעדיין מחכים לכרטיס השחקן שלו כדי שיוכל להשתתף בליגה. הסיבה לכך - חוק האיגוד האוסר רישום של שחקנים שאינם אזרחי ישראל. זה מכעיס אותי בתור אמא שתומכת בפעילות חברתיות אחרי הלימודים וכספורטאית עבר".

 

הפוסט של אלכסיס (צילום מסך מהאינסטגרם)
הפוסט של אלכסיס(צילום מסך מהאינסטגרם)

 

"מעציב אותי אפילו יותר שהוא יצטרך לוותר על הכדורסל. אני לא מדברת רק על הבן שלי, אלא גם על ילדים של משפחות זרות אחרות שמגיעות לארץ באופן זמני בגלל עבודה או מסיבות של דת, שגם עשויים להיתקל בבעיה הזאת. הבן שלי לא יהיה האזרח האמריקאי שיגיע לישראל וירצה להמשיך כאן את הקריירה הספורטיבית שלו"

 

תגובת האיגוד: "תקנון האיגוד אינו מאפשר לנתין זר לשחק בליגות הצעירים אם הוא לא שנתיים בארץ ולומד בבית ספר ישראלי. עם זאת הפועל ירושלים פנתה לועדת החריגים שתדון בנושא"

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך אינסטגרם
אלכסיס ואמארה סטודמאייר
צילום מסך מתוך אינסטגרם
מומלצים