שתף קטע נבחר

מורן רוט לא יצטרף להפועל ירושלים

השחקן הוותיק (34) שהתאמן עם סגנית האלופה לא יחתום על חוזה ויפסיק להשתתף באימונים. סימונה פיאניג'אני רצה לצרפו אפילו באופן זמני, אבל ההנהלה טרפדה את המהלך. האדומים ימריאו בשלישי בבוקר לרוסיה לקראת קובאן (ד', 19:00, שידור בערוץ 20)

מורן רוט (34, 1.82), שהתאמן בשבועות האחרונים עם הפועל ירושלים, לא יצטרף לשורותיה ויפסיק להשתתף באימוני הקבוצה. במשחק האחרון מול לובליאנה רוט היה נוכח על אזרחי ואף חיכה מחוץ לחדר ההלבשה. המאמן סימונה פיאניג'אני רצה לצרפו אפילו לחוזה זמני, מאחר שהקבוצה לא מתאמנת בסגל מלא בשל פציעות וחולי, אך נראה שההנהלה הטילה וטו על המהלך.

 

ההנהלה לא ראתה לנכון את החתמתו של רוט גם בגלל גילו וגם מבחינה מקצועית, מאחר שכבר יש לקבוצה שני ישראלים בכירים באותה משבצת - בר טימור ויותם הלפרין, ורק לאחרונה החתימו את דיז'ון תומפסון כדי לעבות את הסגל.

 

סימונה פיאניג'אני (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
סימונה פיאניג'אני(צילום: אוהד צויגנברג)

 

האדומים מתכוננים למשחק החוץ מול לוקמוטיב קובאן ביום רביעי הקרוב (19:00, שידור ישיר בערוץ 20) ויטוסו כבר מחר בבוקר (ג') לקרסנודאר. שחקניו של פיאניג'אני יבואו למשחק בתחושה טובה אחרי שהצליחו לצאת מהמשבר שכלל חמישה הפסדים רצופים. מאז יצרה הפועל ירושלים רצף חדש של שלושה ניצחונות בשתי המסגרות והבטיחה את ההעפלה לשלב השני ביורוקאפ.

 

המטרה המרכזית כרגע היא להבטיח את המקום השני בטבלת בית 4 כדי לקבל הגרלה נוחה יותר בשלב הבא. בנוסף רוצים האדומים מהבירה להמשיך במומנטום לקראת המשחק בשמינית גמר גביע המדינה (17.12) בחוץ מול הפועל תל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים