שתף קטע נבחר

ארבלדזה: "אין זמן להתפלל לעזרה"

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים על סיכויי ההעפלה ועל ההכנות לקראת המשחק שינעל את שלב הבתים מול דאנדוק: "אנחנו חייבים לנצח, לא משנה מול מי". סקריונה מחוץ לסגל. דור מיכה: "זה משחק שיכול להפוך את כל עונה"

שוטה ארבלדזה יודע שגם אם מכבי תל אביב תנצח מחר (ה', 20:00) את דאנדוק, סיכויי ההעפלה לשלב הבא בליגה האירופית לא תלויים רק בו. במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הגורלי, התייחס המאמן למומנטום השלילי של הקבוצה וסיפר על הכנות לקראת המפגש.

 

לטבלאות הליגה האירופית

 

"נצטרך להיות תלויים גם בקבוצות האחרות בבית, אבל אני מקווה שיהיה לנו משחק טוב, שנשיג את המטרה ושנעלה לשלב הבא". לצד דור מיכה, סיפר המאמן, שמעמדו במועדון מעורער בתקופה האחרונה, על הדרך שעשתה הקבוצה בקמפיין עד כה ועל השלב הבא במפעל: "פתחנו רע את שלב הבתים, אבל הייתה לנו חזרה טובה בהמשך. בסופו של יום, אנחנו חייבים לנצח וזה לא אמור להיות משנה מול מי".

 

על המעמד ועל הציפייה, הוסיף: "זה לא קרה הרבה שקבוצה ישראלית עברה את שלב הבתים באופ"א. זו המטרה גדולה שהצבנו לעצמנו, ונעשה מחר את כל מה שנחוץ כדי לעמוד בה". מבחינת הסגל של הגאורגי, סקריונה ייעדר מחר מהספסל של הצהובים.  

 

לקראת המפגש הגורלי מול היריבה האירית, סיפר: "נשחק מול ההגנה הקשה ביותר בבית, הם בהחלט עושים חיים קשים לקבוצות שמולן. קשה למצוא את השטח בין השחקנים שלהם. הם חזקים מאוד". על המשחק המקביל בבית, הוסיף: "אנחנו חייביים להסתכל רק על עצמנו. אין לנו זמן להתפלל עבור הקבוצות האחרות. אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים".

 

"נעשה כל מה שנחוץ כדי לנצח". ארבלדזה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"נעשה כל מה שנחוץ כדי לנצח". ארבלדזה(צילום: עוז מועלם)

 

דור מיכה התייחס ליכולת השלילית של הקבוצה: "שום דבר לא הולך לנו. גם כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו לא מבקיעים. ניצחון יוכל להוציא אותנו מחר לדרך חדשה ולשנות את המומנטום של העונה כולה".

 

על התוצאות האחרונות בליגה, הוסיף: "חסר לנו משהו, אנחנו כבויים וחסרי אנרגיות. בתסריטים הכי גרועים שלי לא חשבנו שנחזור למצבים האלה". על היריבה מאירלנד, אשר מכבי תהיה חייבת לנצחה בשביל הסיכוי להעפיל לשלב הבא, סיפר: " במשחק הראשון מולם הם הפתיעו אותנו מאוד לטובה. ציפינו ליריבה עם כדורים ארוכים אבל הם שיחקו כדורגל טוב. אנחנו רוחשים להם המון כבוד ומצפה לנו קרב מאוד קשה".

 

"אנחנו כבויים וחסרי אנרגיות". דור מיכה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"אנחנו כבויים וחסרי אנרגיות". דור מיכה(צילום: עוז מועלם)


פורסם לראשונה 07/12/2016 19:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שוטה ארבלדזה
צילום: עוז מועלם
מומלצים