שתף קטע נבחר

מזירת ההיאבקות לזירה הפוליטית: טראמפ ממשיך במינויים

הנשיא הנבחר בחר בלינדה מקמהון, מנכ"לית תאגיד ההיאבקות WWE לשעבר ומקורבת למשפחתו ב-30 השנים האחרונות, לראשות הסוכנות לעסקים קטנים במדינה. "היא תפיץ את רוח היזמות האמריקנית בכל המדינה"

 

הנשיא האמריקני הנבחר דונלד טראמפ  ממשיך בשורת המינויים בממשלו החדש: אמש (ד') הכריז טראמפ כי בחר במנכ"לית לשעבר של תאגיד ההיאבקות WWE לינדה מקמהון לתפקיד ראש הסוכנות לעסקים קטנים (SBA). מקמהון בת ה-68 התמודדה פעמיים על מושב בסנאט מטעם מדינת קונטיקט בשנים 2010 ו-2012, אך הובסה והמשיכה את דרכה הפוליטית כתורמת משמעותית של המפלגה הרפובליקנית ושל טראמפ.

 

 

לינדה ובן זוגה וינס מקמהון הבן הקימו את תאגיד הבידור בשנת 1980, שעיקרו מופעים מבויימים של היאבקות מקצועית שזוכים לפופולריות רבה מסביב לעולם. מקמהון פרשה מתפקידה כמנכ"לית התאגיד בשנת 2009, ופעלה בשנה האחרונה במסגרת יוזמה משותפת שמקדמת הזדמנויות לנשים במגזר העסקי והציבורי.

טראמפ נאבק בווינס מקמהון, בקרב מבוים ב-2007 (צילום: youtube) (צילום: youtube)
טראמפ נאבק בווינס מקמהון, בקרב מבוים ב-2007(צילום: youtube)

מתאגיד ההיאבקות לממשל טראמפ. לינדה מקמהון (צילום: TNS) (צילום: TNS)
מתאגיד ההיאבקות לממשל טראמפ. לינדה מקמהון(צילום: TNS)
 

"לינדה הולכת להיות מנהיגה יוצאת מן הכלל, והיא תפיץ את רוח היזמות האמריקנית בכל רחבי המדינה", שיבח טראמפ את בחירתו לראשות הסוכנות. "שנינו חולקים השקפת עולם שדוגלת בהורדת הרגולציה שפוגעת במעמד הביניים ובבעלי העסקים הקטנים",

הוסיף.

 

הנשיא הנבחר השתתף באירועי תאגיד הבידור של מקמהון, ובאחת מהופעותיו בשנת 2007 השתתף ב"קרב המיליארדרים" שבו גילח את ראשו של וינס מקמהון. טראמפ נכנס באופן רשמי ל"היכל התהילה של WWE" לפני כשלוש שנים בשל תרומתו לפעילות התאגיד.

 

מקמהון הגיבה למינוי בהודעה מטעמה, וכתבה: "כיזמית אעשה כל שביכולתי לייצג את בעלי העסקים הקטנים ולפעול למענם. בן זוגי ואני בנינו מאפס תאגיד ציבורי שמעסיק יותר מ-800 עובדים". מקמהון התייחסה גם להיכרותה עם הנשיא הנבחר ואמרה: "ברגע שהפכת לחבר שלו, הוא נאמן עד הסוף. הוא חבר מאוד מאוד נאמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים