שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

יהודה לוי חוגג 60 שנה של ידידות יפנית

יוצאי 8200 בשת"פ עם דירקטורים, נערי שניר מגלים יוזמה, רגב חוגג 70 וקעקוע, אור ירוק משיק דרך אחרת ורגב בועטת ברמלה. רכילות עסקית

עשרות מוזמנים הגיעו לחגיגות 60 שנה להקמת אגודת הידידות ולשכת המסחר ישראל-יפן במלון דן תל-אביב. בין האורחים בלט אחד, השחקן והדוגמן יהודה לוי. לשאלה מה הוא עשה שם, ענה שהוא חבר קרוב של איש העסקים טוני לוי הישראלי בבעלותו 45 חנויות תכשיטים ביפן, ובנוסף מחזיק בבעלות ובמנכ"לות רשת "ללין יפן".

 

המדור יודע לספר שהשניים הכירו לפני כ-5 שנים בארוחת ערב של חברים משותפים ברמת השרון, בעקבותיו התפתחה ידידות אמיצה בין השניים, עד כדי כך שלוי השחקן מכנה את לוי איש העסקים: "אח שלי בדם". בקרוב מאד לוי וארוסתו, שלומית מלכה היפיפה, ינחתו לביקור אח שלהם ביפן.

 

חוץ מה"אחים" לוי, נכחו באירוע יו"ר אגודת הידידות ולשכת המסחר ישראל-יפן עו"ד זאב וייס, נשיאי הכבוד של לשכת המסחר ד"ר רוני בורשטיין, מיקי רון ואלחנן הראל ונשיא התאחדות התעשיינים בישראל שרגא ברוש. 

זאב וייס, יהודה לוי וטוני לוי (צילום: רפי דלויה) (צילום: רפי דלויה)
זאב וייס, יהודה לוי וטוני לוי(צילום: רפי דלויה)

יהודה לוי וטוני לוי (צילום: רפי דלויה) (צילום: רפי דלויה)
יהודה לוי וטוני לוי(צילום: רפי דלויה)

משיקים מיזם אחר

עמותת אור ירוק ו-AIG השיקו את מיזם "יש דרך אחרת", שמטרתו להביא לשיפור תרבות הנהיגה בישראל ולטפל בגורמים המרכזיים לתאונות דרכים. תוביל אותו המדענית הראשית של עמותת אור ירוק ד"ר ציפי לוטן. מנכ"ל AIG ישראל שי פלדמן ומנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב אמרו כי שיתוף הפעולה הוא הצהרה שאין לקבל את נגע התאונות כגזירת גורל.

שמואל אבואב ושי פלדמן ()
שמואל אבואב ושי פלדמן
 

מירי רגב בועטת

צילומי סדרת הדוקו-ריאלטי "גולדסטאריות" של HOT אמנם הסתיימו, אבל הדיו של משחק הגמר בין נבחרת הגולסטאריות שכללה, בין היתר, את לירון רביבו ואחיותיה, המעצבת טובל'ה, טיטי איינאו, והמאמנים שייע פייגנבוים וג'ובאני רוסו, מול נבחרת הח"כיות בהן עליזה לביא, נורית קורן, איילת נחמיאס-ורבין, נאווה בוקר וח"כית לשעבר פנינה רוזנבלום, בהובלת הקפטנית שרת התרבות והספורט מירי רגב, נשארו. 

 

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין ממשיכה להזכיר לכולם איך בסופו של יום הגולסטאריות ניצחו את הח"כיות לעיני אלפי צופים באצטדיון העירוני ברמלה. בין אלה שחזו בניצחון היו ראש עיריית רמלה יואל לביא, שהתכבד בבעיטת הפתיחה.

מירי רגב ופנינה רוזנבלום (צילום: אהד קב) (צילום: אהד קב)
מירי רגב ופנינה רוזנבלום(צילום: אהד קב)

טל גרנות גולדשטיין והגולדסטאריות (צילום: אהד קב) (צילום: אהד קב)
טל גרנות גולדשטיין והגולדסטאריות(צילום: אהד קב)

8200 פוגשים דירקטורים

שיתוף פעולה בין איגוד הדירקטורים בישראל לתוכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200 הביא להולדת פרויקט חדש, שיחבר בין דירקטורים מקצועיים בתחומי הפיננסים, הטכנולוגיה והשיווק ליזמים צעירים, בני המחזור השלישי של התכנית החברתית.

 

מטרתו של שיתוף הפעולה היא להפוך את הסטרטאפ של היזמים לחברה משגשגת שתסייע לצמיחת המשק. התוכנית תסתיים באירוע חגיגי בו יציגו יזמי התכנית בפני תורמים ומשקיעים פוטנציאליים. בשלב הראשון ייקלטו 10 מיזמים בתחום אלצהיימר, חרדה ובעיות מוחיות. מובילות ומנהלות את התכנית עו"ד נטע-לי מאירי, ומנכ"לית איגוד הדירקטורים מיכל מור.

מיכל מור (צילום: דוד גור) (צילום: דוד גור)
מיכל מור(צילום: דוד גור)
 

נערים מונעים בריונות ברשת

10 נערים מכיתות ח' מעמותת שניר העבירו יממה שלמה בהאקטון, שהתקיים בבנין עיריית תל אביב. מנכ"לית העמותה רותם שחבר הובילה את הצעירים, שדנו בנושאים המטרידים את בני הנוער. לאחר לילה שלם של דיונים הציעו הנערים להקים את תוכנית מי"ם, "מוציאים ילדים מהבית", וליזום אפליקציה whatsdown, שתמנע בריונות ברשת.

 רותם שחבר וילדי עמותת שניר (צילום:  אסף לוי) (צילום:  אסף לוי)
רותם שחבר וילדי עמותת שניר(צילום: אסף לוי)
 

הידידים הצעירים חוגגים שנה 

חברי עמותת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות חגגו שנה ראשונה לפעילותם. מעל 100 מוזמנים נכחו באירוע, בהם מבעלי משרד הפרסום אדלר חומסקי אייל חומסקי, הדס פורר, נילי פורר-רבינוביץ' ובעלה טל רבינוביץ, יוני פרי-זן והאדריכלית לי קוזי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות אורי לוי ואשתו סתוית גינדי. במהלך השנה שחלפה פגשו הידידים הצעירים אמנים ואוצרים, ותרמו להקמת תערוכות חדשות במוזיאון.

הדס פורר, קרן מיימון ונילי פורר (צילום: אביב חופי) (צילום: אביב חופי)
הדס פורר, קרן מיימון ונילי פורר(צילום: אביב חופי)
 

M3 מציינת 20 שנות פעילות

חברת M3 ישראל, שעושה שימוש במדע ליצירת מוצרי צריכה ביתיים ומוצרים לתעשייה ורפואה, חגגה 20 שנות פעילות בישראל באירוע חגיגי שהתקיים במועדון רידינג 3 בת"א. בין הנוכחים, עובדי החברה בארץ ובחו"ל, משלחת שגרירות ארה"ב בישראל, בכירי התעשייה ולקוחות נבחרים, בהם סגנית השגריר לזלי צ'ו, מנכ"ל M3 ישראל יונתן פנטנוביץ', מנכ"ל כמיפל איתן גל, מנכ"ל HP Inc ישראל דרור אברמוב, מנכ"ל טבע מדיקל נדב הררי, משנה למנכ"ל סופר פארם דני לוזון ועוד. עברי לידר סגר את הערב בהופעה אנרגטית.

עברי לידר ויונתן פנטנוביץ', מנכ"ל 3M ישראל (צילום: ארז חרודי) (צילום: ארז חרודי)
עברי לידר ויונתן פנטנוביץ', מנכ"ל 3M ישראל(צילום: ארז חרודי)

50 אלף שקל מפלדה

איש העסקים ויבואן הפלדה, דורון הלפרין, תרם 50 אלף שקלים להקמת מרכז לריפוי ועיסוק בני נוער בביה"ח גהה, והקדיש אותו להנצחת הוריו. מנכ"ל בית החולים, גיל זלצמן, נכח במעמד.

דורון הלפרין וגיל זלצמן ()
דורון הלפרין וגיל זלצמן

קעקוע בגיל 70

התאחדות התעשיינים העניקה אות מפעל חיים לאיש העסקים והתעשיין ברוך רגב, בעל מפעל המתכת "פלס את רגב" בכרמיאל, שחגג את יום הולדתו ה-70. מתברר שבאותו מעמד הושק גם ספר ביוגרפיה שנכתב על רגב האב, ובין היתר נחשף כי לרגל גיל 70 קיעקע על גופו את שמותיהם של אשתו, ארבעת ילדיו ונכדתו. צעיר לנצח.

 שי וברוך רגב (צילום: אלברט ללמייב) (צילום: אלברט ללמייב)
שי וברוך רגב(צילום: אלברט ללמייב)
 

שיר אלמליח רומנטית מתמיד

רגע לפני שהיא טסה לניו יורק לטובת עסקים הגיעה הדוגמנית שיר אלמליח לסט הצילומים של קמפיין ולנטיין של רשת מותגי תכשיטים ושעונים Jackie o, לו היא משמשת כפרזנטורית. לצידה של אלמליח, שנראתה במצב רוח רומנטי, יככב בקמפיין החדש הדוגמן עומרי רוזנגרט. לשניים לא היתה בעיה לתרגל על הסט קירובי שפתיים וחיבה.

שיר אלמליח בצילומים (צילום: אסף רביבו) (צילום: אסף רביבו)
שיר אלמליח בצילומים(צילום: אסף רביבו)
 

ובקיצור...

אמדאוס ישראל, חברה לפתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות, השיקה את מערכת ההזמנות ALP Extreme, שמיועדת להזמנות מספקים מקומיים. מנכ"ל החברה בישראל גדי מור והמשנה למנכ"ל אורי בן ארצי סיפרו כי אמדאוס הבינלאומית נאמדת בכ-18 מיליארד אירו, ומעסיקה בישראל כ-5,000 סוכני נסיעות.

מנכ"לית חברת השיט MSC טלי נוי ערכה ארוחת בוקר במשרדי החברה ברמת גן לסוכנות הנסיעות של איסתא. בין טעימה לטעימה הכריזה נוי על השקת האוניות החדשות של החברה, מרבייה וסיסייד, שיחלו לשוט בעוד כחצי שנה.

עמותת "צ'יימס ישראל", הפועלת למען אנשים עם צרכים מיוחדים, ציינה 25 שנות פעילות באירוע התרמה שהתקיים באוניברסיטת ת"א. הגיעו לברך: המנכ"ל ג'ורג' צימרמן ויו"ר שולמית גילדנר, מנכ"ל הביטוח הלאומי פרופ' מור יוסף, סמנכ"ל הרגולציה בחברת החשמל אורן הלמן, סגנית ראש עיריית ת"א-יפו מהרטה ברוך ושגריר בריטניה בישראל דיוויד קוורי.

מנכ"ל הולנדיה אבי ברססט קיבל את אות מגן השר למתנדבים מצטיינים מידי שר העבודה והרווחה חיים כץ. הכבוד ניתן בעקבות פעילות החברה למען עמותת "אנוש", המסייעת למתמודדים עם בעיות נפש, החל משנת 2008.

משלחת של שרי חקלאות ונציגים נוספים ממערב אפריקה הגיעו לביקור במרחב דרום של קק"ל, כדי ללמוד על חקלאות באזור חצי-מדברי. סגן מנהל מרחב דרום בקק"ל איציק משה והיערן הראשי באזור דוד ברנד, הסבירו להם על הגיזרה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים