שתף קטע נבחר

בעקבות האיום של בית"ר: התקנון ישונה

ההתאחדות והמינהלת ערכו דיון מיוחד בנושא הגזענות והחליטו לעדכן את התקנון כך שהשופט שיהיה רשאי לעצור את המשחק במקרה של קריאות גזעניות ובעת הצורך, גם להוריד את הקבוצות מכר הדשא

בית"ר ירושלים ערכה היום (א') את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (21:00) מול הפועל באר שבע, בצל האיומים של הבעלים אלי טביב על ירידה של השחקנים מהדשא במקרה של קריאות גזעניות. המשחק ייערך באצטדיון המושבה בגלל עונש רדיוס לבית"ר ירושלים.

 

 

בעקבות האיום של בית"ר ירושלים, נערך דיון מיוחד בהתאחדות לכדורגל בהשתתפות מנכ"ל מינהלת הליגה אורן חסון וסגנו ניר ינקלביץ’, אלי טביב, מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו, מ"מ יו"ר ההתאחדות תמיר גילת, מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר ותובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף.

 

מנכ"ל המינהלת, אורן חסון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מנכ"ל המינהלת, אורן חסון(צילום: אורן אהרוני)
 

ההתאחדות הודיעה שיחד עם המינהלת, ינוסח טקסט, שיוקרא טרם פתיחת כל משחק בשתי הליגות המקצועניות ויבהיר כי במקרה שיושמעו קריאות גזעניות, ייעצר המשחק למספר דקות. אם הדבר לא ימגר את הקריאות הגזעניות, רשאי השופט, בהיוועצות עם משקיף המשחק ומשטרת ישראל, להורות על עצירת המשחק בשנית וכן על הורדת השחקנים לחדר ההלבשה.

 

ההתאחדות והמינהלת ישנו בהתאם את התקנון בשבועות הקרובים. בית"ר ירושליםם והבעלים אלי טביב בירכו על ההחלטה לאמץ את מסקנות ועדת תמיר למאבק באלימות.

 

הקפטן דן איינבינדר אמר לקראת המשחק: "עברנו שבוע טוב, שבוע שמח, אחרי ניצחון מכובד בסמי עופר. יהיה משחק לא קל אבל נבוא בגישה הנכונה". 

 

אלי טביב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלי טביב(צילום: אורן אהרוני)
 
תמיר גילת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
תמיר גילת(צילום: אורן אהרוני)

 

על האיום לרדת מהדשא, אמר איינבינדר: "דיברו איתנו על זה. אנחנו חיים פה ומבינים את הרעש מסביב אבל תפקידנו הוא לשחק כדורגל. אנחנו נתכונן בצורה המקצועית והטקטית ביותר. יש לנו משימה מאוד קשה מול הפועל באר שבע וכל תפקידנו הוא להתעסק רק במה שקורה על המגרש".

 

"אנחנו לא מתעסקים עם מה שקורה מסביב ובטוחים שגם הקהל ייתן לנו הרגשה מצוינת וביתית, למרות שאנחנו לא בטדי. הוא ידחוף אותנו ותהיה אווירה מדהימה".

 

רן בן שמעון באימון (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
רן בן שמעון באימון(צילום: עמית שאבי)

איינבינדר. "מתעסק רק בכדורגל" (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
איינבינדר. "מתעסק רק בכדורגל"(צילום: פרטי)

 

תרדו מהדשא אם יהיו קריאות גזעניות?

"לא רוצה להיכנס לזה. אני מעדיף שלא להתעסק בדברים האלה, יש את המועדון בשביל זה. זה המסר הכי טוב שאני יכול להעביר לחברים שלי לקבוצה - להתעסק אך ורק במה שקורה על הדשא כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות. המסר שלי לקהל הוא שאנחנו מאוד צריכים אותו ושיהיו חיוביים. שלא יעסקו בדברים שלא צריכים להתעסק בהם. אנחנו מתרגשים כל פעם לעלות ולשחק מול הקהל הזה. יהיה המשחק הכי קשה שיכול להיות לנו ולכן כל הדברים האחרים יכולים רק להפריע".

 

על היריבה: "הפועל באר שבע קבוצה מצוינת אבל, ויש פה אבל גדול, אנחנו באים במטרה לנצח. יש לנו קבוצה טובה ומאמן טוב והקהל יגיע לדחוף אותנו. אנחנו אופטימיים ומאמינים מאוד שאפשר לנצח את באר שבע".


פורסם לראשונה 11/12/2016 11:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלי טביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים