שתף קטע נבחר

חנוכה לילדים: החידושים האחרונים בעולם הצעצועים

חג חנוכה מגיע ואיתו מגיעה גם חגיגת הצעצועים לילדים - והשנה המבחר גדול במיוחד ומרענן. השנה תוכלו למצוא מגוון של צעצועים אלקטרוניים ומתפרקים, פאזלים, ערכות יצירה - ואפילו משחקי הקופסה, אשר נהנים מפריחה מחודשת. סקירה חגיגית

חנוכה מגיע ואיתו מגיעה גם חגיגת הצעצועים לילדים - והשנה המבחר גדול במיוחד ומרענן. גם אם חשבנו שמשחקי הקופסא עברו מהעולם - בפועל הביקוש ממשיך לעלות, כך מעידים יבואני הצעצועים שהציגו את החידושים האחרונים בתחום בתערוכת הצעצועים טוי טיים ובייבי לנד. בחרנו עבורכם את המוצרים המעניינים ביותר:

 

מותג אובול מציג את סדרת GO-GRIPPERS המיועדת לתינוקות. הסדרה מבוססת כולה על פלסטיק רק וגמיש למגע בצבעים בולטים ולולאות גאומטריות המאפשרות אחיזה קלה.

 

לגילאי 10 חודשים ומעלה. מחיר שלישיית רכבים - 99.90 שקל, מחיר מכונית יחיד - 39.90 שקל.

 

 

בנוסף מציע המותג גם מסלול קפיצה - המיועד למשחק עם רכבי אובול וכולל תופסן ענקי המרים את הרכבים על רמפה ממנה הם "נופלים ו"מתרסקים" אל תוך כרית המקפצה. לגילאי 10 חודשים ומעלה. המחיר - 299.90 שקל.

 

 

 

מותג BabyFehn מציע סדרה הכוללת דמויות חברים חדשים מעולם הג'ונגל והספארי, מבדים רכים, צבעוניים ועם צלילים. בין הדמויות - דביבון, תוכי, ופנדה.

 

מחירי הצעצועים נעים בין 39.90-79.90 שקל. המחיר של מובייל מוסיקלי - 129.90 שקל, מרכז פעילות תלת מימדי ב- 349.90 שקל ועוד.

ידיעות ספרים

מכירת החיסול השנתית ובה מעל מיליון וחצי ספרים של אלפי סופרים שונים בהנחות גדולות. המכירה תתקיים בין ה-22/12/16 – 1/1/17 במחסני ההוצאה בחולון. המבצעים של עד 60% הנחה, ספרים ב-5 שקל וספר שישי מתנה ועוד. ובנוסף, ימי הפנינג עם הפעלות לילדים, פינת קריאה ועוד. מחסן ידיעות ספרים החורטים 6, אזור תעשייה חולון

 (צילום: איציק בירן) (צילום: איציק בירן)
(צילום: איציק בירן)

חברת פוקסמיינד (FoxMind) 

 

מותג משחקי ההרכבה Meccano (מכאנו) מציע ליין חדש של רובוטים (מכנואיד) עם ערכות הרכבה ממתכת לבניית מכוניות מירוץ, רכב שטח, חילוץ אווירי ועוד. שינועו באמצעות סוללות ושלט, והוא מיועד לגילאי 8 ומעלה ברובם.

 

המחירים - בין 99-250 שקל. הערכות כוללת אפשרות בנייה של מספר דגמים.

 

מגפורמס

ערכות מגנטים חדשות של משחק לבניית מיומנויות מוטוריות. לערכות מצורף ספרון הדרכה לבניית הדגמים. לדוגמא, בעידן הדינוזאורים הילדים מתנסים בחיבור של 40 חלקים שונים ליצירת מודלים תלת מימדיים של דינוזאורים.

מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. המחיר - 269 שקל לערכת הדינוזאורים.

 

כיפה אדומה

משחק חשיבה שבו צריך להוביל את כיפה אדומה במסלול הנכון לעבר הבית של סבתא. המשחק כולל 48 חידות של כיפה אדומה והזאב וכן ספר צבעוני מצורף. לגילאי 4-8. המחיר - 125 שקל.

 

ד"ר יוריקה 

משחק חשיבה חדש לשיפור מיומנויות חשיבה מהירה וחשיבה לוגית. המטרה במשחק - להעביר את הכדורים הצבעוניים בין מבחנה למבחנה מבלי לגעת בהם באמצעות הידיים, כך שתיווצר הנוסחה המתאימה לקלף הנבחר. לגילאי 6 ומעלה. המחיר - 99 שקל.

 

 

צעצועים שהושקו בתערוכת טוי טיים

צעצועי אילנית

מותג פרווה חדש עם מוצרים משלימים, המציע מגוון מתנות חדשות לחג - קומקס הכולל בובות, כריות, תיקים, צעיפים ועוד מקטיפה רכה. המחיר - החל מ-29 שקל.

 

Power Rangers

המותג מציע את "פאוור ריינג'רס דינו סופר צ'ארג'" – דמויות מהסדרה החדשה, בעלות יכולת לשנות צורה ומלוות בכלי לחימה. המחיר - החל מ-89 שקל.

 

מותג הצעצועים TOMY מציע משחק התפתחות חדש לפעוטות - משאית חיות מוזיקלית. התינוק מניח את חיות החווה (פרה, תרנגול, כבשה, ברווז) על המשאית בהתאמה לשקעים שבארגז המשאית, לוחצים על הפרה והמשאית מתקדמת ומשמיעה קולות וצלילים של החיות. מגיל שנה ומעלה. המחיר - 139 שקל.

 

חברת הצעצועים HOT STUFF TOYS GROUP מציעה מכונית עם שלט וגלגלי ענק - מוצר עמיד הנוסע לכל הכיוונים, עם סוללה נטענת + מטען. המחיר - 129-149 שקל.

 

בנוסף מציעים בחברה מגוון צעצועי בנייה של קאטרפילר, רכבים אינטראקטיביים עם אורות, צללים ומנועים לקטנים וגדולים. המחיר - בין 149-159 שקל.

 

מאיסטו טוויסט שוט - מכונית שלט שהופכת לרובוט ויורה חצים בפיקוד מהשלט, עם תותח בעל 6 חצים + 3 רזרבה, נוסעת לכל הכיוונים. המחיר - 349-449 שקל.

 

 

 

 

משחקי TOMY

משחקי TOMY מציעים פיל מוסיקלי שאותו ניתן לגלגל קדימה תוך כדי השמעת צלילים. בנוסף הפיל מתפרק לשישה כלי נגינה שונים. בין השאר, החדק הופך לצפצפה, האוזניים לידיות פעמונים ועוד. לגילאי 12 חודשים ומעלה. המחיר - החל מ-149 שקל.

 

LEGO

Lego Friends - הערכות החדשות לילדות שניתן לבנות מהן פארק שעשועים, אוטובוס בנות, כדור פורח, סופר מרקט ועוד.

 

Lego city - עולם ערכות ה-LEGO CITY, מהווה התחלה למרכיבים הצעירים. דמויות המיני והאביזרים התואמים לכל ערכה משלימים את הערכות. המחירים - החל מ-59.90 שקל.

 

 


רשת שילב מציעה חולצה לקטנטנים ברוח החג ועליה כתוב "כל אחד הוא אור קטן ואני אור איתן". מידות: 3 חודשים עד 5 שנים. המחיר - 24.90 שקל. 

 (צילום: ג'ני לוי) (צילום: ג'ני לוי)
(צילום: ג'ני לוי)
  

צעצועים חדשים שהושקו בתערוכת בייבי לנד

Fun Flex מציעים צעצועי התפתחות מודולרים לתינוקות. ערכת הצעצועים כוללת 11 אפשרויות הפעלה שונות ו-7 חלקים - 2 צעצועים התפתחותיים, 2 זרועות גמישות, קליפס חיבור, טבעת חיבור, מחבר כפול הניתן להרכבה בכל מקום, בכל זמן ובכל דרך - עגלה, שידת החתלה, כיסא ועוד.

 

הערכות מתאימות מגיל 0 עד שנתיים. המחיר - 169 שקל.

 

קבוצת משחקי יצירה אורדע

החברה מציעה מגוון רחב של משחקים חדשים וביניהם סדרת קעקועים, בדר"כ בזהב או בכסף, המדמים תכשיטים וטבעות. הסדרה משלבת קעקועים וציורי גוף וכן תכשיטים המוצמדים לקעקוע עצמו. המחירים - החל מ-60 שקל.

 

מעשה במסרגה - ערכות סריגה חדשות הכוללות נול סריגה מאורך לשימוש רב פעמי. הערכה מגיעה עם חוטי צמר בצבעים. המחיר - 70 שקל.

 

 

הסברו מציעה חידושים לכבוד חג החנוכה - בהם Yo-kai, דמויות קטנות מסדרה חדשה לילדים שתעלה החודש. הסדרה כוללת דמויות ואביזרים. בנוסף, סדרת הטרולים הצבעונית מתרחבת וכוללת טרולים במארזים ובגדלים שונים הכוללים אביזרים ואקססורייז.

 

 

המותג פליימוביל מציע מספר עולמות חדשים כגון עולם התעופה, עולם רובינזון קרוזו, עולמות אופנה וסטייל חדשים ועוד. בנוסף, קטגוריית פליימוביל 1-2-3 מתרחבת ומציעה מספר ערכות חדשות - כגון האוניה הראשונה שלי ועוד.

 

לגילאי שנה וחצי ומעלה. המחיר - 250 שקל.

קודקוד

החבה מציעה מגוון משחקים חדשים, כגון פופיט - חימר בערכות פעילות לילדים אשר מגיע בצבעים שונים ומתייבש בקלות. לערכה מצורפים כלים מיוחדים לאפשרות שימוש ברמה דיוק גבוהה. המשחק מיועד לגילאי 5 ומעלה. המחיר - החל מ-30 שקל.

 

הזבלונים - חבורת הזבלונים עם סדרת משחקים חדשה לגילאי 4 ומעלה. המחיר - בין 10-150 שקל.

 

 

חברת הנסיך הקטן מציעה סדרת צעצועי מטוסי על עם גיבורי סדרת הטלוויזיה, שגיבוריה הם מטוסים אשר משנים את צורתם לרובוטים. ערכות המשחק כוללות דמויות של מטוס העל-ג'ט ומטוס העל-דוני ובערכות, חלקים מסתובבים ונעים.

לגילאי 3-6. המחיר  החל מ-39 שקל ועד 249.90 שקל.

 

בנוסף מציגה החברה את BLOPENS - סדרת עטי נשיפה לילדים הכוללים טושים לצביעה בנשיפה אל תוך העט פנימה בשיטת מברשת אוויר (Air Brush) עם שבלונות המקלות על הילד ליצור ציור עם מגוון צבעים. טושים רחיצים במגוון דמויות.

לגילאי 4 ומעלה. המחיר - החל מ-29 שקל. 

 

בפלפוט מציגים מגוון מדבקות צבעוניות או אלבום צבעוני של טרולים, ערכות עיצוב של נסיכות, חותמות ודפי צביעה של דמויות מעולם הילדים. המחירים - החל משקל אחד למדבקה, או סט צביעה במחיר 9.90 שקל.

 (צילום: סטודיו פלפוט) (צילום: סטודיו פלפוט)
(צילום: סטודיו פלפוט)
 

 

סקאל טויס מציגה ברביות בדמות פאשניסטה חדשות הדומות לבנות אמיתיות. מדובר בליין של 33 בובות עם פריטי לבוש ואקססוריז, מגוון מבנה גוף, צבעי עור וסטייל המדמים את המציאות. המחיר - 69.90 שקל. 

 

דיסני מציגה בובות ואקססורייז של מואנה, הגיבורה החדשה מהסרט של דיסני. לגילאי 3 ומעלה. טווח המחירים - בין 160-300 שקל. פאזל -פסל של מלחמת הכוכבים במחיר 149 שקל. ניתן להשיג גם בפאזלנד

 

עוד מציעה החברה פאזל תלת מימד של טירת דיסני - פאזל חדש בן 216 חלקים עשויים פלסטיק, ובו כ-100 דמויות של דיסני. לגילאי 12-99. המחיר - 399 שקל.

 

אקספלור Toys מציעה את פול אל תיפול - משחק קופסא חדש לכל המשפחה המכיל 40 אתגרים עם דרגת קושי עולה, בהם מוצגים סידורים שונים של כלי המשחק. מגיל 5 ומעלה. המחיר - 99 שקל.

 

B Buddieez – אקססורייז טרנדי של דמויות לאיסוףש ניתן להלביש על - הצמידים הכלולים, על תיקים, שרוכים, בגדים, כלי כתיבה, גומיות שיער ועוד. מחיר ערכת צמיד 29.90 שקל, שקית 2 דמויות 9.90 שקל

 (צילום: גיא שרון) (צילום: גיא שרון)
(צילום: גיא שרון)
 

 

רשת הסטוק מציעה מגוון משחקים במבצע. לדוגמא, רכבת חשמלית ענקית המדמה רכבת אמיתית עם עשן שיוצא מהקטר, צופר ואורות. לגילאי 6 ומעלה. המחיר - 79 שקל.

 (צילום: סטודיו הסטוק) (צילום: סטודיו הסטוק)
(צילום: סטודיו הסטוק)
 

עצמלה מציגה את "עמדת הנגרות שלי", מגוון כלי עבודה מעץ, לפיתוח מיומנויות שונות. בין הכלים - מברג עץ, פטיש עץ, מפתח ברגים מעץ, משור מעץ, ברגים ואומים מעץ ועוד. המחיר - 299 שקל.

 (צילום: ישראל כהן) (צילום: ישראל כהן)
(צילום: ישראל כהן)
 

רשת קרביץ מציגה מגוון מתנות לילדים, ביניהן : חוברות פעילות לחנוכה עם משחקים, פעילויות וגזירה, דפי צביעה ושירים ברוח החג ועוד. המחיר - 12 שקל.

חברת דואר ישראל מציעה מארז לחנוכה לכל המשפחה, הכוללה מגוון פעילויות - בהן חוברת פעילות לחנוכה, גיליון מתכונים להכנה משפחתית, תיבת אוצר להרכבה עצמית ועוד. לכל הגילאים. המחיר - 39.90 שקל.

 

האתר המקוון של המדרש לפנימיות הנשמה מציע את מתנות "הלל" - בהן ספר משפטי מודעות והעצמה במחיר של 70 שקל, חוברת מהודרת עם ברכות החג ב-18 שקל, ספל קפה עם כיתובים מחזקים במחיר של 28 שקל ועוד.

 (צילום: אלעד בנימין חפץ) (צילום: אלעד בנימין חפץ)
(צילום: אלעד בנימין חפץ)

קבוצת "שחק-נא" מציעה סדרת בובות אופנתיות להרכבה של EDUCA ובה מגוון דמויות כמו: שפית, נערת רוק, ילדת טבע ועוד. המחיר - 89.90 שקל.

סגל בייבי מציעה משחק קוביות בצורות וצבעים שונים המיוצרות מחומר הרשום כפטנט. מדובר קוביות רכות, לחיצות ובעלות פינות מעוגלות לבטיחות מקסימאלית התורמות להתפתחות החושית והמוטורית של הפעוט. ניתן לכבס. לגילאי חצי שנה ומעלה. המחיר - החל מ-99 שקל.

טף טויס של סגל בייבי מציעה סירה מוזיקלית - משחק הגדל עם התינוק, הכולל שלושה שלבי התפתחות שונים: למיטת התינוק/עריסה, שכיבה על הבטן ועידוד זחילה. מגיל 0 עד חצי שנה. המחיר - 159 שקל.

 

  

רשת עידן 2000 מציעה קטלוג משחקים חדשים ומגוון צעצועים בקטגוריות מחירים שונות. לדוגמא, סדרה חדשה של כלי תחבורה שונים לילדים הכוללים משאיות מכבי אש, מנוף לחילוץ, לפינוי אשפה ומלגזה ועוד. המשאיות מגיעות עם מגוון פונקציות משחק לילדים באמצעות לחיצה על כפתור. לגילאי 3 ומעלה. המחיר - 79.90 שקל.

 

חברת דיאמנט צעצועים

סדרת משחקי הקסמים סודות הקסמים של חזי דין. הסדרה החדשה כולל ערכות קסמים שונים, לצד ערכה גדולה הכוללת מספר קסמים יחדיו. החידוש הוא שלכל אריזה מוצמד קוד מיוחד אותו מקלידים בתוך אתר אינטרנט ייעודי ואפשר לצפות בחזי דין הקוסם מבצע את הקסם. מחיר 14.90-19.90 לערכה יחידה 

 

בנוסף, סדרת מואנה להיט חדש מבית דיסני - צמידים צבעוניים בעיצוב אישי, גאדג'ט חדש לשזירת חרוזים לשיער וערכה לעיצוב יצירה של דיסקיות צבעוניות עם דמויות הסרט החדש מליין אביזרי הטיפוח. הליין כולל ערכות של תיקים בסטייל לצביעה בגדלים שונים וכן אלבום מדבקות אישי עם יותר מ 50 מדבקות צבעוניות של מואנה. מחירים 44.90 - 69.90 שקל.

 

חברת הצעצועים פישר טכניק מציעה מגוון צעצועי הרכבה והפעלה של מסלולים ונתיבים המבוססים על טכניקות שינוע של כדורים על גלגלי שיניים, מעבר ממסלול גבוה ונמוך ע"י מסוע, לולאות קפיצה, מעליות שרשרת ועוד. המחירים - החל מ-80 שקל.

 (צילום: אלון גנון) (צילום: אלון גנון)
(צילום: אלון גנון)
 

סבתא תרנגולת - ספר של האלוף במיל' שלמה גזית ובתו אסנת ישפה, שכתבה, איירה ועיצבה את הספר. סיפורו של אבא שלמה, הידוע גם כטיפוס יעיל וקצר סבלנות, כאשר קיבל משימה מאשתו להאכיל את ילדיו, עשה זאת במסירות בעזרת סיפורים שהמציא. הקטנים ישבו בפה פעור ומרב מתח וריכוז לא שמו לב איך פיהם נטען במזון שאותו בלעו פעם אחר פעם. כך נולד הסיפור על סבתא תרנגולת. המחיר - 70 שקל

"רגע של רגש" - לוח רגשות מגנטי לכל המשפחה, הכולל 30 איורי רגשות שפיתחה הפסיכולוגית נעמי דותן, ואשר מעודד לסייע לבטא רגשות ולהבין את עולם הרגש. לגילאי 5 ומעלה. המחיר - 50 שקל.

 

 


פורסם לראשונה 14/12/2016 22:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים