שתף קטע נבחר

לברון ג'יימס יפיק סדרה על מוחמד עלי

הכדורסלן לברון ג'יימס יפיק סדרה דוקומנטרית על המתאגרף האגדי, מוחמד עלי, שתחשוף, בין היתר, קטעי ארכיון נדירים

עכשיו גם מפיק. לברון ג'יימס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עכשיו גם מפיק. לברון ג'יימס(צילום: רויטרס)

 

המתאגרף האגדי מוחמד עלי, שהלך לעולמו במרץ האחרון, יזכה בקרוב לסדרה דוקומנטרית אודותיו. במאי ״יום אימונים ארוך״ אנטואן פוקואה ושחקן הכדורסל לברון ג׳יימס חברו יחד ליצירה והפקת סדרה שתשודר ברשת HBO ותספר את סיפור חייו של עלי, עלייתו לגדולה, נצחונותיו הגדולים והפסדיו. נכון לעכשיו הפרויקט עדיין לא זכה לשם רשמי, או לתאריך עלייה לשידור משוער.

 

״מוחמד עלי הוא ללא עוררין אחת הדמויות הבולטות והאייקוניות בהיסטוריה של עולם הספורט״, אמרה קארי אנת׳וליס, נשיאת מחלקת הסדרות ב-HBO. "ההשפעה שלו מורגשת הרבה מעבר לזירת האגרוף והיא טבועה עמוק ביסודות החצי השני של המאה ה-20. מהרגע שלברון ג׳יימס סיפר לנו על הקשר העמוק והרוחני שהוא חולק עם חייו של עלי ומורשתו, היינו מחוייבים לעזור לו להוציא את הסרט״.

 

 

השפיע רבות על לברון. מוחמד עלי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
השפיע רבות על לברון. מוחמד עלי(צילום: רויטרס)

״למוחמד עלי הייתה משמעות רבה לאנשים רבים, והוא אדם שהייתה לו השפעה רבה על חיי האישיים מגיל צעיר״, הוסיף גם הבמאי פוקואה. ״לספר את סיפורו, בזירה ומחוץ לה, זהו כבוד גדול וחלום שמתגשם״.

 

גם שחקן הכדורסל לברון ג׳יימס, שיזם את הפרויקט, חש כי מדובר בשליחות. ״קשה לתאר במילים כמה משמעותי זה עבורי להיות חלק מהפרויקט הזה, שמכבד את המסורת ומספר את סיפורו החשוב של מוחמד עלי הגדול״, אמר. ״הוא ניצל את הפלטפורמה שקיבל כדי להעניק כוח לאחרים וסלל את הדרך עבור אתלטים ואנשים רבים מכל גזע ומגדר שבאו אחריו, כולל עבורי״. הוסיף ג'יימס.

 

עלי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
עלי(צילום: רויטרס)

 

הסדרה, שתופק בעזרת נציגי משפחתו של המתאגרף האגדי, תשלב קטעי ארכיון מוכרים וחשובים בחייו, לצד חומרים מחייו האישיים שטרם נראו. בנוסף, מבטיחים יוצריה, ״שחזור מדהים ביופיו של רגעי מפתח בחייו של עלי״.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מוחמד עלי מתאגרף נפטר
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים